Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Severyn-Mrachkovska, Liudmyla"

Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Environmental Business as a New Ideologeme of Social Progress: Social and Philosophical Analysis
    (Sciendo, 2019) Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна
    The article presents a social and philosophical analysis of the phenomenon of environmental business as a new ideologeme of social progress. The essence, reasons of occurrence, conditions and directions of the activity of the ecological business in the modern world are analysed. It is concluded that the development of the environmental business is a determinant of the process of the greening of the economy, contributes to the expansion of the environmental thinking of the society and serves as a necessary condition for the sustainable development of the country and the world in general. The environmental business is a vivid example of the interaction between morality and economy. Straipsnyje pateikiama socialinė ir filosofinė aplinkosaugos verslo fenomeno, kaip naujosios socialinės pažangos ideologijos, analizė. Nagrinėjama ekologinio verslo esmė, atsiradimo priežastys, sąlygos ir veiklos kryptys šiuolaikiniame pasaulyje. Daroma išvada, kad aplinkosaugos verslo plėtra yra ekologiško ekonomikos proceso veiksnys, prisidedantis prie visuomenės ekologinio mąstymo plėtros ir yra būtina sąlyga tvariam šalies ir pasaulio vystymuisi bendrąja prasme. Aplinkosaugos verslas yra ryškus moralės ir ekonomikos sąveikos pavyzdys.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Evaluation of farm competitiveness
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-03-30) Greblikaite, Jolita; Rakstys, Rolandas; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    The genesis of the interrelation of morality and economy: social and philosophical analysis
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-03-31) Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна
  • No Thumbnail Available
    Item
    The impact of social entrepreneurship on poverty reduction in Ukraine
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-03-27) Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Davydkova, Kateryna
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Ukraine in the current cultural and historical space: realities and development prospects
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019-03-28) Vveinhardt, Jolita; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Вертикальні ринкові зв’язки як вияв взаємодії моралі та економіки
    (Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2011) Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна
    Стаття присвячена дослідженню проблеми взаємодії моральності та економіки крізь призму взаємозв’язку та взаємозалежності бізнесу й держави, бізнесу й суспільства. На грунті аналізу взаємозв’язків типу: “підприємець – держава”, “підприємець – суспільство” робиться висновок про те, що в кожному із зазначених типів відносин прослідковується тенденція значного впливу морального чинника на економічну свідомість та економічну поведінку суб’єктів господарської діяльності, залежності розвитку економічного буття людини, суспільства загалом від морально-духовної компоненти; наголошується на необхідності посилення моральнісних пріоритетів у економічній сфері життя сучасного суспільства.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Екобізнес як напрямок діяльності соціально зорієнтованого підприємництва
    (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, 2013) Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна
    Здійснюється спроба соціально-філософського аналізу феномену екологічного підприємництва, розвиток якого є актуальним в умовах сьогодення. Зазначаються умови розвитку та напрямки діяльності бізнесу у природоохоронній сфері (екобізнесу). Екобізнес розглядається як напрямок діяльності соціально зорієнтованого підприємництва, умова сталого розвитку країни. Робиться висновок про те, що існує тісний взаємозв’язок екологічної стратегії підприємства та рівня його конкурентоспроможності, економіки та екології; наголошується на необхідності сприяння з боку держави та фінансових інституцій розвитку екологічного підприємництва.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Консьюмеризм як складова економічного буття людини
    (Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2015-04) Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна
    The article examines the moral and ethical dimension of consumerism as a social phenomenon. The article deals with the different approaches to the interpretation of the consumerism concept and to its formation. The work presents a conclusion on the controversial interpretation of consumerism essence as a phenomenon of spiritual and economic life of a modern man.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Консьюмеризм: морально-етичний вимір
    (Запорізька державна інженерна академія, 2016) Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна
    У статті аналізується морально-етичний аспект консьюмеризму як суспільного явища. Розглядаються різні підходи до трактування поняття консьюмеризму, становлення концепції консьюмеризму. Робиться висновок про суперечливе трактування сутності консьюмеризму як феномену духовно-економічного життя сучасної людини.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Круглий стіл «Філософсько-гуманітарні дисципліни у системі економічної освіти»
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Вільчинський, Юрій Михайлович; Vilchynskyi, Yurii; Вильчинский, Юрий Михайлович; Войнаровська, Людмила Іванівна; Voinarovska, Liudmyla; Войнаровская, Людмила Ивановна; Дєдяєва, Ірина Петрівна; Diediaieva, Iryna; Дедяева, Ирина Петровна; Козлов, Євген Васильович; Kozlov, Yevhen; Козлов, Евгений Васильевич; Кругляк, Мирослава Іванівна; Kruhliak, Myroslava; Кругляк, Мирослава Ивановна; Кучера, Тетяна Михайлівна; Kuchera, Tetiana; Кучера, Татьяна Михайловна; Лисенко, Олександр Віталійович; Lysenko, Oleksandr; Лысенко, Александр Витальевич; Пітякова, Тетяна Степанівна; Pitiakova, Tetiana; Питякова, Татьяна Степановна; Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна; Соколов, Сергій Володимирович; Sokolov, Serhii; Соколов, Сергей Владимирович
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Культура підприємництва у вимірах сучасного світу: взаємодія моралі та економіки
    (Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2011) Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна
    На грунті цілісного осмислення феномену культури підприємництва здійснюється спроба розкриття взаємозв’язку моралі та підприємництва, усвідомлення значення культурного, зокрема, морально-етичного, чинника в економіці. Робиться висновок про те, що взаємозв’язок моралі та підприємництва є досить неоднозначним, суперечливим; наголошується, що в умовах цивілізованого ринку, на відміну від “дикого”, моральним цінностям відводиться неабияка позитивна консолідуюча роль. Усвідомлення значення культурного, зокрема, морально-етичного, чинника в економічному бутті суспільства постає важливою складовою підвищення ефективності національного господарства.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Кіберетика: сутність, витоки, перспективи розвитку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-03-29) Греблікайте, Йоліта; Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Модель соціально зорієнтованого підприємництва: сутність, специфіка, перспективи розвитку
    (Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2016-04) Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна
    Здійснюється спроба розкриття сутності, специфіки та перспектив розвитку суспільно зорієнтованого підприємництва. Автором досліджуються пріоритетні напрямки соціально зорієнтованої діяльності підприємництва; робиться висновок про те, що модель соціально зорієнтованого підприємництва виступає найбільш перспективною формою побудови бізнес-діяльності у сучасному світі, а її формування та функціонування є яскравим прикладом прояву значного впливу моралі на економіку.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Філософія
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна; Вільчинський, Юрій Михайлович; Vilchynskyi Yurii; Вильчинский, Юрий Михайлович; Деркач, Вадим Леонтійович; Derkach Vadym; Деркач, Вадим Леонтьевич; Дєдяєва, Ірина Петрівна; Diediaieva, Iryna; Дедяева, Ирина Петровна; Кругляк, Мирослава Іванівна; Kruhliak, Myroslava; Кругляк, Мирослава Ивановна; Кучера, Тетяна Михайлівна; Kuchera, Tetiana; Кучера, Татьяна Михайловна; Присухін, Сергій Іванович; Prysukhin, Sergii; Присухин, Сергей Иванович; Соколов, Сергій Володимирович; Sokolov, Sergiy; Соколов, Сергей Владимирович; Терещенко, Володимир Васильович; Tereshchenko, Volodymyr; Терещенко, Владимир Васильевич
    Практикум з дисципліни «Філософія» відповідає змісту основних тем, проблем та питань навчального курсу «Філософія», обов’язковому мінімуму професійних знань, умінь та навичок студентів нефілософських спеціальностей. Дане навчальне видання містить перелік основних термінів (глосарій) до кожної з тем навчальної дисципліни, кросворди та тести для самоконтролю з «ключами» відповідей до них, питання для самоперевірки та контролю засвоєння знань студентами, теми рефератів; у ньому подається перелік сучасних наукових джерел та зазначаються електронні ресурси, що стане в пригоді студентам з метою написання ними рефератів, самостійного доопрацювання тем, підготовки до семінарських занять та екзамену.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Філософія економіки як галузь соціального знання: сутність, функції, значення
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019-03-28) Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback