Browsing by Author "Konovalova, Viktoriia"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Облік нематеріальних активів в АТ «УКРПОШТА»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-18) Коновалова, Вікторія Олегівна; Konovalova, Viktoriia; Марчук, Уляна ОлександрівнаБакалаврська робота присвячена дослідженню теоретичних положень з організації обліку нематеріальних активів та розробка практичних рекомендацій щодо їх удосконалення відповідно до сучасних потреб управління. Окрема увага приділена обліку нематеріальних активів в АТ «УКРПОШТА», та розробці практичних рекомендацій з покращення обліку та управління цими активами. На практичному рівні результати дослідження можуть бути використані для оптимізації бізнес-процесів та прийняття стратегічних рішень в управлінні нематеріальними активами, що сприятиме його ефективному функціонуванню та конкурентоспроможності на ринку. The bachelor's work is devoted to the study of theoretical provisions on the organization of accounting for intangible assets and the development of practical recommendations for their improvement in accordance with modern management needs. Particular attention is paid to the accounting of intangible assets in SC «UKRPOSHTA» and the development of practical recommendations for improving the accounting and management of these assets. At the practical level, the research results can be used to optimize business processes and make strategic decisions in the management of intangible assets, which will contribute to its effective functioning and competitiveness in the market.Item Управління взаємовідносинами з клієнтами бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-28) Коновалова, Вікторія Василівна; Konovalova, Viktoriia; Діброва, Олексій ЮрійовичУ роботі було проведено дослідження управління взаємовідносинами з клієнтами бізнес-організації та впровадження ресурсу Notion, як CRM- системи. За результатами порівняння та опрацювання різних видів систем найефективніша є індивідуальна, адже вона на 100% покращить і підвищить продуктивність роботи вашої компанії спираючись виключно на ваші інтереси та потреби. Після впровадження CRM-системи все вирівнялось і у нас з’явились нові клієнти, а також постійні почали більш тісно співпрацювати з нами. This paper investigates the management of customer relations in a business organization and the implementation of Notion as a CRM system. In fact, according to the results of comparing and studying different types of systems, the most effective is an individual one, because it will 100% improve and increase the productivity of your company based solely on your interests and needs. After the implementation of the CRM system, everything leveled out and we got new clients, as well as regular ones began to work more closely with us.