Browsing by Author "Tarasova, Liudmyla"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Визначення очікувань і вимог студентів щодо вибору магістерських освітніх програм на підгрунті економіко-математичного моделювання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-03) Піскунова, Олена Валеріївна; Пискунова, Елена Валерьевна; Тарасова, Людмила Григорівна; Tarasova, Liudmyla; Тарасова, Людмила Григорьева; Савіна, Світлана Станіславівна; Савина, Светлана СтаниславовнаItem Деякі питання визначення критичних параметрів у кеш-менеджменті банкоматної мережі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-12-11) Іващенко, Л. В.; Тарасова, Людмила Григорівна; Tarasova, Liudmyla; Тарасова, Людмила ГригорьеваУ статті розроблено математичну модель управління залишком готівкових коштів у банкоматі з використанням теорії управління запасами.Item Дослідження систем масового обслуговування з поетапним обслуговуванням вимог. Стохастичні моделі в динаміці та в стаціонарному режимах(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03-27) Жлуктенко, Володимир Іванович; Тарасова, Людмила Григорівна; Tarasova, Liudmyla; Тарасова, Людмила Григорьевна; Савіна, Світлана СтаніславівнаЗапропоновано концепцію дослідження систем масового обслуговування з поетапним обслуговуванням вимог. Побудовано стохастичні моделі систем масового обслуговування з поетапним обслуговуванням вимог для стаціонарного і динамічного режимів в загальному випадку.Item Дослідження системи масового обслуговування з поетапним обслуговуванням вимог при наявності в системі блоків очікування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09-21) Жлуктенко, Володимир Іванович; Тарасова, Людмила Григорівна; Tarasova, Liudmyla; Тарасова, Людмила Григорьевна; Савіна, Світлана СтаніславівнаРозглянуто моделювання системи масового обслуговування з поетапним обслуговування вимог при наявності в системі блоків очікування в стаціонарному та в динамічному режимах. Наведені приклади застосування одержаних моделей для дослідження прикладних економічних задач.Item Моделі поділу ринку на торгові зони в нечітких умовах(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Тарасова, Людмила Григорівна; Tarasova, Liudmyla; Тарасова, Людмила Григорьевна; Піскунова, Олена Валеріївна; Piskunova, Olena; Пискунова, Елена ВалерьевнаКонкурентна боротьба за ринок збуту привела до виникнення проблеми поділу ринку на торгові зони та появи численних моделей торгових зон. Класичні моделі, які одержали назву «моделі просторової взаємодії», описують поділ на торгові зони в чітких умовах. Для побудови моделей, більш адекватних умовам сучасної економіки, доцільно використовувати теорію нечітких множин. У статті запропоновано новий підхід до поділу ринку на торгові зони в нечітких умовах на підґрунті застосування відстані Хеммінга, який враховує економічний зміст задачі та усуває некоректності класичного підходу, основаного на композиції бінарних відношень. Введено нові поняття, такі як відстань Хеммінга з додатнім відхиленням для нечіткої множини та відстань Хеммінга з від’ємним відхиленням для нечіткої множини. Запропоновано методологію визначення порогу поділу, а також розширення поняття розв’язку задачі поділу на торгові зони. Запропоновано не тільки виділяти торгові зони, а й досліджувати первинні, вторинні, третинні торгові зони як ступінь належності до потенційного споживача, використовуючи значення функцій належності. Результати розв’язання прикладної задачі за допомогою запропонованого нами підходу є логічними і не суперечливими реальним процесам в економіці.Item Нечіткі відношення у дослідженні інноваційного розвитку малого підприємства(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2015) Піскунова, Олена Валеріївна; Piskunova, Olena; Пискунова, Елена Валерьевна; Тарасова, Людмила Григорівна; Tarasova, Liudmyla; Тарасова, Людмила Григорьевна; Шатарська, Інна Федорівна; Shatarska, Inna; Шатарская, Инна ФёдоровнаДосліджено проблему вибору стратегії інноваційного розвитку малого підприємства. Оскільки можливі наслідки реалізації обраної стратегії не завжди піддаються формальному поданню, то для моделювання вибору інноваційної продукції для впровадження у виробництво застосовано нечітко-множинний підхід. За допомогою нечітких множин досліджено процес вибору інновації малим підприємством серед множини альтернатив з нечіткими характеристиками на основі експертних оцінок, для чого використовувались поняття нечіткого відношення та нечіткого графа. Розглянуто випадок оцінювання можливихальтернатив на основі експертних оцінок декількох експертів з використанням операцій об’єднання та перерізу. На основі зведеної матриці експертних оцінок побудовано рейтинг видів інноваційної продукції. Досліджено задачу щодо прийняття економічних рішень, пов’язану з вибором серед множини альтернатив виду нової продукції, коли множина альтернатив характеризується низкою ознак, та крім того враховується ставлення до цієї продукції основних груп споживачів, для чого використано поняття композиції нечітких відношень.Item Інноваційні технології в освіті на підґрунті економіко-математичного моделювання(Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2016-04) Вітлінський, Вальдемар Володимирович; Vitlinskiy, Valdemar; Витлинский, Вальдемар Владимирович; Піскунова, Олена Валеріївна; Piskunova, Olena; Пискунова, Елена Валерьевна; Тарасова, Людмила Григорівна; Tarasova, Liudmyla; Тарасова, Людмила ГригорьевнаУ тезах запропоновано новий підхід до поділу ринку освіти на зони потенційних споживачів в нечітких умовах на підґрунті застосування відстані Хеммінга, який враховує економічний зміст задачі. Результати розв’язання прикладних задач за допомогою запропонованого нами підходу є логічними і не суперечливими реальним процесам в економіці. There is proposed in the thesis a new approach to division of education market into areas of potential customer in fuzzy conditions with usage of Hamming distance, which takes into account the economic sense of the problem. The results of solving of applied problems under our approach is logical and not contradictory to real processes in the economy. В тезисах предложен новый подход к разделению рынка образования на зоны потенциальных потребителей в нечетких условиях на основе использования расстояния Хемминга, который учитывает экономический смысл задачи. Результаты решения прикладных задач с помощью предложенного нами подхода являются логичными и не противоречивыми реальным процессам в экономике.