Browsing by Author "Sendzyuk, Miron"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Методи вибору ключових показників оцінки ефективної діяльності підприємств(Харківський національний економічний університет, 2014) Сендзюк, Мирон Ананійович; Sendzyuk, Miron; Сендзюк, Мирон Ананьевич; Науменко, Ірина Віталіївна; Naumenko, Irina; Науменко, Ирина ВитальевнаМета статті – проведення досліджень п'яти етапів господарської діяльності для подальшого визначення методів і моделей, на підставі яких буде здійснено впровадження ЗСП на підприємствах залізничного транспорту (розробка ділової ситуації, вибір пріоритетів, обґрунтування витрат, відстеження ймовірних вигод, оцінка результатів). На основі факторного аналізу буде зменшено кількість факторів впливу на діяльність підприємства, а також отримані моделі, що описують зв'язок, між перспективами підприємства (фінанси, внутрішні процеси, зовнішні процеси), з визначенням кількості основних факторів впливу і виділенням основних показників, вплив яких найбільш значимо для кінцевої цілі підприємства – збільшення обсягів продажу продукції. Порівняльний аналіз отриманих результатів (факторів) дасть можливість виявити прогресивні тенденції підвищення ефективності використання виробничих і фінансових ресурсів та дозволить визначити величину показника, що моделюється, в чистому вигляді (тобто тільки за рахунок виділення головних компонент) та визначити шляхи поліпшення діяльності підприємство зі збільшенням обсягів продажів. The purpose of the article is to research the five stages of economic activities to further define the methods and models, based on which the implementation of the BSI at railway transport enterprises (development of the business situation, the choice of priorities, cost justification, tracking the likely benefits, evaluation of results) will be carried out. On the basis of factor analysis the number of factors that influence the activity of the enterprise will be reduced, as well as models describing the relationship between the prospects of the company (finance, internal processes, external processes) will be presented, with the main factors determining the amount of influence and evolution of the main indicators, whose effect is most significant for the final business objectives – increasing sales volumes. Comparative analysis of the results (factors) will provide an opportunity to identify the progressive tendencies of production efficiency and financial resources will determine the magnitude of the simulated pure index ( i.e., only through the allocation of principal component analysis) and identify ways to improve the performance of the company with increased sales. Цель статьи – проведение исследований пяти этапов хозяйственной деятельности для дальнейшего определения методов и моделей, на основании которых будет осуществлено внедрение ССП на предприятиях железнодорожного транспорта (разработка деловой ситуации, выбор приоритетов, обоснование затрат, отслеживание вероятных выгод, оценка результатов). На основе факторного анализа будет уменьшено количество факторов влияния на деятельность предприятия, а также получены модели, описывающие связь между перспективами предприятия (финансы, внутренние процессы, внешние процессы), с определением количества основных факторов влияния и выделением основных показателей, влияние которых наиболее значимо для конечной цели предприятия – увеличение объемов продаж продукции. Сравнительный анализ полученных результатов (факторов) даст возможность выявить прогрессивные тенденции повышения эффективности использования производственных и финансовых ресурсов и позволит определить величину моделируемого в чистом виде показателя (т. е. только за счет выделения главных компонент) и определить пути улучшения деятельности предприятие с увеличением объемов продаж.Item Моделі збалансованої системи показників і технологій їх підтримки(Видавничий Дім «ІНЖЕК», 2014) Сендзюк, Мирон Ананійович; Sendzyuk, Miron; Сендзюк, Мирон Ананьевич; Науменко, Ірина Віталіївна; Naumenko, Irina; Науменко, Ирина ВитальевнаМетою статті є проведення аналізу та дослідження систем управління підприємством і технологій їх підтримки, на основі якого необхідно встановити можливість і доцільність застосування моделі ЗСП на підприємстві. На основі проведеного аналізу постає потреба створення та впровадження моделі ЗСП для державного підприємства, яке виконує ремонт та будівництво вагонів. Модель повинна відповідати вимогам підприємства та враховувати специфіку його роботи. Дослідження комп’ютерних технологій підтримки ЗСП показали, що є багато варіантів програмних засобів західних, російських та українських компаній, але впровадження систем відбувається лише в крупних компаніях, таких, як нафтогазова та телекомунікаційна галузі, банківські сфери, а також у транспортних фірмах-монополістах. В першу чергу, це зумовлено тим, що більшість менеджерів не знає про існування таких програмних засобів. Упроваджень на державних підприємствах залізничного транспорту ЗСП ще не було, тому пропонується впровадження ЗСП на підприємстві з ремонту та будівництва вагонів, що підвищить конкурентоспроможність даного підприємства. The aim of the paper is to analyze and research enterprise management systems and their support technologies. Basing on these results it is necessary to investigate whether it is possible and feasible to implement the BSC model in enterprises. The results of our analysis show that there is a need for creating and implementing the BSC model in state enterprises that repair and construct railcars. The model should comply with the company’s requirements and its characteristics. The study of GSP computer tech support has shown that there are many choices of software offered by Western, Russian and Ukrainian companies, but the systems are implemented only in large companies, such as oil and gas, telecommunications sector, banking sector as well as transport monopolist companies. Primarily, it is determined by the fact that most managers are not aware of the existence of such software. Not having been implemented in state railway companies yet, BSC is recommended for implementation in the company for railcars repair and construction companies, whose competitiveness will thus increase. Целью статьи является проведение анализа и исследования систем управления предприятием и технологий их поддержки, на основе которого необходимо установить возможность и целесообразность применения модели ССП на предприятии. На основе проведенного анализа возникает необходимость создания модели ССП для государственного предприятия, которое выполняет ремонт и строительство вагонов. Модель должна соответствовать требованиям предприятия и учитывать специфику его работы. Исследования компьютерных технологий поддержки ССП показали, что есть много вариантов программных средств западных, российских и украинских компаний, но внедрение систем происходит лишь в крупных компаниях, таких, как нефтегазовая и телекоммуникационная отрасли, банковские сферы, а также в транспортных фирмах-монополистах. В первую очередь, это обусловлено тем, что большинство менеджеров не знает о существовании таких программных средств. Внедрений на государственных предприятиях железнодорожного транспорта ССП еще не было, поэтому предлагается внедрение ССП на предприятии по ремонту и строительству вагонов, что повысит конкурентоспособность данного предприятия.