Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Pavlenko, Olexander"

Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Creating entrepreneurial universities as drivers of innovative development of economy
    (Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu, 2018) Petrenko, Liudmyla; Петренко, Людмила Анатоліївна; Петренко, Людмила Анатольевна; Pavlenko, Olexander; Павленко, Олександр Вадимович; Павленко, Александр Вадимович
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Забезпечення результативності маркетингової політики комунікацій закладів вищої освіти за допомогою інтернет-технологій
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Павленко, Олександр Вадимович; Pavlenko, Olexander
    У статті розглянуто різні інтерактивні маркетингові інструменти, засновані на використанні Інтернет-технологій, як складові маркетингових комунікацій, що використовуються студентами в процесі прийняття рішень, а також проведено теоретичний аналіз впливу зазначених інструментів на репутацію вузу і рішення студента як клієнта і споживача освітніх послуг. Доведено, що застосування маркетингових інструментів комунікацій в Інтернеті є часто єдиним способом забезпечення результативності маркетингової діяльності освітніх організацій з незначним маркетинговим бюджетом.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Интернационализация мирового рынка образовательных услуг вузов, её производные и сопутствующие тенденции
    (Agenda Publishing House, 2017) Павленко, Александр Вадимович; Pavlenko, Olexander; Павленко, Олександр Вадимович
    Интернационализация мирового рынка образовательных услуг вузов тесно связана с усилением влияния государства и формированием национальных стратегий международного сотрудничества в сфере высшего образования и университетских исследований. Следствием этого становится усиление прямой либо косвенной государственной поддержки университетов. Рынок услуг высшего образования вследствие интернационализации становится более зарегулированным, меняется мотивация субъектов рынка в сторону удовлетворения запросов государства. The internationalization of the world market of educational services of universities is closely connected with the strengthening of state influence and the formation of national strategies for international cooperation in higher education and university research. A consequence of this is the strengthening of direct or indirect government support for universities. The market for higher education services due to internationalization is becoming more regulated, the motivation of market subjects is changing towards satisfying the state's requests.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Політичний маркетинг: сутність і сучасні концепції
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Павленко, Олександр Вадимович; Pavlenko, Olexander; Павленко, Александр Вадимович
    Автором досліджено розвиток політичного маркетингу як науки та систематизовано існуючі погляди щодо сутності політичного маркетингу. У статті проаналізовано та систематизовано сучасні концепції, що фокусують увагу на спільних рисах маркетингу товарів (послуг) і політичного маркетингу, які є наступними: наявність покупців, продавців і продукту; моделі поведінки споживачів; ринкова сегментація та товарний мікс; концепція іміджу товару; стратегії лояльності до бренду; процеси та процедури розробки товару; концепція товару; позиціонування товару.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Розвиток ринку освітніх послуг ВНЗ: актуальні тренди та прогнози
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Павленко, Олександр Вадимович; Pavlenko, Olexander; Павленко, Александр Вадимович
    В статті систематизовано чинники розвитку ринку освітніх послуг ВНЗ. Узагальнено, що визначальними трендами останнього десятиліття у розвитку системи вищої освіти стали: кількісне зростання університетів світу; стратегії інтернаціоналізації діяльності університетів; посилення уваги держави до сектора вищої освіти; доступність вищої освіти як пріоритет національних політик; рух за підвищення якості вищої освіти, в т.ч. якість освіти дедалі більше стає об’єктом контролю з боку суспільства; підсилення конкуренції і зростаюче розшарування на ринку вищої освіти на провідні вузи та так звані «всі інші». Ринок послуг вищої освіти стає більш зарегульованим, змінюється мотивація суб’єктів ринку в бік задоволення запитів держави.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Спільні риси політичного маркетингу і маркетингу товарів (послуг)
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-10-13) Павленко, Олександр Вадимович; Pavlenko, Olexander; Павленко, Александр Вадимович
    У статті систематизовано та проаналізовано спільні риси маркетингу товарів (послуг) і політичного маркетингу, які є наступними: наявність покупців, продавців та продукту; моделі поведінки споживачів; ринкова сегментація та товарний мікс; концепція іміджу товару; стратегії лояльності до бренду; процеси та процедури розробки товару; концепція товару; позиціонування товару.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Стратегические маркетинговые цели университета
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-03) Павленко, Александр Вадимович; Pavlenko, Olexander; Павленко, Олександр Вадимович
    В статье обобщены результаты авторского исследования и сформулированы стратегические маркетинговые цели отечественного университета: разработка и запуск кампании продвижения бренда / ребрендинг, которая повысит узнаваемость университета в целом, а также всех его факультетов / подразделений; внедрение маркетинговых стратегий, которые будут нацелены на ключевые внутренние и внешние аудитории для повышения их осведомленности о деятельности университета; активизация усилий по позиционированию университета как признанного на национальном (международном) уровне инновационного академического вуза, который фокусируется на уникальных программах, ориентированных на студентов и аспирантов; повышение информированности бизнес-сообщества о профессиональных навыках университета (преподавателей) по обучению студентов; повышение осведомленности бизнес-сообщества о программах обучения в университете и о том, как они могут использовать университет в качестве партнера по своим программам обучения.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Сучасні тенденції розвитку університетів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-11) Павленко, Олександр Вадимович; Pavlenko, Olexander; Павленко, Александр Вадимович

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback