Browsing by Author "Shafalyuk, Oleksandr"
Now showing 1 - 13 of 13
Results Per Page
Sort Options
Item Актуальні проблеми сегментування ринків і позиціонування брендів у розвитку маркетингу послуг, сучасних форматів конкуренції(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичУ статті визначено основні проблеми маркетингового структурування підсистем ринку готельних послуг, проаналізовано причини і чинники їх актуалізації. Окреслено ринкові перспективи та ймовірні сценарії розвитку підприємств різного позиціонування і форматів діяльності. Запропоновано рекомендації щодо запровадження перспективних для ринку гостинності бізнес-моделей і використання елементів системної методології у сегментуванні ринків і позиціонуванні брендів вітчизняних готелів.Item Глобальні макроекономічні системи споживання в маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичВисвітлюються проблеми ідентифікації споживачів на макрорівні, раціоналізації взаємовідносин між суб’єктами економічної діяльності.Item Ефективність і ризики сучасних інформаційних систем маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичУ статті описано основні наукові і практичні проблеми ефективності сучасних інформаційних систем маркетингу. Систематизовано основні ризики і можливості удосконалення інтелектуальних технологій бізнесу. Визначено перспективний напрямок гібридизації методів і робочих алгоритмів інформаційних систем маркетингу.Item Маркетинг партнерських відносин: моделювання та оптимізація параметрів взаємодії зі споживачами(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичВ статті показано значущість і роль маркетингу партнерських відносин у розвитку ефективних взаємодій з різними групами зацікавлених у результатах діяльності підприємств осіб. Досліджено актуальні проблеми і можливості прогресивного розвитку маркетингових систем на принципах безперервного або сталого удосконалення бізнес-процесів, з урахуванням специфіки різних часових горизонтів та особливих умов України. Акцентовано увагу на перспективних напрямках і стратегічних аспектах підвищення ефективності маркетингової оптимізації взаємодії підприємств. Показано особливості і складності розвитку маркетингового менеджменту бізнес-мереж та холдингових структур в Україні. Доводиться результативність концептуального базису маркетингу партнерських відносин у гармонізації параметрів і процесів взаємодії учасників соціально-економічних систем.Item Маркетинг у нейтралізації системних протиріч і обмежень розвитку міських агломерацій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-03-23) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичItem Маркетингорієнтовані кластери у розвитку логістичних систем промислових підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичДосліджено закономірності еволюції підходів і концепцій у розвитку логістичних систем. Акцентовано увагу на перспективних напрямках підвищення ефективності логістичної і мережево-кластерної оптимізації взаємодії підприємств. Показано особливості і складності розвитку логістичного менеджменту галузевих і регіональних бізнес-мереж і кластерів в Україні. Доведено результативність маркетингових чинників і концепцій у якості базису гармонізації логістичної взаємодії учасників соціально-економічних систем.Item Потенціал розвитку партнерських програм маркетингу за зміни контингентів і досвіду спільнот споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр Казимирович; Шафалюк, М. С.; Shafalyuk, M. S.В статті показано значущість і роль розвитку спільнот споживачів й ком’юніті-менеджменту для сучасного маркетингу. Досліджено актуальні проблеми і можливості прогресивного розвитку партнерських маркетингових програм за модернізації інформаційно-комунікаційних систем, зміни контингентів і досвіду спільнот споживачів. Встановлено необхідність нової систематизації наукових знань і практичного досвіду щодо організації взаємодії учасників сучасних соціально-економічних систем, повномасштабного використання потенціалу інноваційних технологій для маркетингу. Акцентовано увагу на перспективних напрямках і стратегічних аспектах підвищення ефективності маркетингової оптимізації взаємодії підприємств зі споживачами та іншими учасниками ринку. Опрацьовано особливості і складності розвитку маркетингового менеджменту мережевого бізнесу у створенні цінності для споживачів. Доводиться результативність концептуального базису маркетингового ком’юніті-менеджменту у гармонізації параметрів і процесів взаємодії учасників соціально-економічних систем.Item Проблеми та можливості розвитку ком’юніті-менеджменту та спільнот споживачів у маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр Казимирович; Шафалюк, Марина; Shafalyuk, MarynaПоказано значущість і роль розвитку спільнот споживачів й ком’юніті-менеджменту для сучасного маркетингу. Встановлено необхідність нової систематизації наукових знань і практичного досвіду щодо організації взаємодії учасників сучасних соціально-економічних систем, повномасштабного використання потенціалу інноваційних технологій для маркетингу. Доводиться результативність концептуального базису маркетингового ком’юніті-менеджменту у гармонізації параметрів і процесів взаємодії учасників соціально-економічних систем. The importance and role of the development of consumer communities and community management for modern marketing is shown. The necessity of a new systematization of scientific knowledge and practical experience is established. The effectiveness of the conceptual basis of the marketing community management in the harmonization of the parameters and processes of the interaction of participants in socio-economic systems is proved. Показано значимость и роль развития сообществ потребителей и комьюнити-менеджмента для современного маркетинга. Утверждается необходимость новой систематизации научных знаний и практического опыта в организации взаимодействия участников современных социально-экономических систем, полномасштабного использования потенциала инновационных технологий для маркетинга. Доказывается результативность концептуального базиса маркетингового комьюнити-менеджмента в гармонизации параметров и процессов взаимодействия участников социально-экономических систем.Item Товарна інноваційна політика(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Кардаш, Віктор Якович; Павленко, Ірина Анатоліївна; Pavlenko, Iryna; Павленко, Ирина Анатольевна; Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр Казимирович; Василькова, Наталія Володимирівна; Vasilkova, Natalia Volodymyrivna; Василькова, Наталия ВладимировнаУ другому виданні підручника, суттєво переробленому і доповненому, розглянуто головні методичні положення товарної інноваційної політики, методи вивчення основних ринкових характеристик товарів та послуг, управління асортиментом, системного забезпечення якості ринкового пропонування. Подається навчальна інформація щодо сучасних методів і засобів оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту, планування та організації створення нового товару, генерування ідей інноваційних об’єктів виробництва.Item Товарна інноваційна політика(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2002) Кардаш, Віктор Якович; Павленко, Ірина Анатоліївна; Pavlenko, Iryna; Павленко, Ирина Анатольевна; Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичУ підручнику розглянуто головні методичні положення товарної інноваційної політики, показано необхідність та ефективність широкого застосування результатів наукових досліджень, технологічно гнучких виробництв, систем автоматизованого проектування, засобів сучасного маркетингу, нововведень у створенні конкурентоспроможних видів товару. Для студентів та аспірантів, що спеціалізуються в галузі маркетингу, а також менеджерів-практиків, створювачів продуктових і технологічних інновацій.Item Товарна інноваційна політика(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2001) Кардаш, Віктор Якович; Павленко, Ірина Анатоліївна; Pavlenko, Iryna; Павленко, Ирина Анатольевна; Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичВідповідно до нормативної програми дисципліни в навчально-методичному посібнику розглянуто питання товарної інноваційної політики підприємств маркетингової орієнтації. Викладено методичні рекомендації щодо вивчення основних класифікаційних ознак ринкових характеристик товарів іпослуг, формування виробничого асортименту продукції та управління їїякістю. Розглянуто головні методичні засади оцінювання комерційних перспектив ринкових продуктових новацій, діючих алгоритмів планування та створення нових товарів, наукового пошуку та селекціонування вихідних ідей, функціонально-вартісного обґрунтування та ергономічної оцінки інноваційних проектів. Засвоєнню теоретичного матеріалу сприятимуть розроблені для кожної теми термінологічний словник ключових понять, питання для перевірки знань та практичні завдання.Item Інноваційний потенціал та ефективність соціальної відповідальності за умов високих ризиків бізнесу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичДосліджено еволюцію підходів і концепцій щодо розуміння змісту та закономірностей розвитку партнерства організацій приватного і суспільного секторів економіки. Акцентовано увагу на особливостях оцінювання ефективності соціальної відповідальності бізнесу, що враховують її інноваційний потенціал. Розроблено пропозиції по вдосконаленню оцінювання ефективності діяльності підприємств на принципах соціальної відповідальності.Item Інновації в системі «споживач-маркетинг»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-03-20) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичВисвітлено концептуальні підходи до формування, адекватних сучасним реаліям управілінської діяльності, методологічних пілсистем понять «маркетинг» і «споживач». Акцентовано увагу на питаннях іноваційності маркетингової діяльності.