Browsing by Author "Shafalyuk, M. S."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Перспективи ком’юніті-менеджменту у розвитку корпоративних соціально-трудових відносин(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Шафалюк, М. С.; Shafalyuk, M. S.Досліджено еволюцію підходів і концепцій щодо організації взаємодій та розвитку соціально-трудових відносин у бізнес-корпораціях. Акцентовано увагу на необхідності розробки нових систематизацій наукового знання, удосконалення технологійуправління за зміни характеру і закономірностей взаємодії учасників сучасних соціально-економічних систем. Показано переваги і перспективність використання принципів та інструментів ком’юніті-менеджменту для підвищення ефективності діяльності вітчизняних підприємств.Item Потенціал розвитку партнерських програм маркетингу за зміни контингентів і досвіду спільнот споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр Казимирович; Шафалюк, М. С.; Shafalyuk, M. S.В статті показано значущість і роль розвитку спільнот споживачів й ком’юніті-менеджменту для сучасного маркетингу. Досліджено актуальні проблеми і можливості прогресивного розвитку партнерських маркетингових програм за модернізації інформаційно-комунікаційних систем, зміни контингентів і досвіду спільнот споживачів. Встановлено необхідність нової систематизації наукових знань і практичного досвіду щодо організації взаємодії учасників сучасних соціально-економічних систем, повномасштабного використання потенціалу інноваційних технологій для маркетингу. Акцентовано увагу на перспективних напрямках і стратегічних аспектах підвищення ефективності маркетингової оптимізації взаємодії підприємств зі споживачами та іншими учасниками ринку. Опрацьовано особливості і складності розвитку маркетингового менеджменту мережевого бізнесу у створенні цінності для споживачів. Доводиться результативність концептуального базису маркетингового ком’юніті-менеджменту у гармонізації параметрів і процесів взаємодії учасників соціально-економічних систем.