Browsing by Author "Moruha, Kateryna"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості активізації пізнавальної діяльності студентів немовних вищих закладів освіти при навчанні діловій іноземній мові із застосуванням презентацій Power Point MS Word(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2012) Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевна; Моруга, Катерина Олександрівна; Moruha, Kateryna; Моруга, Екатерина Александровна; Лимар, О. В.Авторами проведено теоретичне дослідження особливостей застосування інноваційного методу використання презентацій Power Point MS Word при навчанні діловій іноземній мові студентів немовних вищих закладів освіти, визначено основні особливості, переваги та недоліки використання методу, а також проведено спільне дослідження ефективності використання такого методу. Стаття містить результати експерименту з активізації пізнавальної діяльності та підвищення успішності студентів двох вищих навчальних закладів. The authors have studies the theoretical aspects of using the Power Point MS Word presentation methods in higher educational establishments as well as the main benefits and drawbacks of the methods. The article contains the results of the empirical experiment carried on the students of two nonlinguistic universities in Ukraine.Item Інтерактивні технології навчання. Дискусія – один з методів навчання студентів-економістів старших курсів англійського ділового мовлення(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2011) Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевна; Кузьменко, Діана Валеріївна; Kuzmenko, Diana; Кузьменко, Диана Валерьевна; Моруга, Катерина Олександрівна; Moruha, Kateryna; Моруга, Екатерина АлександровнаАвтори статті пропонують використовувати дискусію, як суттєвий компонент комунікативної практики на занятті з іноземної мови у вищих немовних закладах освіти. У статті підкреслюються переваги використання дискусії як вправи та подаються ключові фрази, що наближають роботу студентів до реальної комунікативної ситуації. The authors consider discussion as a modern way of teaching spoken English in high school for specific purpose. In this article the authors underline the advantages of using the discussion as an exercise for developing communicative students’ skills. The authors give some key phrases using them the discussion becomes the real communication between business partners. Авторы статьи предлагают использовать дискуссию, как существенный компонент коммуникативной практики на занятиях по иностранному языку в высших неязыковых учебных заведениях. В статье подчеркиваются преимущества использования дискуссии как упражнения для развития коммуникативных навыков и умений студентов, а также поданы ключевые фразы, которые приближают работу на занятии к реальной ситуации общения между деловыми партнерами.