Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Golovan, Mykhailo"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Розроблення Third Person Shooter з RPG складовою на основі ігрового рушія Unreal Engine 4
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Головань, Михайло Олексійович; Golovan, Mykhailo; Козак, Ірина Антонівна
    Мета кваліфікаційної магістерської роботи полягає в розробленні відеогри у жанрі шутер від третьої особи для використання на персональних комп’ютерах. Завдання кваліфікаційної магістерської роботи: а) вивчення впливу існуючих теоретичних концепцій гри на розвиток відеоігор; б) дослідження становлення теоретико-методологічних засад в частині вивчення відеоігор та особливостей розвитку відповідної індустрії; в) аналіз процесу розроблення відеоігор у розрізі його етапів; г) дослідження сутності відеоігор у жанрі шутер від третьої особи та аналіз технічних характеристик інструментів необхідних для розроблення відеогри вказаного жанру; д) аналіз програмних засобів, а також функціональних характеристик, параметрів комплексу технічних засобів необхідних для розроблення відеогри; е) розроблення відеогри у жанрі шутер від третьої особи. The purpose of the qualifying master's thesis is to develop Third-person shooter video games for use on personal computers. The objectives of the master's thesis are: a) to study the impact of existing theoretical concepts of the game on the development of video games; b) research on the formation of theoretical and methodological foundations in terms of the study of video games and the peculiarities of the development of the relevant industry; c) analysis of the video game development process in the context of its stages; d) study of the essence of video games in the genre of third-person shooter and analysis of the technical characteristics of the tools necessary for the development of a video game of this genre; e) analysis of software, as well as functional characteristics, parameters of a set of technical means necessary for the development of a video game; f) development of a video game in the genre of third-person shooter.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback