Browsing by Author "Tynnyi, Vadym"
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Використання IT-технологій у контексті розвитку міжкультурного діалогу іноземною мовою засобами віртуального середовища(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим ИвановичУ статті досліджені особливості розвитку міжкультурної комунікації в процесі вивчення іноземної мови з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, ресурсів середовища Інтернет в умовах глобалізації. The article examines the features of intercultural communication development while learning foreign language using modern information and communication technologies, Internet resources in the context of globalization.Item Вплив запровадження сучасних цифрових технологій на ефективність вивчення іноземної мови(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тинный, Вадим Иванович; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна; Овчіннікова, Олена Іванівна; Ovchinnikova, Olena; Овчинникова, Елена ИвановнаВ статті досліджені особливості організації та впровадження процесу вивчення іноземної мови з використанням сучасних цифрових технологій, ресурсів Інтернет, а також міжкультурної комунікації в умовах віртуального глобального середовища. The article examines the peculiarities of the organization and implementation of a foreign language learning by means of modern digital technologies, Internet resources, as well as intercultural communication in the virtual global environment.Item Мовна дискримінація або глотофобія як проблема розвитку міжкультурного спілкування(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тинный, Вадим Иванович; Овчіннікова, Олена Іванівна; Ovchinnikova, Olena; Овчинникова, Елена Ивановна; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса СтаниславовнаСтаття присвячена питанню глотофобії або акцентної дискримінації – акценту на упередженому ставленні до регіональних акцентів. Було відзначено, що брак регіональної лексики є однією з головних причин того, чому «акцентизм» все ще залишається сильним. Було сформульовано, що причинами глотофобії є гегемонія одномовності у деяких країнах та класовий поділ у Британії, що може призвести до спотвореного погляду на світ. Наведено приклади зміщення акценту. Було виявлено, що наразі немає законодавства, яке б захищало когось від дискримінації за акцентом. Досліджено, що «прийнята вимова» або «англійського короля» у Британії здається «дуже розумною», і це поширена точка зору. Виявлено, що академічні установи все ще підтримують ідею єдиної мовної моделі та упередженого акценту. Було зроблено висновок, що в багатокультурній і багатомовній світі рішенням є розумне пристосування. Потрібно, щоб оратор дав зрозуміти себе, який би акцент не вибрав. The article highlights the issue of glotophobia or accent discrimination – the focus on prejudice against regional accents. It has been noted that lack of regional lexicon is one of the main reasons as to why ‘accentism’ is still going strong. It has been articulated that class divisions in Britain can lead to a skewed view of the world. Examples of accent bias are given. It has been found that there is currently no legislation to protect someone from accent discrimination. It has been studied that «Received Pronunciation» or the «King’s English» in Britain seem to sound «very intelligent» and it is a wide held view. It is been identified that academic institutions still support the idea of a single language model and accent prejudice. It has been concluded that in multicultural and multilingual world the solution is reasonable accommodation. It is required that the speaker is to make themselves understood whatever accent the choose.Item Розвиток міжкультурної обізнаності студентів засобами віртуального середовища інтернет(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим ИвановичВ статті досліджуються суть та зміст понять «комунікативна компетенція», «культурна обізнаність», «критична культурна обізнаність», шляхи ефективного формування критичної культурної обізнаності протягом вивчення іноземної мови в умовах міжкультурної комунікації засобами віртуального середовища. The article examines the essence and content of the concepts of «communicative competence», «cultural awareness», «critical cultural awareness»; the ways to effectively form critical cultural awareness during the study of a foreign language in intercultural communication through a virtual environment.Item Теоретичні основи формування готовності майбутніх економістів до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій(Sp. z o.o. ≪Diamond trading tour≫, 2014-01) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим ИвановичItem Формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2015-03-06) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим Иванович; Кондрашова, Лідія ВалентинівнаДисертаційне дослідження присвячено проблемі формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено і науково обґрунтовано сутність поняття готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій; теоретично обґрунтована модель формування готовності; визначено показники та критерії оцінки готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності; охарактеризовано рівні прояву означеної готовності; розкрито етапи становлення та розвитку готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності; експериментально підтверджена ефективність та результативність структурної моделі формування готовності студентів вищих економічних навчальних закладів до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій; розроблено та експериментально апробовано зміст і методику процесу навчання, спрямованого на формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій A thesis investigation is dedicated to the problem of formation of future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity by means of information and communication technology. The essence of conception “future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity by means of information and communication technology” has been specified and scientifically substantiated; the model of formation is theoretically substantiated; indices and criteria of assessing future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity are defined; levels of the above-mentioned preparedness manifestation are characterized; stages of making and developing future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity are revealed; efficiency of the model of future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity by means of information and communication technology is experimentally proved; contents and methods of learning process aimed at forming future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity is developed and experimentally tested. Диссертационное исследование посвящено проблеме формирования готовности будущих специалистов экономических специальностей к самообразовательной деятельности средствами информационно-коммуникационных технологий. В работе уточнена сущность понятий: «самообразовательная деятельность» и «готовность к самообразовательной деятельности», определены содержание, структурные компоненты готовности будущих специалистов экономических специальностей к самообразовательной деятельности (коммуникативномотивационный, содержательно-процессуальный, ситуативно-ориентационный и рефлексивно-оценочный), выделены критерии, показатели и уровни готовности: низкий, средний, достаточный и высокий.Item Формування готовності майбутніх фахівців з економіки до самоосвітньої діяльності як педагогічна проблема(Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2012) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим ИвановичВ статті розкриваються різноманітні підходи дослідження проблеми формування готовності майбутніх фахівців з економіки до самоосвітньої діяльності у науковій літературі. В статье рассматриваются разнообразные подходы к исследованию проблемы формирования готовности будущих экономистов к самообразовательной деятельности в научной литературе.Item Формування мультикультурної компетенції у процесі вивчення іноземної мови засобами онлайн технологій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим Иванович; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса СтаниславовнаУ статті досліджені характеристики процесу формування мультикультурної компетенції в процесі вивчення іноземної мови з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, ресурсів середовища Інтернет в умовах глобалізації. The article examines the characteristics of the formation of multicultural competence in the process of learning a foreign language using modern information and communication technologies, Internet resources in the context of globalization.Item Формування міжкультурної комунікації іноземною мовою в умовах середовища Інтернет(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим ИвановичВ статті досліджені поняття «міжкультурна компетенція» та «міжкультурна комунікація», розкриті їх суть, зміст та взаємозв’язок, запровадження інформаційно-комунікаційних технологій з метою розвитку знань, вмінь та навичок спілкування іноземною мовою з використанням комунікативного підходу в умовах міжкультурної комунікації. The article investigates the terms «intercultural competence» and «intercultural communication», it reveals their essence, content and interrelation, the implementation of information and communication technologies aimed at improving the quality of knowledge and skills of interaction using foreign language on the basis of communicative approach under conditions of intercultural communication through.