Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Teslenko-Kyrychok, Anna"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Дистанційне обслуговування клієнтів банку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-02-18) Тесленко-Киричок, Анна Анатоліївна; Teslenko-Kyrychok, Anna; Івасів, Ігор Богданович
    У роботі розглянуто основні види дистанційних каналів обслуговування, такі як інтернет-банкінг, мобільні додатки та телефонні послуги, а також їхні переваги та недоліки як для банку, так і для клієнтів. Особлива увага приділена питанням безпеки онлайн-платежів, захисту персональних даних та нормативно-правовому регулюванню. Досліджено, як дистанційне обслуговування впливає на клієнтську лояльність та конкурентоспроможність банків. The paper examines the main types of remote service channels, such as Internet banking, mobile applications and telephone services, as well as their advantages and disadvantages for both the bank and customers. Particular attention is paid to the issues of online payment security, personal data protection and regulatory regulation. It examines how remote service affects customer loyalty and the competitiveness of banks.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback