Browsing by Author "Ivashchuk, Dmytro"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Тенденції цифровізації бізнесу: характер змін та їх вплив на розвиток бізнес-моделей(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Осокіна, Алла Вікторівна; Osokina, Alla; Осокина, Алла Викторовна; Іващук, Дмитро В.; Ivashchuk, DmytroВикладено основні напрями цифровізації бізнесу, їх вплив направлений на різні сфери управління та бізнесів. Зміни в бізнес моделі компанії які відбуваються при їх провадженні. Theses talk about the main directions of digitalization of business, their impact is directed to various areas of management and businesses. Changes in the company's business model that occur during their implementation.Item Трансформація бізнес-моделі в умовах цифровізації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Іващук, Дмитро Володимирович; Ivashchuk, Dmytro; Осокіна, Алла ВікторівнаМетою даної роботи є на основі узагальнення теоретичних та прикладних підходів до розробки бізнес-моделі компанії, обґрунтувати шляхи її трансформації в умовах цифровізації. У роботі було доведено що трансформація бізнес-моделі компанії в умовах цифровізації є одним з ключових параметрів оновлення роботи застарілого підприємства. , головними з тенденцій є зміна в секторі продажів. На основі дослідження був розроблений комплексний проект покращень цифрового аспекту компанії за допомогою: 1) створенням нового сайту, 2) створенням адміністративного відділу для роботи на ньому та 3) оновлення CRM системи для полегшення роботи працівників. The purpose of this work is to substantiate the ways of its transformation in the conditions of digitalization based on the generalization of theoretical and applied approaches to the development of the company's business model. The work proved that the transformation of the company's business model in the conditions of digitalization is one of the key parameters of updating the work of an outdated enterprise. , the main trend is the change in the sales sector. Based on the research, a comprehensive project was developed to improve the digital aspect of the company by: 1) creating a new website, 2) creating an administrative department to work on it and 3) updating the CRM system to facilitate the work of employees.