Browsing by Author "Onishchuk, Illia"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Research work of students as a means of forming social responsibility: features and ways of improvement(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-03-30) Artemenko, Svitlana; Артеменко, Світлана Богданівна; Артеменко, Светлана Богдановна; Onishchuk, Illia; Оніщук, Ілля ІгорьовичItem The role of online platforms in learning a foreign language(NGO European Scientific Platform, 2022-10-28) Artemenko, Svitlana; Артеменко, Світлана Богданівна; Артеменко, Светлана Богдановна; Onishchuk, Illia; Оніщук, Ілля ІгорьовичThe article analyzes the opportunities and advantages of interactive online platforms in learning foreign languages, their place and role in the formation of foreign language skills of future specialists in the system of higher education. As an evidential theoretical and methodological base the authors apply the data of their own sociological research, which makes it possible to provide certain recommendations of an applied nature in relation to the studied issue on the whole.Item Вплив медіакультури на соціалізацію особистості в сучасному інформаційному суспільстві(NGO European Scientific Platform, 2023-03-17) Артеменко, Світлана Богданівна; Artemenko, Svitlana; Артеменко, Светлана Богдановна; Фляшнікова, Алла Борисівна; Fliashnikova, Alla; Фляшникова, Алла Борисовна; Оніщук, Ілля Ігорьович; Onishchuk, IlliaВ статті досліджено особливості впливу медіакультури на процеси соціалізації та адаптації особистості у сучасному інформаційному суспільстві. Проаналізовано сутність, основні рівні та місце меіакультури у соціальному житті особистості. Автори акцентують увагу на позитивних характеристиках впливу медіакультури на соціалізацію особистості, що вимагає розвиток якісної медіаосвіти, яка б запезпечувала формування ефективних медіа навичок орієнтації у сучасному інформаційному середовищі.Item Особливості впровадження технології «перевернутого навчання» для студентів вищих навчальних закладів спеціальності «Соціологія»(LLC SPC«InterConf», 2024-03) Артеменко, Світлана Богданівна; Artemenko, Svitlana; Артеменко, Светлана Богдановна; Фляшнікова, Алла Борисівна; Fliashnikova, Alla; Фляшникова, Алла Борисовна; Оніщук, Ілля Ігорьович; Onishchuk, IlliaВ статті розкриті механізми провадження технології «перевернутого навчання» для здобувачів соціологічного фаху у вищій школі. Автори акцентують увагу на можливостях та обмеження даної технології в організації освітньої діяльності, її перспективах у трансформації вітчизняного освітнього простору.Item Особливості організації індивідуальних завдань на засадах інтегрованого підходу у вищій школі для студентів спеціальності «Соціологія» (на прикладі викладання дисципліни «Міжкультурна комунікація»)(NGO European Scientific Platform, 2023-08-11) Артеменко, Світлана Богданівна; Artemenko, Svitlana; Артеменко, Светлана Богдановна; Оніщук, Ілля Ігорьович; Onishchuk, Illia; Артеменко, Вероніка Олексіївна; Artemenko, VeronikaЧи не найголовнішим завданням сучасної освіти у вищій школі в умовах різноманітних викликів навчання виступає постійне підвищення якості знань здобувачів за допомогою новітніх педагогічних технологій. Показовим у цьому контексті виступають інтегровані заняття, навчальний потенціал яких спрямований на активізацію освітнього процесу, підвищенню мотивації студентів, зростанню їх зацікавленості до пізнання соціальної реальності, встановленні причинно-наслідкових зв’язків у досліджуваних явищ, формування мовленнєвих компетентностей та цілісності наукової картини світу в цілому. Також інтегрована освітня технологія позитивно зарекомендувала себе під час вивчення іноземної мови через шкільні навчальні предмети у всьому світі.Item Сучасні чинники соціалізації студентської молоді у вищих навчальних закладах(NGO European Scientific Platform, 2023-09-15) Артеменко, Світлана Богданівна; Artemenko, Svitlana; Артеменко, Светлана Богдановна; Фляшнікова, Алла Борисівна; Fliashnikova, Alla; Фляшникова, Алла Борисовна; Оніщук, Ілля Ігорьович; Onishchuk, Illia; Артеменко, Вероніка Олексіївна; Artemenko, VeronikaВ статті досліджуються основні фактори соціалізації студентів в умовах змішаного навчання у вітчизняній системі вищої освіти. Автори акцентують увагу на значущості впливу таких факторів як ефективне засвоєння соціокультурного досвіду, як взаємовідносини між здобувачами освіти та викладачами, ролі науково-дослідної роботи та позанавчальної діяльності в цілому.Item Індивідуальна робота студентів соціологічного фаху як ефективний засіб застосування міждисциплінарних зв’язків у вивченні англійської мови(Global Science Center LP, 2023) Артеменко, Світлана Богданівна; Artemenko, Svitlana; Артеменко, Светлана Богдановна; Гранд, О. О.; Hrand, O.; Гришко, К. М.; Hryshko, K.; Оніщук, Ілля Ігорьович; Onishchuk, Illia; Скворцова, Д. М.; Skvortsova, D.; Янченко, В. П.; Yanchenko, V.В статті досліджуються можливості застосування міждисциплінарних зв’язків у вивченні англійської мови під час викладання соціо-гуманітарних дисциплін для студентів спеціальності «Соціологія». Автор наводить приклад власної розробки індивідуального завдання на засадах реалізації принципу міждисциплінарності в навчальному процесі, що сприяє покращенню англомовної фахової комунікації у студентів нефілологічних спеціальностей. Отримані результати репрезентують індивідуальну роботу як ефективний інструмент формування загальних та фахових компетентностей у здобувачів вищої освіти, спонукає розвиток у них іншомовної комунікативної компетентності, що значно підвищує конкуретно-спроможність сучасних фахівців. The article examines the possibilities of applying interdisciplinary connections in learning English during the teaching of socio-humanitarian disciplines for students of the specialty «Sociology». The author gives an example of his own development of an individual assignment based on the implementation of the principle of interdisciplinarity in the educational process, which contributes to the improvement of English-language professional communication among students of non-philological specialties. The obtained results represent individual work as an effective tool for the formation of general and professional competences of applicants for higher education, as well as the development of their foreign language communicative competence, which significantly increases the competitiveness of modern specialists.