Browsing by Author "Omelianenko, Tetiana"
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
Item Виробнича стратегія маневрування – сутність і різновиди(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна ВладимировнаItem Виробнича та конкурентна стратегії підприємства: проблеми узгодження за сучасних реалій України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-03) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна Владимировна; Барабась, Дмитро Олександрович; Barabas, Dmytro; Барабась, Дмитрий АлександровичІдентифіковано сутність і виразні ознаки конкурентної та виробничої стратегій підприємства. Визначено проблеми взаємоузгодження конкурентної та виробничої стратегій у сучасних українських реаліях і запропоновано інструментарій їх розв’язання.Item Гібридизація операційної стратегії як відповідь бізнес-організацій на виклики VUCA-світу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-11-10) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна Владимировна; Короткова, Ксенія; Korotkova, KseniiaРозглянуто сутність гібридного підходу, зокрема як його можна застосовувати в формуванні операційної стратегії бізнес-організації. Визначено варіанти використання гібридної операційної стратегії, зокрема у комбінації стратегій постійного та змінного обсягу виробництва; стратегій масового виробництва в поєднанні з перевагами кастомізованого виробництва; традиційних стратегій, тобто орієнтованих на мінімізацію витрат та розвиток гнучкості операційних систем у поєднанні з елементами діджитал-стратегії. The essence of the hybrid approach is considered, in particular how it can be applied in formation of operational strategy of the business organization. Options for using a hybrid operating strategy are identified, in particular in a combination of fixed and variable production strategies; mass production strategies combined with the benefits of customized production; traditional strategies, i.e. focused on minimizing costs and developing the flexibility of operating systems in combination with elements of digital strategy.Item Диверсифікація як одна зі стратегій забезпечення конкурентоспроможності лізингової компанії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-10) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна Владимировна; Горшкова, Ольга Олександрівна; Horshkova, OlhaОбґрунтовано диверсифікацію для лізингової компанії як дієву стратегічну орієнтацію на забезпечення конкурентоспроможності бізнесу. Визначено, що потреба в диверсифікації лізингових підприємств зумовлюється низкою об’єктивних передумов природного та економічного порядку. The diversification of a leasing company as an effective strategic orientation to ensure business competitiveness is substantiated. It is determined that the need for diversification of leasing companies is determined by a number of objective preconditions of natural and economic order.Item Еко-ідеологія та спричинені її ствердженням зміни у складі HR-стратегій сучасних компаній(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна Владимировна; Короткова, Ксенія; Korotkova, KseniiaВикладена авторська інтерпретація базових постулатів сучасної еко-ідеології. Визначено склад традиційних HR-стратегій та запропоновано долучити до нього стратегію еко-звільнення. Охарактеризовано етапи процесу еко-звільнення. Ідентифіковано позитивні результати, які отримує компанія внаслідок застосування технології звільнення в еко-стилі. The author's interpretation of the basic tenets of modern eco-ideologies is outlined. They have identified the composition of traditional HR-strategies and are invited to present environmentally-friendly strategies to their strategies. It is characterized by the stage of the environmental release process. Positive results identified by the company in the use of eco-style technology.Item Зрушення та зміни в системі «виробничий аудит – операційна стратегія підприємства»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-11) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна ВладимировнаItem Концепція часових періодів функціонування підприємства та реплікаційна виробнича стратегія(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-10-21) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна ВладимировнаВикладено базові положення концепції часових періодів функціонування підприємства. Виокремлено адекватну кожному з періодів функціонування виробничу стратегію та розкрито зміст реплікаційної стратегії.Item Операційний менеджмент(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна Владимировна; Задорожна, Неллі Василівна; Задорожная, Нелли ВасильевнаПерший в Україні навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни «Операційний менедж-мент» містить навчальну програму та тематичні плани курсу, методичні поради щодо самостійного вивчення тем курсу, ко-нтрольні запитання та завдання для самоперевірки знань, пла-ни семінарських і практичних занять, задачі, завдання для са-мостійного опрацювання прикладних аспектів операційного менеджменту, методичні рекомендації щодо виконання науко-вих досліджень тощо. У посібнику висвітлено систему конт-ролю знань студентів, наведено список рекомендованої літера-тури та перелік використаних першоджерел нормативно-регламентаційного характеру.Item Операційний менеджмент: презентаційний курс(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна Владимировна; Осокіна, Алла Вікторівна; Osokina, Alla; Осокина, Алла ВикторовнаНавчальний посібник присвячено теоретичним і прикладним аспектам управління операційною діяльністю сучасної бізнес-організації. Посібник містить 8 розділів («Операції та операційна система організації», «Операційний менеджмент як різновид практичної управлінської діяльності», «Операційна стратегія», «Управління основною операційною діяльністю», «Управління ланцюгами постачання», «Управління запасами», «Управління потоками», «Управління якістю»), що у сукупності розкривають зміст основних положень операційного менеджменту з огляду на потреби сучасного бізнесу. Навчальний посібник у першу чергу адресовано специфічній цільовій аудиторії, що складається з кваліфікованих фахівців, які вже маючи досвід роботи в сучасних компаніях на управлінських посадах (або – на посадах фахових спеціалістів) здобувають другу вищу освіту. Також він може бути у нагоді студентам вищих навчальних закладів економічних та управлінських спеціальностей, програми підготовки яких передбачають вивчення дисципліни «Операційний менеджмент», а також аспірантам і викладачам, науковцям і практикам, які цікавляться проблематикою сучасного операційного менеджменту.Item Релокаційні та продуктові стратегічні рішення у сфері операцій: вітчизняний досвід-2022(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна Владимировна; Бакота, Христина; Bakota, Khrystyna; Дротік, Ірина; Drotik, IrynaПублікація актуалізує оцінку стану українського бізнесу та важливість наявності стратегічного планування в бізнес-організаціях. На прикладі вітчизняного досвіду проаналізовано, як підприємства можуть подолати кризу за допомогою прийнятих продуктових та релокаційних рішень у сфері операцій. Publication updates the evaluation of Ukrainian business conditions and the importance of Ukrainian strategic planning existence in business organizations. The example of domestic experience has been analyzed and it showed how the enterprise can overcome the crisis with the help of accepted product and relocation solutions in the field of operations.Item Стратегічне планування в системі менеджменту інноваційного підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-03) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна Владимировна; Яковенко, Марія ВіталіївнаІдентифіковано виразні ознаки інноваційного підприємства. Розкрито роль стратегічного планування в системі менеджменту інноваційного підприємства. Запропоновано доповнити набір загально-визнаних принципів стратегічного планування принципом обов’язкового взаємоузгодження операційної та інноваційної стратегій.Item Сучасні диджитал інструменти операційного менеджменту(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна Владимировна; Ільєнков, Дмитро А.; Ilienkov, DmytroУ статті досліджуються варіанти впровадження інструментів цифрової трансформації в оперативне управління бізнес-організаціями для подолання проблем, що виникли внаслідок повномасштабного військового вторгнення в Україну: нестабільності ринку, скорочення ринків через тимчасову окупацію території України, зменшення кількості клієнтів і постачальників, оскільки значна частина населення України мігрувала за кордон; зменшення фінансових ресурсів бізнес-організвцій, існування високих цін на певні ІТ-продукти та низький рівень цифрових навичок у працівників. Досліджуються переваги цифрових продуктів, зокрема корпоративних комунікаційних систем, таких як Slack і Microsoft Teams, інструментів управління проектами, таких як Jira і Trello, сучасних українських програм для взаємодії зі споживачами, таких як KeyCRM і SalesDrive CRM, а також конструктора сайтів Weblium, який у тому числі може здійснювати синергію між різними іншими сервісами. Цифрова трансформація в операційному управлінні значно полегшує та прискорює адміністрування бізнесу, підвищує конкурентоспроможність, позитивно впливає на фінансові результати та стає ключовим фактором успіху в бізнесі. Сервіс Slack, що створений для спілкування, є сумісним з понад 150 зовнішніми програмами та має можливість інтеграції з близько 100 зовнішніми сервісами, такими як Jira, Trello, Google Hangouts, Google Drive, Google Docs та іншими. Програма Slack є зручною для великих та середніх бізнес-організацій, має простий, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та містить набір заходів безпеки, хоча для деяких корпоративних клієнтів можуть знадобитися додаткові налаштування. Сервіс Microsoft Teams пропонує широкий спектр функцій, включаючи чат, відео-конференції, обмін файлами та інтеграцію з різними службами Microsoft. Microsoft Teams я рекомендую використовувати малим бізнес-організаціям. Програма Jira надає широкий спектр інструментів для управління складними проектами у великих та середніх бізнес-організаціях та орієнтована на команди ІТ-розробників. Сервіс Trello має безкоштовну версію з базовими функціями, що робить його доступним для невеликих команд та проектів. Бізнес-організаціям в Україні можна порекомендувати використання програм KeyCRM або SalesDrive CRM з метою автоматизації процесів комунікації з клієнтами, підвищення ефективності та конкурентоспроможності. Однак, KeyCRM є оптимальною не тільки для українського, але й для іноземного ринку. Крім цього, корисним для бізнес-організацій є конструктор сайтів Weblium, що надає користувачам вибір з численних готових шаблонів для створення різних типів вебсайтів, підключення власного домену, створення інтернет-магазину тощо. Платформа підтримує інструменти для оптимізації сайту для пошукових систем, щоб полегшити процес підвищення видимості вебсайту в Інтернеті. Для цифрової трансформації великих та середніх бізнес-організацій України рекомендується використовувати такі інструменти: Slack, Jira, KeyCRM та конструктор сайтів Weblium; а для цифрової трансформації малих бізнес-організацій — Microsoft Teams, Trello, SalesDrive CRM і Weblium. The article explores the options for implementing digital transformation tools in the operational management of business organizations to overcome the problems that arose as a result of a full-scale military invasion of Ukraine: market instability, reduction of markets due to the temporary occupation of the territory of Ukraine, a decrease in the number of customers and suppliers since a significant part of the population of Ukraine migrated abroad; the reduction of financial resources of business organizations, the existence of high prices for certain IT products and the low level of digital skills among employees. The advantages of digital products are explored, in particular, corporate communication systems such as Slack and Microsoft Teams, project management tools such as Jira and Trello, modern Ukrainian programs for interaction with consumers, such as KeyCRM and SalesDrive CRM, as well as the Weblium site builder, which is including it can realize synergy between various other services. Digital transformation in operational management dramatically facilitates and accelerates business administration, increases competitiveness, positively affects financial results, and becomes a critical factor in business success. Built for communication, Slack is compatible with more than 150 external applications and can integrate with about 100 external services, such as Jira, Trello, Google Hangouts, Google Drive, Google Docs, and more. Slack is suitable for large and medium-sized business organizations, has a simple, intuitive interface, and includes a set of security measures, although some enterprise customers may require additional settings. Microsoft Teams offers many features, including chat, video conferencing, file sharing, and integration with various Microsoft services. I recommend using Microsoft Teams for small business organizations. The Jira program provides a wide range of tools for managing complex projects in large and medium-sized business organizations and is aimed at IT development teams. Trello has a free version with basic features, making it affordable for small teams and projects. Business organizations in Ukraine can be recommended to use the KeyCRM or SalesDrive CRM programs to automate communication processes with customers to increase efficiency and competitiveness. However, KeyCRM is optimal not only for the Ukrainian market but also for the foreign market.In addition, the Weblium site builder is helpful for business organizations, providing users with numerous ready-made templates for creating different types of websites, connecting their domain, creating an online store, etc. The platform supports search engine optimization tools to facilitate the process of increasing website visibility on the Internet. For the digital transformation of large and medium-sized business organizations in Ukraine, it is recommended to use the following tools: Slack, Jira, KeyCRM, and Weblium site builder; and for the digital transformation of small business organizations — Microsoft Teams, Trello, SalesDrive CRM, and Weblium.Item Трансформація поглядів на спрямованість операційної стратегії підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-04) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна ВладимировнаІдентифіковано характер первісної операційної стратегії. Визначені основні трансформації поглядів на спрямованість операційної стратегії підприємства. Розкрито актуальну спрямованість операційної стратегії сучасної бізнес-організації.Item Тренди стратегічного розвитку малого бізнесу в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019-11) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна Владимировна; Короткова, Ксенія; Korotkova, KseniiaНа основі аналізу фактологічної інформації за період 2010–2017 рр. щодо кількості та економічної активності вітчизняних суб’єктів підприємництва зроблено висновок про те, що малий бізнес продовжує утримувати в економіці України свої сталі позиції, набуті ще наприкінці XX – на початку XXI ст. Ідентифіковано тенденції стратегічного розвитку малого бізнесу, яким на думку авторів властивий універсальний характер, та виокремлено й охарактеризовано специфічні тренди розвитку малого вітчизняного рітейлу. It is concluded that small business continues to maintain its stable position in the Ukrainian economy, acquired in the late XX – early XXI centuries, based on the analysis of factual information for the period 2010–2017 on the number and economic activity of domestic business entities. The tendencies of strategic development of small business, which according to the authors have universal character, have been identified. The specific trends of development of small Ukrainian retail have been identified and characterized.Item Управління конкурентоспроможністю підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Омельяненко, Тетяна Володимирівна; Omelianenko, Tetiana; Омельяненко, Татьяна Владимировна; Барабась, Дмитро Олександрович; Барабась, Дмитрий Александрович; Вакуленко (Осокіна), Алла Вікторівна; Осокіна, Алла Вікторівна; Osokina, Alla; Осокина, Алла ВикторовнаПосібник є істотним внеском у комплекс навчально-методичного забезпечення самостійної роботи студентів щодо вивчення дисциплін бакалаврського та магістерського рівнів підготовки. Він містить навчальну програму та тематичний план дисципліни, методичні поради по самостійному вивченню тем курсу (визначення сутності основних понять і категорій; рекомендації щодо послідовності опанування навчального матеріалу; питання, на які варто звернути особливу увагу при вивченні теми та роз’яснення щодо проблемних аспектів; посилання на літературні джерела, в яких можна ознайомитися з матеріалом докладніше), термінологічний словник, тематику рефератів, дискусійні питання, ситуаційні вправи та задачі, плани семінарських та практичних занять, характеристику системи контролю знань студентів, список рекомендованої літератури та перелік використаних першоджерел.