Browsing by Author "Kitsak, T. G."
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Вітчизняні реалії становлення корпоративної культури на підприємствах(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2014) Кицак, Тарас Григорович; Kitsak, T. G.; Кицак, Тарас ГригорьевичВ статті розглянуто концептуальні аспекти та особливості становлення феномену корпоративної культури на підприємствах в Україні. Визначено проблеми та перешкоди ефективного впровадження корпоративних цінностей та культурних домінант.Item Реалізація концепції корпоративної соціальної відповідальності: суспільні та бізнесові зиски(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Кицак, Тарас Григорович; Kitsak, T. G.; Кицак, Тарас Григорьевич; Коваленко, Іван Федорович; Kovalenko, I. F.; Коваленко, Иван Фёдорович; Колотуха, С. М.; Kolotucha, S. M.У статті досліджено концепцію корпоративної соціальної відповідальності, її прояви, домінанти, особливості розвитку. Визначено її вплив на збалансований суспільний розвиток і забезпечення конкурентоспроможності бізнес-процесів.Item Створення власного бізнесу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Колот, Анатолій Михайлович; Kolot, Anatolii; Колот, Анатолій Михайлович; Швиданенко, Генефа Олександрівна; Schvydanenko, Henefa; Швиданенко, Генефа Александровна; Бойченко Катерина Степанівна; Boichenko, Kateryna; Бойченко, Екатерина Степановна; Василик, Алла Володимирівна; Vasylyk, Alla; Василик, Алла Владимировна; Шкода, Тетяна Никодимівна; Shkoda, T.; Шкода, Татьяна Никодимовна; Кицак, Тарас Григорович; Kitsak, T. G.; Кицак, Тарас ГригорьевичНавчальний посібник підготовлений в рамках реалізації в ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» проекту ЕС Tempus «Набуття професійних та підприємницьких навичок за допомогою виховання підприємницького духу та консультації підприємців-початківців». Матеріал навчального посібника допоможе студентам, викладачам, бізнесменам-початківцям оволодіти компетенціями у сфері організації господарської діяльності підприємств, бізнес-проектування, маркетингових досліджень, фінансового аналізу. Студенти та бізнесмени-початківці набудуть умінь по проведенню бізнес-діагностики та визначенні результативності діяльності підприємств, оцінюванні рівня ризиків та економічної ефективності новоствореного бізнесу, визначенні напрямів реалізації соціально відповідальних практик.