Browsing by Author "Kolesnyk, Oleksandr"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегічне позиціонування медичного закладу в умовах зміни клієнтських вподобань(Видавничий дім «Інтернаука», 2023) Осокіна, Алла Вікторівна; Osokina, Alla; Колесник, Олександр Костянтинович; Kolesnyk, OleksandrСучасна сфера охорони здоров’я в Україні стикається з низкою викликів, серед яких особливою є зміна клієнтських вподобань та зростання свідомості пацієнтів. Ці зміни ставлять медичні заклади перед завданням ефективного стратегічного позиціонування для забезпечення конкурентоспроможності та задоволення потреб вивченні сучасних тенденцій у галузі охорони здоров’я та здійсненні опитувань пацієнтів для визначення їхніх вподобань та очікувань. В статті авторами розглянуто питання стратегічного позиціонування медичного закладу на ринку медичних послуг, досліджено тенденції розвитку даного ринку та обґрунтовано, що зміна клієнтських вподобань вимагає постійної адаптації медичних закладів. При цьому, ключовими факторами стратегічного позиціонування є співпраця з пацієнтами з метою надання якісних послуг, які відповідають їхнім потребам. Дослідження надає рекомендації щодо розробки і впровадження стратегій, які забезпечують успішне позиціонування медичних закладів та їх швидку адаптацію до змін у конкурентному середовищі. The modern healthcare sector in Ukraine is facing a number of challenges, among which the change in customer preferences and the growing awareness of patients are particularly important. These changes put medical institutions before the task of effective strategic positioning to ensure competitiveness and meet the needs of patients. The study was conducted based on the study of modern trends in the healthcare sector and the conduct of patient surveys to determine their preferences and expectations. In the article, the authors consider the issue of strategic positioning of a medical institution in the market of medical services, investigate the trends in the development of this market, and argue that the change in customer preferences requires constant adaptation of medical institutions. At the same time, the key factors of strategic positioning are cooperation with patients in order to provide quality services that meet their needs. The study provides recommendations for the development and implementation of strategies that ensure the successful positioning of medical institutions and their rapid adaptation to changes in the competitive environment.Item Стратегічне позиціонування організації на ринку медичних послу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Колесник, Олександр Костянтинович; Kolesnyk, Oleksandr; Осокіна, Алла ВікторівнаМетою даної роботи є на основі узагальнення теоретичних та прикладних підходів до стратегічного позиціонування приватного медичного закладу на ринку медичних послуг обґрунтувати пропозиції щодо його удосконалення для ТОВ «Медікал Інвестмент Енд Девелопмент Груп». Теоретична частина дослідження містить матеріали щодо розкриття сутності стратегічного позиціонування, різновидів, підходів до оцінювання стратегічної позиції організації. За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані напрями посилення стратегічної позиції ТОВ «Медікал Інвестмент Енд Девелопмент Груп», що дозволить підвищити якість обслуговування, загальний клієнтський досвід та його загальну конкурентоспроможність на ринку медичних послуг. The goal of this study is to summarize theoretical and practical approaches to strategic positioning of a private medical facility in the medical services market and to propose ways to improve it for LLC "Medical Investment and Development Group". The theoretical part of the study provides an overview of strategic positioning, its different types, and approaches to assessing the strategic position of an organization. Based on the results of the study, the authors propose ways to strengthen the strategic position of LLC "Medical Investment and Development Group". These proposals will help to improve the quality of service, the overall customer experience, and the company's overall competitiveness in the medical services market.