Browsing by Author "Lazarenko, Yuliia"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Knowledge-Sharing Organizations in Digital Change(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-04) Lazarenko, Yuliia; Лазаренко, Юлія Олександрівна; Лазаренко, Юлия АлександровнаThe paper intends to explore the knowledge sharing processes in modern organizations in the digital age. It investigates the essential characteristics of knowledge-sharing organizations and provides a set of guidelines to enable organizations to enhance their innovation capabilities through the knowledge sharing process and to succeed in the digital world. From a managerial perspective, the paper identifies main knowledgesharing related organizational goals and examines some critical factors that encourage knowledge sharing mechanisms in modern organizations in digital change.Item Відкриті інновації в будівельній галузі та застосування нових будівельних рішень в умовах післявоєнної відбудови(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10) Івахненко, Ірина; Ivakhnenko, Iryna; Чурило, Михайло; Churylo, Mykhailo; Лазаренко, Юлія; Lazarenko, YuliiaДослідження присвячене актуальним проблемам у сфері інноваційного розвитку сучасних будівельних підприємств в умовах післявоєнного відновлення країни. Будівельна галузь має покращити свою інноваційну ефективність, щоб галузь стала більш прибутковою та водночас забезпечувала швидку віддачу. Розглянуто застосування концепції відкритих інновацій для цілей розвитку в процесі будівництва. Очевидно, що відкриті інновації, які є досить новою концепцією в інноваційній сфері щодо будівництва, і можуть зробити значний внесок в накопичення знань і прогресів у будівельній галузі. The study is devoted to current problems in the field of innovative development of modern construction enterprises in the conditions of post-war reconstruction of the country. The construction industry needs to improve its innovation performance to make the industry more profitable while delivering quick returns. The application of the concept of open innovation for development purposes in the construction process is considered. It is clear that open innovation, which is a fairly new concept in the construction innovation field, can make a significant contribution to the accumulation of knowledge and progress in the construction industry.Item Відкриті інновації: ключові можливості і ризики для малого інноваційного бізнесу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-11) Лазаренко, Юлія Олександрівна; Lazarenko, Yuliia; Лазаренко, Юлия АлександровнаItem Обгрунтування напрямів підвищення ефективності управління продуктовим портфелем організації(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Лазаренко, Юлія Олександрівна; Lazarenko, Yuliia; Лазаренко, Юлия Александровна; Бражник, В.; Brazhnyk, V.Управління продуктовим портфелем – це стратегічний вибір, який робить керівництво для реалізації бізнес-стратегії організації. У межах цього процесу необхідно визначити, які продукти, ринки і технології є пріоритетними і яка частка кожного з них можлива. Управління продуктовим портфелем відіграє важливу роль у підтримці конкурентоспроможності компанії, що є невід'ємною складовою успіху на ринку. Орієнтація на споживача та задоволення його потреб робить актуальним розгляд та впровадження портфельного підходу до корпоративного управління. Активна політика рітейлерів щодо збільшення асортименту продукції вимагає розробки системи управління товарами з метою досягнення економічної ефективності. Споживчі вподобання та очікування є важливим фактором впливу, що формує ставлення до того чи іншого гравця ринку. Product portfolio management is a strategic choice made by management to implement the organization's business strategy. As part of this process, it is necessary to determine which products, markets and technologies are priorities and what share of each of them is possible. Product portfolio management plays an important role in maintaining the company's competitiveness, which is an integral part of market success. Focusing on the consumer and meeting his needs makes it relevant to consider and implement a portfolio approach to corporate governance. The active policy of retailers to increase the range of products requires the development of a product management system in order to achieve economic efficiency. Consumer preferences and expectations are an important factor of influence that shapes the attitude to a particular market player.Item Особливості впровадження концепції відкритих інновацій 2.0 в умовах діджиталізації бізнес-середовища(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-03) Лазаренко, Юлія Олександрівна; Lazarenko, Yuliia; Лазаренко, Юлия АлександровнаДосліджено теоретичні аспекти концепції «відкритих інновацій 2.0» як сучасної моделі мережевої інноваційної співпраці та визначено особливості її імплементації на мікрорівні в умовах цифрових трансформацій бізнес-середовища. The theoretical aspects of the «open innovation 2.0» concept as a modern model of the collaborative innovation practice are examined in the paper, and the specific features of its implementation at the firm-level in the context of digital transformations of the business environment are determined. Исследованы теоретические аспекты концепции «открытых инноваций 2.0» как современной модели сетевого инновационного сотрудничества и определены особенности ее внедрения на микроуровне в условиях цифровых трансформаций бизнес-среды.Item Особливості формування ефективного продуктового портфелю бізнес-організації(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Лазаренко, Юлія Олександрівна; Lazarenko, Yuliia; Лазаренко, Юлия Александровна; Адаменко, Вадим; Adamenko, VadymРозвиток підприємств у сучасних умовах економіки неможливий без ефективного використання ними виробничих та фінансових ресурсів, спрямованих на забезпечення запитів споживачів за рахунок підтримки відповідного асортименту продукції, що випускається. Досягненню такої мети сприяє ефективна асортиментна політика підприємства, яка має застосовуватись у рамках внутрішньофірмового планування. Насправді ж сьогодні далеко не всі вітчизняні підприємства мають достатню кількість внутрішніх ресурсів, та здатні адекватно і своєчасно відреагувати на зміни, що відбуваються у зовнішньому середовищі й відповідним чином оптимізувати продуктовий портфель. Саме тому дослідження теоретичних основ та практичних засад управління продуктовим портфелем із урахуванням умов зовнішнього середовища діяльності компанії набуває все більшої актуальності. The development of enterprises in modern economic conditions is impossible without their effective use of production and financial resources aimed at meeting consumer demands by supporting the appropriate assortment of manufactured products. Achieving this goal is facilitated by the company's effective assortment policy, which should be applied within the framework of internal company planning. In fact, today not all domestic enterprises have a sufficient amount of internal resources and are able to adequately and timely respond to changes occurring in the external environment and optimize the product portfolio accordingly. That is why the study of the theoretical foundations and practical principles of product portfolio management, taking into account the conditions of the company's external environment, is becoming more and more relevant.Item Перспективи інноваційного розвитку підприємницького сектору України в контексті євроінтеграції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-03-29) Лазаренко, Юлія Олександрівна; Lazarenko, Yuliia; Лазаренко, Юлия АлександровнаДосліджено сучасний стан інноваційної активності підприємств України за умов воєнного часу, розглянуто ключові програми та ініціативи підтримки інноваційного розвитку підприємницького сектору в контексті євроінтеграції та визначено їх роль у відновленні економіки країни в повоєнний період. The current state of innovation activity of Ukrainian enterprises in wartime is examined in the paper, the key programs and initiatives to support the innovative development of the business sector in the context of European integration are considered and their role in the country’s economic recovery in the post-war period is determined.Item Політика стимулювання попиту на інновації: європейські тенденції та виклики для України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-03) Лазаренко, Юлія Олександрівна; Lazarenko, Yuliia; Лазаренко, Юлия АлександровнаУ статті розглянуто теоретичне підґрунтя та практичний досвід провадження державної політики, спрямованої на стимулювання попиту на інновації. Наведено сучасні тенденції європейської політики у сфері формування інноваційного попиту. На цій основі обґрунтовано необхідність підтримки ініціатив щодо активізації попиту на інноваційні продукти і послуги та окреслено ключові напрямки удосконалення державної інноваційної політики у цій сфері.