Browsing by Author "Markova, Olena"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Використання «Sandwich Technique» у вивченні іноземної мови студентами закладів вищої освіти(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Маркова, Олена Володимирівна; Markova, Olena; Маркова, Елена Владимировна; Шматок, Тетяна Григорівна; Shmatok, Tetiana; Шматок, Татьяна ГригорьевнаУ статті обґрунтовується доцільність використання білінгвального методу при вивченні іноземної мови студентами закладів вищої освіти. Увага приділяється використанню принципу опори на рідну мову студента. Вказується на ефективність та практичність методу (техніки) «сендвічу» при тлумаченні значення незнайомих слів та виразів. The article proves the feasibility of using bilingual method in learning foreign languages by students of higher education institutions. Attention is given to the principle of using students’ native languages in the classroom. It shows the effectiveness and practicality of the “sandwich technique” method in interpreting the meaning of unfamiliar words and expressions.Item Використання технології скаффолдингу як важливого елементу ефективного вивчення іноземної мови студентами закладів вищої освіти(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Маркова, Олена Володимирівна; Markova, Olena; Маркова, Елена Владимировна; Шматок, Тетяна Григорівна; Shmatok, Tetiana; Шматок, Татьяна ГригорьевнаВ статті обґрунтовується доцільність використання технології скаффолдингу як важливого елементу ефективного вивчення іноземної мови студентами закладів вищої освіти. Увага приділяється освітньому (навчальному) скаффолдингу, який сприяє створенню ситуації успіху на заняттях. Вказується на ефективність та практичність використання інформаційних технологій (мультимедіа навчання) та платформи MOODLE для організації заочного, дистанційного, та для підтримки очного навчання в закладах вищої освіти. The article proves the feasibility of using scaffolding method in learning foreign languages by students of higher education institutions. Attention is given to the scaffolding in the process of education that leads to «creating situation of success» technique in the classroom. It shows the effectiveness and practicality of using information technology (multimedia learning) and MOODLE platform for the organization of the external, distance learning and for supporting full-time form of education.Item Доцільність використання основних стратегій викладання англійської мови студентам-економістам в складних обставинах періоду воєнного стану в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Маркова, Олена Володимирівна; Markova, Olena; Маркова, Елена Владимировна; Шматок, Тетяна Григорівна; Shmatok, Tetiana; Шматок, Татьяна ГригорьевнаВ статті обґрунтовується доцільність використання основних стратегій викладання англійської мови в складних обставинах студентам-економістам в період воєнного стану в Україні. Увага приділяється створенню позитивної атмосфери на заняттях, організації безпечного та комфортного простору для навчання, розширення можливостей студентів у вивченні іноземної мови. The article proves the feasibility of using key strategies of teaching English in challenging circumstances for students of higher education institutions in war period in Ukraine. Attention is given to creating a positive classroom environment, organisation of a safe and comfort classroom for learning, empowering students to learn foreign languages.Item Особливості педагогічної комунікативної ситуації та основні бар’єри для спілкування викладач-студент у дистанційній онлайн-освіті(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Круківський, Василь Іванович; Krukivskyi, Vasyl; Круковский, Василий Иванович; Маркова, Олена Володимирівна; Markova, Olena; Маркова, Елена Владимировна; Чеботарьова, Людмила Іванівна; Chebotarova, Liudmyla; Чеботарёва, Людмила Ивановна; Шматок, Тетяна Григорівна; Shmatok, Tetiana; Шматок, Татьяна ГригорьевнаЦя стаття має на меті дослідити особливості педагогічної комунікативної ситуації, а також вплив на неї інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у дистанційній освіті (ДО), роблячи її менш асиметричною. Окрім того, онлайн-навчання кардинально змінює ролі студента та викладача. Студент стає в центрі онлайн-навчання, отримуючи майже повну автономію, можливість самонавчання та самооцінювання, тоді як викладач тепер виконує переважно роль консультанта, наставника або модератора. ДО породжує також нові форми взаємодії, підтримки та оцінювання. Підтримка студентів викладачами включає три істотні та взаємозалежні функції: когнітивну, афективну та системну. Вони сприяють розвитку навчання через консультування та оцінювання, підвищення відданості студентів, а також створення зручних систем управління інформацією. В статті розглядаються також фізичні, семантичні та психологічні бар’єри, що заважають ефективній комунікації, знижуючи таким чином мотивацію студентів, а отже й продуктивність навчання. Дослідження виявило адаптивні й технічні недоліки ДО та засоби їх подолання. Тепер ми можемо навіть говорити про нову культуру відносин, що формується, або про культуру викладача і культуру студента, обидві вони породжені використанням ІКТ. This article aims to investigate the peculiarities of the pedagogical communicative situation, as well as the impact of information and communication technologies (ICT) on it in distance education (ED), making it less asymmetric. In addition, online learning radically changes the roles of the student and teacher. The student becomes the center of online learning, receiving almost complete autonomy, the possibility of self-learning and self-evaluation, while the teacher now plays mainly the role of consultant, mentor or moderator. ED also creates new forms of interaction, student support and assessment. Student support by teachers includes three essential and interdependent functions: cognitive, affective and systemic. They promote learning through advising and assessment, increasing student engagement, and creating user-friendly information management systems. The article also considers physical, semantic, and psychological barriers that prevent effective communication, thus reducing student motivation, and therefore, learning productivity. The study has revealed? the adaptive and technical shortcomings of the DO and means of overcoming them. We can even talk about a new relational culture that is being formed, or about the new form of culture relation being formed, or about the teacher’s and student’s culture ‒ both generated by the use of ICT?Item Позааудиторна діяльність кафедри іноземних мов і міжкультурної комунікації МЕіМ: студентський науковий гурток «Іноземна мова в контексті мультилінгвізму»(Інститут вищої освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Маркова, Олена Володимирівна; Markova, Olena; Маркова, Елена Владимировна; Капустіна, Ольга Володимирівна; Kapustina, Olha; Капустина, Ольга Владимировна; Алейнікова, Марина Геннадіївна; Aleinikova, Maryna; Алейникова, Марина Геннадиевна; Турчанінова, Вікторія Євгеніївна; Turchaninova, Viktoriia; Турчанинова, Виктория ЕвгеньевнаItem Підготовка фахівців за дуальною формою навчання як забезпечення якісної бізнес-освіти в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Маркова, Олена Володимирівна; Markova, Olena; Маркова, Елена Владимировна; Шматок, Тетяна Григорівна; Shmatok, Tetiana; Шматок, Татьяна ГригорьевнаВ статті розглядається концепція підготовки фахівців за дуальною формою навчання в різних країнах світу. Увага приділяється основним чотирьом моделям дуальної форми здобуття вищої освіти, які сприяють забезпеченню якісної бізнес-освіти в Україні. The article focuses on the concept of training specialists based on dual form of education in the world. Attention is given to the main four work-based models in higher education. These models will provide effective business learning in Ukraine.