Browsing by Author "Irynchyna, Inna"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Врахування глобальних викликів економіки при формування стратегії міжнародної діяльності національних компаній(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-11) Іринчина, Інна Борисівна; Irynchyna, Inna; Иринчина, Инна БорисовнаItem Глобальна торговельна інтеграція на ринку здоров'я за сприяння комунікативної платформи ISPOR(Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського, 2018) Іринчина, Інна Борисівна; Irynchyna, Inna; Иринчина, Инна БорисовнаМатеріал статті розкриває проблематику глобальної торговельної інтеграції на прикладі сфери охорони здоров’я. Пропонується започаткування нового формату, нового виміру функціонування національних систем охорони здоров’я у форматі глобального ринку здоров’я, де глобальній інтеграції новітній моделі економік здоров’я держав, за сприяння комунікативної платформи ISPOR – надається провідна роль.Item Глобальний вимір торговельно-економічної взаємодії України з КНР(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-09-22) Іринчина, Інна Борисівна; Irynchyna, Inna; Иринчина, Инна БорисовнаItem Гуманізація глобальної економіки внаслідок соціальної відповідальності економіки здоров’я трансформативних держав(Міжнародний гуманітарний університет, Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України, 2016) Іринчина, Інна Борисівна; Irynchyna, Inna; Иринчина, Инна Борисовна; Іринчин, Г. В.; Irynchyn, H. V.Досліджено проблематику формування ефективної глобальної економічної системи внаслідок запровадження принципів соціальної відповідальності у комунікаціях суб’єктів ринку національних економік. Наголошується на першочерговості реформування економіки здоров’я, в якості фундаментальної галузі гарантування високого рівня продуктивності праці в усіх сферах національної економіки.Item Необхідність апгрейду системи регулювання міжнародної торгівлі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Іринчина, Інна Борисівна; Irynchyna, Inna; Иринчина, Инна БорисовнаУ статті обґрунтовано передумови реконструкції (апгрейду) системи регулювання міжнародної торгівлі на глобальному, регіональному, національному рівні та акцентовано на потребі дієвого залучення інструментів корпоративного рівня у процес вирішення конфлікту національних інтересів, які на сучасному етапі розвитку міжнародної торговельної системи, перейшли у неприпустимий для цивілізованого світу, військовий формат. На основі аналізу трендів формування Глобального господарства представлено авторське бачення ключових дефініцій міжнародної торгівлі у сучасному її розумінні, а саме як платформи для обміну перевагами при розумінні конкуренції як інструменту етичної мотивації в умовах різного рівня розвитку держав. Виявлено, що міжнародна торгівля розвивається в умовах турбулентності Світогосподарської системи. Глобальні виклики: VUCA (volatility, uncertainty, complexity, ambiguity) — нестабільність, не визначеність, складність, неоднозначність. Сформовано алгоритм реалізації національних інтересів у міжнародній торговельній системі. Акцентовано на важливості відповідальності держави за захист прорахованого рівня національної економічної безпеки. Визначено модель функціонування міжнародних економічних відносин, дії суб’єктів які слід охарактеризувати як стан протокольної толерантності до навколишнього середовища; офіційної стурбованості, проте реальної байдужості до довкілля; Пріоритезація власних НЕІ (національних економічних інтересів); актуалізація моніторингу — ретельного прорахунку рівня НЕБ (національної економічної безпеки). За цих умов, запропоновано алгоритм реалізації «Національної відповідальності» за забезпечення національної економічної безпеки у міжнародній торговельній системі. Який слід реалізовувати з, по-перше, усвідомлення реального стану МЕВ; по-друге, провести оцінку реального стану взаємодії з кожним учасником МЕВ (державами, компаніями — стратегічними та потенційно стратегічними партнерами); по-третє, усвідомлення пріоритетності фокусування на власних національних економічних інтересів та захисті, при безупинному моніторингу рівня національної економічної безпеки. По-четверте, оцінка власного стану секторів економіки та постійний його моніторинг, як результат — формування і трансформація НЕІ; моніторинг НЕБ. По-п’яте, превентивна дипломати- чна діяльність. Постійні, ефективні комунікації (і з результатом «+» і з результатом «–»). Усвідомлення, що дії — це дієвість. Злочинною є без дієвість і відсутність ініційованих комунікацій у МЕВ з ілюзорними сподіваннями на само вирішення конфлікту інтересів без діалогу і дій. Сформовано авторський перелік ціннісних принципів ефективних комунікацій суб’єктів Світогосподарської системи як підґрунтя апгрейду системи регулювання міжнародної торгівлі. Апгрейд системи регулювання міжнародної торгівлі слід розуміти не як заперечення напрацьованого у межах національних, регіональних та глобальних інституцій, а як критичний аналіз на предмет дієвості та результативної ефективності при реалізації комерційних, ціннісних інтересів в умовах мирного співіснування при безумовному визнанні унікальності і права на її реалізацію на основі взаємної поваги. The article substantiates the prerequisites for the reconstruction (upgrade) of the international trade regulation system at the global, regional, and national levels and emphasizes the need for the effective involvement of corporate-level tools in the process of resolving the conflict of national interests, which at the current stage of the development of the international trade system have turned into unacceptable for the civilized world, military format. Based on the analysis of trends in the formation of the Global Economy, the author’s vision of the key definitions of international trade in its modern understanding is presented, namely as a platform for the exchange of advantages in the understanding of competition as a tool of ethical motivation in conditions of different levels of development of states. It was found that international trade develops in conditions of turbulence of the World Economic System. Global challenges: VUCA (volatility, uncertainty, complexity, ambiguity). An algorithm for the realization of national interests in the international trade system has been formed. Emphasis is placed on the importance of the state’s responsibility for protecting the calculated level of national economic security. The model of the functioning of international economic relations, the actions of subjects, which should be characterized as a state of: protocol tolerance to the surrounding environment, is defined; official concern, however, real indifference to the surrounding environment; Prioritization of own NEI (national economic interests); actualization of monitoring — careful calculation of the level of NES (national economic security). Under these conditions, an algorithm for the implementation of «National Responsibility» for ensuring national economic security in the international trade system is proposed. Which should be implemented with, firstly, awareness of the real state of the IER; secondly, to assess the real state of interaction with each member of the IER (states, companies — strategic and potentially strategic partners); thirdly, awareness of the priority of focusing on one’s own national economic interests and protection, while continuously monitoring the level of national economic security. Fourthly, the evaluation of the own state of the economic sectors and its constant monitoring — as a result — the formation and transformation of NEI; monitoring of the NES. Fifth, preventive diplomatic activity. Constant, effective communications (both with a «+» result and with a «-» result). Awareness that actions are effectiveness. The ineffectiveness and lack of initiated communications in the Ministry of Internal Affairs with illusory hopes of resolving the conflict of interests without dialogue and action is criminal. An author’s list of value principles of effective communications of subjects of the World Economic System was formed as a basis for upgrading the international trade regulation system. The upgrade of the system of regulation of international trade should be understood not as a denial of what has been achieved within national, regional and global institutions, but as a critical analysis of the effectiveness and efficiency in the realization of commercial, valuable interests in conditions of peaceful coexistence with the unconditional recognition of uniqueness and the right to its realization on based on mutual respect.Item Посилення взаємодії науки з практикою ведення міжнародного бізнесу як засіб збагачення змісту лекційних та практичних занять(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Іринчина, Інна Борисівна; Irynchyna, InnaItem Інструменти інноваційного реформування національної системи митного регулювання(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Іринчина, Інна Борисівна; Irynchyna, Inna; Иринчина, Инна БорисовнаСтаттю присвячено науково-практичному обґрунтуванню інноваційних інструментів митного регулювання реалізації національних економічних інтересів. Реформування національної системи митного регулювання за необхідності захисту національних економічних інтересів в умовах інтеграції держави до глобальної торговельної системи вимагає пошуку інноваційних підходів. Обґрунтування інструментарію лібералізації митно-тарифного регулювання зовнішньої торгівлі в умовах трансформації світової системи зовнішньоторговельних відносин відображено в науково-практичних доробках Гуд А.М., Ліпіхіної Т.Д, Сторожчука В.М., чому вони присвятили останні дослідження. Проте, пошук інноваційних інструментів компромісу між інтеграційними намірами країни і протекціоністськими потребами національного виробництва, в умовах його прибуткової залежності від зовнішньоторговельних потоків актуалізується. Робота присвячена пошуку та обґрунтуванню інноваційних інструментів результативного реформування національної системи митного регулювання в умовах подальших глобалізаційних перетворень у світогосподарській системі. Реалізація інтеграційних намірів держав як суперечить, так і співпадає на світових ринках товарів, послуг, ресурсів, ідей. Ефективний досвід національних митних систем, що перебували й перебувають у стані реформування: Сінгапуру, Австралії, КНР, Малайзії, країн Північної Європи та Латинської Америки, вибір яких ґрунтувався на динаміці результативності їх зовнішньоторговельних відносин у межах глобального торговельного співтовариства, дозволив виокремити компетентності, яким мають відповідати оновлені/модернізовані інструменти системи митного регулювання. Сформовано авторський підхід до результативності реформування національної системи митного регулювання. Виходячи із компетентного навантаження на інструменти системи митного регулювання, 100 % результат від реформ забезпечуватиме на 20 % — ретельний прорахунок ефективної ставки митного тарифу та сукупних нетарифних інструментів по просуванню експортно/імпортних потоків у відповідності до національних економічних інтересів. 80 % результативності реформування забезпечуватиме втілення ефективних комунікативних технологій із державами глобального торговельного співтовариства. The article is dedicated to scientific-practical grounding of innovative tools of tax regulation of national economic interests realization. Reforming of national tax regulation system within necessity of protecting national economic interests under conditions of state integration into global trade system requires seeking innovative approaches. The set of tools of foreign trade customs-tariffs regulation under conditions of world foreign trade system relation transformation is reflected in scientific-practical works of Hud A.M., Lipikhina T.D., Storozhchuck V.M. who dedicated their last works to the subject. However, the search for innovative tools of compromise between integration intentions of the country and protectionist needs of national production under conditions of income dependence from foreign trade torrents is actualized. The work is dedicated to a search and grounding of innovative tools of efficient reforming of national tax regulation system under conditions of further globalization transformations in the world industry system. Countries’ integration intentions realization both contradict and coincide on the world markets of goods, services, resources, and ideas. Efficient experience of national tax systems that have been and are being reformed (e.g. Singapore, Australia, PRC, Malaysia, countries of Northern Europe and Latin America) and whose choice was based on efficient dynamics of their foreign trade relations within the global trade community let us distinguish competences which must be met by updated/modernized tools of tax regulation system. The author’s approach to efficiency of national tax regulation system reforming has been formed. On the basis of competent load onto tools of tax regulation system, 20 % out of 100 % reforming result will be provided by thorough calculation of efficient rate of tax tariff and joint non-tariff tools for promoting export-import torrents in accordance with national economic interests; and 80 % of reforming efficiency will be provided by implementation of efficient communication technologies with countries of the global trade community.