Browsing by Author "Kryveschenko, Viktorija"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Крос-девайс комерція: стан та перспективи розвитку в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Машина, Юлія; Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveschenko, Viktorija; Кривещенко, Виктория ВитальевнаОдним з гoлoвних трендів в торгівлі сьoгoдні мoжна назвати крoс-девайс комерцію. Відповідно традиційні методи аналітики, орієнтовані на пристрої, а не на споживача, вже не так ефективні, оскільки недооцінюється залyченість споживачів і yпyскається мoжливість оптимізувати рекламні витрати.Item Логістика — діяльність з необмеженими можливостями(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-06-25) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveschenko, ViktorijaУ статті розглянуто логістичні активності. Запропоновано класифікацію видів логістичної діяльності.Item Логістичні чинники та інструменти у розвитку сучасних маркетингових систем(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveschenko, Viktorija; Кривещенко, Виктория Витальевна; Яковенко, Алла Казимировна; Iakovenko, A. К.В статті показано значущість і роль логістичних чинників та інструментів у розвитку сучасних маркетингових систем, підвищенні ефективності взаємодій між учасниками мереж створення цінності для споживачів. З урахуванням умов України, а також поточних і довгострокових тенденцій розвитку медіа-ринків, досліджено актуальні проблеми і можливості удосконалення маркетингових систем, зокрема інформаційно-комунікаційних підсистем, з використанням підходів і принципів омніканальності. Акцентовано увагу на резервах покращення бізнес-процесів і моделей вітчизняних підприємств, результативності взаємодій між ними і зі споживачами, логістики і маркетингу. Показано складності і особливості наукової систематизації елементів концепції омніканальності, її комплексного методичного опрацювання. Доводиться необхідність і доцільність системного застосування і гармонізації практик брендингу, інтегрованих маркетингових комунікацій, омніканальності.Item Маркетингове забезпечення ефективності інвестицій у логістику промислових підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveschenko, Viktorija; Кривещенко, Виктория Витальевна; Яковенко, Алла Казимировна; Iakovenko, AllaУ статті окреслено проблематику забезпечення ефективності інвестицій у маркетинг і логістику сучасних промислових підприємств. Показано роль і значущість стратегічної маркетингової оптимізації у розвитку логістичних систем глобальної мережевої економіки, чинників та інструментів підвищення ефективності ланцюгів створення вартості й цінності для споживачів, у тому числі партнерств їх учасників. Визначено економічно значущі резерви удосконалення методичних підходів, бізнес-моделей і практик вітчизняних промислових підприємств у розвитку логістичних систем, його інвестиційного забезпечення з урахуванням умов України, а також поточних і довгострокових тенденцій глобального ринку. Розроблено конкретні науково-практичні рекомендації з результативною їх апробацією, що демонструється прикладами реалізації пропонованих підходів. The article develops the problem of ensuring the effectiveness of investments in marketing and logistics of modern industrial enterprises. The necessity to increase Ukraine’s positions in the indexes of global competitiveness of business and national economies is stated.The role and importance of strategic marketing optimization in the development of the logistics systems of the global network economy, factors and tools to improve the efficiency of value chains and value for consumers, including the partnerships of their participants, are shown. Attention is focused on the problematic aspects of ensuring the effectiveness of information and analytical support for management decisions in the fields of marketing and logistics in conditions of high uncertainty and the likelihood of risk realization. The economically significant reserves of improving the methodological approaches, business models and practices of domestic industrial enterprises in the development of logistics systems, its investment support, taking into account the conditions of Ukraine, as well as current and long-term trends of the global market are identified. Analyzed are the problems of analytical and real integration of the links of the marketing systems of Ukrainian industrial enterprises, which provide cross-functionality without duplicating the functions of departments and specialists of the company. Specific scientific and practical recommendations have been developed with their effective approbation, which is demonstrated by examples of the implementation of the proposed approaches. The options for investing, as well as the provision of special conditions and guarantees in the framework of price policy in specialized production and commercial networks are considered. However, methodologies and performance indicators in development of the logistics systems of the global network economy need further improvement. That will be the subject of the future publications.