Browsing by Author "Lisovska, Valentyna"
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Study one of the model of rational consumer behavior in the market(ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», 2017) Lisovska, Valentyna; Лісовська, Валентина Петрівна; Лисовская, Валентина Петровна; Stasiuk, Varvara; Стасюк, Варвара Дмитрівна; Стасюк, Варвара ДмитриевнаThe article investigates the function of consumer utility with a standard budget constraint. In this paper, we study the example of the consumer choice of essential goods and luxury goods, the question of whether demand for essential goods will be limited if the income tends to infinity is investigated. The basis of consumer choice of the buyer is its advantages. The choice of the consumer is determined both by its advantages, and by the price of the chosen product, and also by its income. It is assumed that such a choice brings the buyer the greatest benefit in terms of budget constraints. In this paper, we consider one of the models of consumer choice, which characterizes the features of the consumer's optimal choice in different situations. At the same time, we believe that one product is cheaper than another. In particular, the question is whether these products are interchangeable (mutually polled), or normal (valuable or inferior) or Giffen goods. It also turns out the question of whether the demand for each product depends on changes in prices for another product. The function of consumer utility of a certain type is investigated. An example of consumer choice of essential goods and luxury goods is considered. In particular, we consider a consumer set of two products. It is proved that if the income tends to infinity, then the demand for essential goods is limited and tends to a constant value, and the demand for luxury goods increases unlimitedly. The relationship is proved, which means that at the point of contact of the budget line to its indifference curve, the slopes (angular coefficients) of the lines (the indifference curve and the budget line) are the same. It is shown that the demand for the first product does not depend on the price of the second product, and the demand for the second product depends on the price of the first product. У статті досліджується функція споживчої корисності при стандартному бюджетному обмеженні. В даній роботі вивчається приклад споживчого вибору товарів першої потреби і товарів розкоші, досліджується питання про те, чи буде попит на товари першої потреби обмеженим, якщо дохід прямує до нескінченності. Основою споживчого вибору покупця є його переваги. Вибір споживача визначається як його перевагами, так і ціною обраної продукції, а також його доходом. При цьому припускається, що такий вибір приносить покупцеві найбільшу корисність в умовах бюджетного обмеження. В даній роботі розглядається одна з моделей споживчого вибору, що характеризує особливості оптимального вибору споживача в різних ситуаціях. При цьому вважаємо, що один товар дешевше іншого. Зокрема, вивчається питання про те, чи є вказані товари взаємозамінними (взаємодоповнювальними), чи нормальними (цінними або малоцінними) або товарами Гіффена. Також з′ясовується питання про те, чи залежить попит на кожний товар від зміни цін на інший товар. Досліджується функція споживчої корисності певного вигляду. Розглядається приклад вибору споживачем товарів першої потреби і товарів розкоші. Зокрема, розглядається споживчий набір із двох товарів. Доведено, що якщо дохід прямує до нескінченності, то попит на товари першої потреби є обмеженим і прямує до сталої величини, а попит на товари розкоші необмежено зростає. Доведено співвідношення, яке означає, що в точці дотику бюджетної прямої до її кривої байдужості, нахили (кутові коефіцієнти) ліній (кривої байдужості та бюджетної прямої) однакові. Показано, що попит на перший товар не залежить від ціни на другий товар, а попит на другий товар залежить від ціни на перший товар. В статье исследуется функция потребительской полезности при стандартном бюджетном ограничении. В данной работе изучается пример потребительского выбора товаров первой необходимости и товаров роскоши, исследуется вопрос о том, будет ли спрос на товары первой необходимости ограниченным, если доход стремится к бесконечности. Основой потребительского выбора покупателя являются его преимущества. Выбор потребителя определяется как его преимуществами, так и ценой выбраной продукции, а также его доходом. При этом предполагается, что такой выбор приносит покупателю наибольшую пользу в условиях бюджетного ограничения. В данной работе рассматривается одна из моделей потребительского выбора, что характеризует особенности оптимального выбора потребителя в разных ситуациях. При этом считаем, что один товар дешевле другого. В частности, изучается вопрос о том, являются ли указанные товары взаимозаменяемыми (взаимоопыляемыми), или нормальными (ценными или малоценными) или товарами Гиффена. Также выясняется вопрос о том, зависит ли спрос на каждый товар от изменения цен на другой товар. Исследуется функция потребительской полезности определенного вида. Рассматривается пример выбора потребителем товаров первой необходимости и товаров роскоши. В частности, рассматривается потребительский набор из двух товаров. Доказано, что если доход стремится к бесконечности, то спрос на товары первой необходимости является ограниченным и стремится к постоянной величине, а спрос на товары роскоши неограниченно возрастает. Доказано соотношение, которое означает, что в точке касания бюджетной прямой к ее кривой безразличия, наклоны (угловые коэффициенты) линий (кривой безразличия и бюджетной прямой) одинаковы. Показано, что спрос на первый товар не зависит от цены на второй товар, а спрос на второй товар зависит от цены на первый товар.Item Адаптаційно-трансформаційний підхід підприємств дистриб’юторів при формуванні маркетингової політики на туристичному ринку(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-03) Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentyna; Лисовская, Валентина Петровна; Резніченко, А. О.У статті з’ясовано, що для ефективного функціонування маркетингової політики туристичне підприємство повинно визначити кількість та типи учасників, провести порівняльну оцінку потенціалу альтернативних ланцюгів, довжини і ширини каналу. Досліджено структуру каналу розподілу, що є індивідуальною для кожного туристичного підприємства і залежить від характеристик туристичного продукту, ринкових умов та можливостей підприємства. Запропоновано при організації каналів розподілу крім економічних інтересів враховувати і культурні особливості країни.Item Дослідження деяких моделей споживчого вибору(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Зінькевич, Тетяна Олексіївна; Zinkevych, Tetyana; Зинкевич, Татьяна Алексеевна; Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentyna; Лисовская, Валентина Петровна; Стасюк, Варвара Дмитрівна; Stasiuk, Varvara; Стасюк, Варвара ДмитриевнаУ статті дослідженоя функцію споживчої корисності при стандартному бюджетному обмеженні, вивчається приклад споживчого вибору товарів першої потреби і товарів розкоші, досліджується питання про те, чи буде попит на товари першої потреби обмеженим, якщо дохід прямує до нескінченності. Основою споживчого вибору покупця є його переваги. Вибір споживача визначається як його перевагами, так і ціною обраної продукції, а також його доходом. При цьому припускається, що такий вибір приносить покупцеві найбільшу корисність в умовах бюджетного обмеження. Для опису зміни структури харчування запропоновано модифіковану функцію споживчої корисності Р. Стоуна. У даній роботі знаходяться функції попиту, що максимізують функцію корисності при певному бюджетному обмеженні. Показано, що попит на перший товар із зростанням доходу зростає, тобто перший товар є нормальним. Розглянуто питання про те, як змінюється попит на перший товар при зміні його ціни. Доведено, що перший товар є товаром Гіффена, оскільки з ростом ціни попит на нього зростає і, відповідно, падає зі зниженням ціни. В даній роботі розглянуто як модель споживчого вибору, що характеризує особливості оптимального вибору споживача в різних ситуаціях, так і модифікована модель Стоуна. При цьому вважаємо, що один товар дешевше іншого. Зокрема, вивчається питання про те, чи є вказані товари взаємозамінними (взаємодоповнювальними), чи нормальними (цінними або малоцінними) або товарами Гіффена. Зокрема, розглядається споживчий набір із двох товарів. Доведено, що якщо дохід прямує до нескінченності, то попит на товари першої потреби є обмеженим і прямує до сталої величини, а попит на товари розкоші необмежено зростає. У роботі показано, що перший товар є «товаром першої необхідності», а другий товар – «товаром розкоші». Розглядаються приклади споживчого вибору в просторі двох товарів при корисностях, що задаються певними функціями. Знаходяться функції попиту, що максимізують функції корисності при заданому бюджетному обмеженні. З’ясовується, чи залежить попит на кожний товар від зміни цін на інші товари. Доведено співвідношення, яке означає, що в точці дотику бюджетної прямої до її кривої байдужості, нахили (кутові коефіцієнти) ліній (кривої байдужості та бюджетної прямої) однакові. Показано, що попит на перший товар не залежить від ціни на другий товар, а попит на другий товар залежить від ціни на перший товар. The article examines the consumer utility function, which characterizes the features of the optimal choice under the standard budget constraint, examines the example of consumer choice of essential goods and luxury goods, examines whether the demand for essential goods will be limited if income tends to infinity. The basis of consumer choice of the buyer are its advantages. Consumer choice is determined by both its benefits and the price of the selected product, as well as its income. In this case, it is assumed that such a choice brings the buyer the greatest benefit in terms of budget constraints. To describe the change in the structure of food proposed a modified function of consumer preferences R. Stone. In this paper, there are demand functions that maximize the utility function with some budget constraint. It is shown that the demand for the first product from the increase in income increases, that is, the first product is normal. The question of how the demand for the first product changes when its price changes. It is proved that the first product is a product of Giffen, as with the growth of prices, the demand for it increases and, accordingly, decreases with a decrease in price. In this paper, we consider both the consumer choice model, which characterizes the peculiarities of the optimal consumer choice in different situations, and the modified Stone model. At the same time, we consider that one product is cheaper than another is. In particular, the question is being studied of whether these goods are interchangeable (complementary), or normal (valuable or low value), or Giffen’s goods. In particular, the consumer set of two products is considered. It is proved that if income tends to infinity, then the demand for essential goods is limited and tends to a constant value, while the demand for luxury goods increases unlimited. The paper shows that the first product is a «commodity of prime necessity», and the second product is a «luxury product». An example of consumer choice in the space of two goods with utilities that are defined by certain functions is considered. Demand functions are found that maximize utility functions at a given budget constraint. It turns out whether the demand for each product depends on price changes for other products. The relationship shows that in the point of tangency the slope of the budget line is the same as the slope of the indifference curve. It is shown that the demand for the first good is not dependent on the price of the second good and the demand for the second good is dependent on the price of the first good.Item Застосування величини Р–значення Р–value при перевірці статистичних гіпотез(Український інститут розвитку фондового ринку, 2012) Зінькевич, Тетяна Олексіївна; Zinkevych, Tetyana; Зинкевич, Татьяна Алексеевна; Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentyna; Лисовская, Валентина Петровна; Стасюк, Варвара Дмитрівна; Stasiuk, Varvara; Стасюк, Варвара ДмитриевнаВ статті розглянуто та проаналізовано важливість знаходження і застосування аналітиками Р – value (Р – значення) при перевірці статистичних гіпотез, адже після завершення перевірки нульової гіпотези аналітик має впевнитися, що результати перевірки повинні мати економічний сенс.Item Методи вирівнювання при багатократній класифікації ризиків у страхуванні: метод Бейлі-Саймона і метод маргінальних сум(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentyna; Лисовская, Валентина ПетровнаItem Моделювання розміру збитків в страхуванні(Український інститут розвитку фондового ринку, 2012) Зінькевич, Тетяна Олексіївна; Zinkevych, Tetyana; Зинкевич, Татьяна Алексеевна; Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentyna; Лисовская, Валентина ПетровнаВ статті розглянуто актуальність проведення актуарних розрахунків в страхуванні, важливість вірного вибору та побудови математичної моделі при розрахунку збитків страхової компанії.Item Перевірка статистичних гіпотез в економічних дослідженнях(Державний Науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2012) Зінькевич, Тетяна Олексіївна; Zinkevych, Tetyana; Зинкевич, Татьяна Алексеевна; Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentyna; Лисовская, Валентина Петровна; Стасюк, Варвара Дмитрівна; Stasiuk, Varvara; Стасюк, Варвара ДмитриевнаIt was reviewed and analysed the importance of mathematical and statistical methods in economics. Shown on the task that statistical methods are the basis for economic analysis and forecasting, they can make informed economic decisions in a business in the face of uncertainty.Item Про неперервну залежність від параметра періодичних розв’язків сингулярно збурених систем з імпульсами(ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2016-05) Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentyna; Лисовская, Валентина ПетровнаТеорія диференціальних рівнянь з імпульсною дією досягла значного розвитку в останні десятиліття. Дослідження присвячене розкриттю питання існування побудови періодичного розв’язку сингулярно збуреної імпульсно системи.Item Ціноутворення на ринку продовольчих товарів як соціальна складова урбаністичної політики(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-03) Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentyna; Лисовская, Валентина Петровнаході проведеного дослідження виявлено, що сутність ціноутворення на ринку продовольчих товарів полягає в утриманні оптимального рівня і структури ціни, у контролі постійних змін товарів і ринків з метою підвищення прибутковості підприємств, особливо продовольчих товарів. З’ясовано, що ціноутворення на ринку продовольчих товарів є одним із факторів ефективної діяльності підприємства, флагманом успішної діяльності підприємств будь-якої форми власності, яка повинна завжди піддаватись аналізу, діагностиці, коригуванню як соціальна складова урбаністичної політики.