Browsing by Author "Savchuk, Natalia"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Модифікації інноваційних бізнес-моделей фінансових компаній(Видавничий дім «Інтернаука», 2019) Савчук, Наталія Володимирівна; Savchuk, Natalia; Савчук, Наталия Владимировна; Чівіленко, Лариса Анатоліївна; Chivilenko, Larisa; Чивиленко, Лариса АнатольевнаУ статті відзначено здатність до частих і успішних модифікацій інноваційних бізнес-моделей, що підвищує стійкість фінансових компаній до змін в їх середовищі і веде до конкурентноспроможності. Представлено основні сфери корпоративної диверсифікації та виділено конфігурації інноваційних бізнес-моделей: стартапи, трансформаційні, диверсифіковані. Розглянуто характерні риси інноваційної бізнес-моделі фінансової компанії. Розглянуто вісім необхідних елементів бізнес-моделі: позиціонування, розміщення/розподіл, процеси, продукт, фізичний досвід, просування/продаж/маркетинг, ціноутворення, люди. Приведено приклади модифікованих бізнес-моделей фінансових компаній, які акумулюють ці 8 елементів. Приведено приклад системи адаптування операційної моделі до нових стратегій в універсальному комерційному банку, що належить до класу імітаційних програмних продуктів «Управління банком», який застосовується як для обробки рішень відповідно до стратегічного планування банківської діяльності, так і для підготовки спеціалістів організації й управління діяльністю комерційного банку. Такий підхід сприяє підвищенню ефективності стратегічного фінансового планування, у покращенні фінансових показників банку, підвищення його рейтингу. Здійснено послідовний аналіз модифікації бізнес-моделей. Показано, що штучний інтелект, машинне навчання і великі дані стають центральними в рішеннях сучасних фінансових технологій, оскільки фірми шукають нові області фінансових інновацій. The article points to the ability to make frequent and successful modifications to innovative business models, which increases the resilience of financial companies to changes in their environment and leads to competitiveness. The main areas of corporate diversification are presented and configurations of innovative business models are highlighted: start-ups, transformational, diversified. The characteristics of an innovative business model of a financial company are considered. Eight essential elements of the business model are considered: positioning, placement / distribution, processes, product, physical experience, promotion / sales / marketing, pricing, people. Examples of modified business models of financial companies that accumulate these 8 elements are given. An example of an operating model adaptation system to new strategies in the universal commercial bank, which belongs to the class of bank management imitation software products, is used for both processing decisions in accordance with the strategic planning of banking activities, as well as for training specialists in the organization and management of commercial bank activities . This approach helps to increase the effectiveness of strategic financial planning, to improve the financial performance of the bank, to increase its rating. Consistent analysis of business model modification is performed. It has been shown that artificial intelligence, machine learning and big data are central to today's financial technology solutions as firms look for new areas of financial innovation. В статье отмечено способность к частым и успешных модификаций инновационных бизнес-моделей, повышает устойчивость финансовых компаний к изменениям в их среде и ведет к конкурентоспособности. Представлены основные сферы корпоративной диверсификации и выделено конфигурации инновационных бизнес-моделей: стартапы, трансформационные, диверсифицированы. Рассмотрены характерные черты инновационной бизнес-модели финансовой компании. Рассмотрены восемь необходимых элементов бизнес-модели: позиционирование, размещение / распределение, процессы, продукт, физический опыт, продвижение / продажи / маркетинг, ценообразование, люди. Приведены примеры модифицированных бизнес-моделей финансовых компаний, которые аккумулируют эти 8 элементов. Приведены пример системы адаптации операционной модели к новым стратегиям в универсальном коммерческом банке, принадлежащий к классу имитационных программных продуктов «Управление банком», который применяется как для отделки решений в соответствии с стратегического планирования банковской деятельности, так и для подготовки специалистов организации и управления деятельностью коммерческого банка. Такой подход способствует повышению эффективности стратегического финансового планирования, в улучшении финансовых показателей банка, повышение его рейтинга. Осуществлен последовательный анализ модификации бизнес-моделей. Показано, что искусственный интеллект, машинное обучение и большие данные становятся центральными в решениях современных финансовых технологий, поскольку фирмы ищут новые области финансовых инноваций.Item Цифрова трансформація фінансового бізнесу(Видавничий дім «Інтернаука», 2019) Савчук, Наталія Володимирівна; Savchuk, Natalia; Савчук, Наталия Владимировна; Чівіленко, Лариса Анатоліївна; Chivilenko, Larisa; Чивиленко, Лариса АнатольевнаВ статті показано, що перетворення цифрового бізнесу представляє нові можливості для бізнесу та інформаційних технологій, які є стратегічною основою для нової конкурентоспроможної цифрової бізнес-моделі. Досліджено, що майже половина глобальних організацій, що надають фінансові послуги, все ще знаходяться на ранній фазі цифрової трансформації, оскільки вони потрапляють або в традиційний фінансовий бізнес, або на ранні стадії цифрових кластерів. Проаналізовано, що автоматизація та оцифрування процесів, пов'язаних з успадкованими процесами, такими як бюджетування, ресурси, платежі постачальникам і обробка рахунків, можуть задати тон цифрового лідерства та розвитку. Доведено, що використання цифрового фінансування приводить до скорочення витрат, підвищення ефективності, більш суворого дотримання нормативних вимог і більш ефективного зв'язку з постачальниками і кредиторами. В статті проаналізовано, що фінансова галузь традиційно є першим інтенсивним користувачем нових розробок інформаційно-комунікаційних технологій, причому поява інноваційного бізнесу має величезний вплив на поточну динаміку галузі у швидко змінному середовищі в умовах складних та витратних регуляторних норм, відповідно до яких, діючі постачальники банківського бізнесу та фінансових послуг переживають істотну трансформацію. Підкреслено, що більш розвинена технологія клієнтів протягом багатьох поколінь, нові технології та оцифрування галузі обумовлюють бізнес-моделі традиційних постачальників послуг. Це сприяє тому, що фінансові компанії намагаються створити спеціалізовані, інтелектуальні та економічно ефективні фінансові продукти та послуги, прагнуть досягти нових рівнів орієнтованості на клієнтів. The article shows that the transformation of digital business presents new business and information technology opportunities that are the strategic foundation for a new competitive digital business model. It has been researched that almost half of global financial services organizations are still in the early phase of digital transformation as they are entering either the traditional financial business or the early stages of digital clusters. It has been analyzed that automating and digitizing processes related to legacy processes, such as budgeting, resources, payments to suppliers, and billing, can set the tone for digital leadership and development. It has been proven that the use of digital finance leads to cost reductions, greater efficiency, more stringent regulatory compliance and more effective communication with suppliers and lenders. The article analyzes that the financial industry is traditionally the first intensive user of new developments in information and communication technologies, and the emergence of innovative business has a huge impact on the current dynamics of the industry in a rapidly changing environment in the context of complex and costly regulatory rules, according to which, operating business suppliers of banks and financial services are undergoing a major transformation. It is emphasized that more advanced customer technology over many generations, new technologies and industry digitization are driving the business models of traditional service providers. This helps finance companies try to create specialized, intelligent and cost-effective financial products and services, seeking to reach new levels of customer focus. В статье показано, что преобразования цифрового бизнеса представляет новые возможности для бизнеса и информационных технологий, является стратегической основой для новой конкурентоспособной цифровой бизнес-модели. Доказано, что почти половина глобальных организаций, предоставляющих финансовые услуги, все еще находятся на ранней фазе цифровой трансформации, поскольку они попадают или в традиционный финансовый бизнес, или на ранние стадии цифровых кластеров. Проанализировано, что автоматизация и оцифровка процессов, связанных с унаследованными процессами, такими как бюджетирование, ресурсы, платежи поставщикам и обработка счетов, могут задать тон цифрового лидерства и развития. Доказано, что использование цифрового финансирования приводит к сокращению расходов, повышение эффективности, более строгого соблюдения нормативных требований и более эффективной связи с поставщиками и кредиторами. В статье проанализированы, что финансовая отрасль традиционно является первым интенсивным пользователем новых разработок информационно-коммуникационных технологий, причем появление инновационного бизнеса имеет огромное влияние на текущую динамику отрасли в быстро изменяющейся среде в условиях сложных и затратных регуляторных норм, согласно которым, действующие поставщики банковского бизнеса и финансовых услуг переживают существенную трансформацию. Подчеркнуто, что более развитая технология клиентов в течение многих поколений, новые технологии и оцифровки области обусловливают бизнес-модели традиционных поставщиков услуг. Это способствует тому, что финансовые компании пытаются создать специализированные, интеллектуальные и экономически эффективные финансовые продукты и услуги, стремятся достичь новых уровней ориентированности на клиентов.