Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Semchyshen, Evhenii"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Дистанційне обслуговування клієнтів банку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-17) Семчишен, Євгеній Олегович; Semchyshen, Evhenii; Стрільчук, Юлія Ігорівна
    У сучасному світі дистанційне обслуговування клієнтів банку стає невід’ємною частиною фінансових послуг. Це дозволяє клієнтам виконувати банківські операції 24/7, не виходячи з дому чи офісу. Використання мобільних додатків, інтернет-банкінгу та автоматизованих систем самообслуговування підвищує ефективність взаємодії з банком, забезпечуючи безпеку та конфіденційність транзакцій. Інноваційні технології, такі як штучний інтелект та блокчейн, відкривають нові можливості для персоналізації та оптимізації банківських послуг. In today’s world, remote customer service in banking has become an integral part of financial services. It allows customers to perform banking operations 24/7 without leaving their home or office. The use of mobile applications, internet banking, and automated self-service systems enhances the efficiency of interactions with the bank, ensuring the security and confidentiality of transactions. Innovative technologies such as artificial intelligence and blockchain open up new possibilities for personalization and optimization of banking services.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback