Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Tynnyi, Vadym"

Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Використання IT-технологій у контексті розвитку міжкультурного діалогу іноземною мовою засобами віртуального середовища
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим Иванович
    У статті досліджені особливості розвитку міжкультурної комунікації в процесі вивчення іноземної мови з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, ресурсів середовища Інтернет в умовах глобалізації. The article examines the features of intercultural communication development while learning foreign language using modern information and communication technologies, Internet resources in the context of globalization.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Вплив запровадження сучасних цифрових технологій на ефективність вивчення іноземної мови
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тинный, Вадим Иванович; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна; Овчіннікова, Олена Іванівна; Ovchinnikova, Olena; Овчинникова, Елена Ивановна
    В статті досліджені особливості організації та впровадження процесу вивчення іноземної мови з використанням сучасних цифрових технологій, ресурсів Інтернет, а також міжкультурної комунікації в умовах віртуального глобального середовища. The article examines the peculiarities of the organization and implementation of a foreign language learning by means of modern digital technologies, Internet resources, as well as intercultural communication in the virtual global environment.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Застосування методу експериментального навчання Девіда Колба на заняттях з англійської мови у групах магістерського рівня освіти
    (Międzynarodowa Akademia Nauk Stosowanych, 2024-06-07) Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Мендрух, Юлія Михайлівна; Mendrukh, Yuliia; Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Ходакевич, Ольга Георгіївна; Khodakevych, Olha
  • No Thumbnail Available
    Item
    Методологічні підходи до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фінансово- економічного профілю
    (Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2023) Мендрух, Юлія Михайлівна; Mendrukh, Yuliia; Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Ходакевич, Ольга Георгіївна; Khodakevych, Olha; Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym
    У статті розглянуто сутність поняття “методологічний підхід”, виокремлено методологічні підходи до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю і проаналізовано основні риси особистісного, діяльнісного і комунікативного підходів. Розкрито особливості застосування особистісного, діяльнісного і комунікативного підходів до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю. The article deals with the actual problem of communicative competence formation which requires the application of particular methodological approaches. The article focuses on the meaning of the concept “methodological approach”, determines methodological approaches to the process of communicative competence formation and analyses the key features of personality-oriented approach, activity-based approach and communicative approach. The application of personality-oriented, activity-based and communicative approaches to the formation of communicative competence of future economists is disclosed. The personality-oriented approach implies taking into consideration personality traits, aims and objectives as well as professional inclinations of every individual student and requires developing and using in practice meaningful situations of learning which promote the development of subject-oriented professional communication and reflection on it. The activity-based approach implies organized learning activity based on specially designed exercises, presentations, design of professionally oriented dialogues as well as analysis and modelling of situations of professional communication. The communicative approach implies the use of real-life situations of communication, problem-solving communicative tasks and detailed analysis of student’s verbal messages.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Мовна дискримінація або глотофобія як проблема розвитку міжкультурного спілкування
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тинный, Вадим Иванович; Овчіннікова, Олена Іванівна; Ovchinnikova, Olena; Овчинникова, Елена Ивановна; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна
    Стаття присвячена питанню глотофобії або акцентної дискримінації – акценту на упередженому ставленні до регіональних акцентів. Було відзначено, що брак регіональної лексики є однією з головних причин того, чому «акцентизм» все ще залишається сильним. Було сформульовано, що причинами глотофобії є гегемонія одномовності у деяких країнах та класовий поділ у Британії, що може призвести до спотвореного погляду на світ. Наведено приклади зміщення акценту. Було виявлено, що наразі немає законодавства, яке б захищало когось від дискримінації за акцентом. Досліджено, що «прийнята вимова» або «англійського короля» у Британії здається «дуже розумною», і це поширена точка зору. Виявлено, що академічні установи все ще підтримують ідею єдиної мовної моделі та упередженого акценту. Було зроблено висновок, що в багатокультурній і багатомовній світі рішенням є розумне пристосування. Потрібно, щоб оратор дав зрозуміти себе, який би акцент не вибрав. The article highlights the issue of glotophobia or accent discrimination – the focus on prejudice against regional accents. It has been noted that lack of regional lexicon is one of the main reasons as to why ‘accentism’ is still going strong. It has been articulated that class divisions in Britain can lead to a skewed view of the world. Examples of accent bias are given. It has been found that there is currently no legislation to protect someone from accent discrimination. It has been studied that «Received Pronunciation» or the «King’s English» in Britain seem to sound «very intelligent» and it is a wide held view. It is been identified that academic institutions still support the idea of a single language model and accent prejudice. It has been concluded that in multicultural and multilingual world the solution is reasonable accommodation. It is required that the speaker is to make themselves understood whatever accent the choose.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Розвиток міжкультурної обізнаності студентів засобами віртуального середовища інтернет
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим Иванович
    В статті досліджуються суть та зміст понять «комунікативна компетенція», «культурна обізнаність», «критична культурна обізнаність», шляхи ефективного формування критичної культурної обізнаності протягом вивчення іноземної мови в умовах міжкультурної комунікації засобами віртуального середовища. The article examines the essence and content of the concepts of «communicative competence», «cultural awareness», «critical cultural awareness»; the ways to effectively form critical cultural awareness during the study of a foreign language in intercultural communication through a virtual environment.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Теоретичні основи формування готовності майбутніх економістів до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій
    (Sp. z o.o. ≪Diamond trading tour≫, 2014-01) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим Иванович
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій
    (Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2015-03-06) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим Иванович; Кондрашова, Лідія Валентинівна
    Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено і науково обґрунтовано сутність поняття готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій; теоретично обґрунтована модель формування готовності; визначено показники та критерії оцінки готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності; охарактеризовано рівні прояву означеної готовності; розкрито етапи становлення та розвитку готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності; експериментально підтверджена ефективність та результативність структурної моделі формування готовності студентів вищих економічних навчальних закладів до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій; розроблено та експериментально апробовано зміст і методику процесу навчання, спрямованого на формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій A thesis investigation is dedicated to the problem of formation of future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity by means of information and communication technology. The essence of conception “future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity by means of information and communication technology” has been specified and scientifically substantiated; the model of formation is theoretically substantiated; indices and criteria of assessing future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity are defined; levels of the above-mentioned preparedness manifestation are characterized; stages of making and developing future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity are revealed; efficiency of the model of future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity by means of information and communication technology is experimentally proved; contents and methods of learning process aimed at forming future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity is developed and experimentally tested. Диссертационное исследование посвящено проблеме формирования готовности будущих специалистов экономических специальностей к самообразовательной деятельности средствами информационно-коммуникационных технологий. В работе уточнена сущность понятий: «самообразовательная деятельность» и «готовность к самообразовательной деятельности», определены содержание, структурные компоненты готовности будущих специалистов экономических специальностей к самообразовательной деятельности (коммуникативномотивационный, содержательно-процессуальный, ситуативно-ориентационный и рефлексивно-оценочный), выделены критерии, показатели и уровни готовности: низкий, средний, достаточный и высокий.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Формування готовності майбутніх фахівців з економіки до самоосвітньої діяльності як педагогічна проблема
    (Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2012) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим Иванович
    В статті розкриваються різноманітні підходи дослідження проблеми формування готовності майбутніх фахівців з економіки до самоосвітньої діяльності у науковій літературі. В статье рассматриваются разнообразные подходы к исследованию проблемы формирования готовности будущих экономистов к самообразовательной деятельности в научной литературе.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Формування мультикультурної компетенції у процесі вивчення іноземної мови засобами онлайн технологій
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим Иванович; Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна
    У статті досліджені характеристики процесу формування мультикультурної компетенції в процесі вивчення іноземної мови з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, ресурсів середовища Інтернет в умовах глобалізації. The article examines the characteristics of the formation of multicultural competence in the process of learning a foreign language using modern information and communication technologies, Internet resources in the context of globalization.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Формування міжкультурної комунікації іноземною мовою в умовах середовища Інтернет
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Тинний, Вадим Іванович; Tynnyi, Vadym; Тынный, Вадим Иванович
    В статті досліджені поняття «міжкультурна компетенція» та «міжкультурна комунікація», розкриті їх суть, зміст та взаємозв’язок, запровадження інформаційно-комунікаційних технологій з метою розвитку знань, вмінь та навичок спілкування іноземною мовою з використанням комунікативного підходу в умовах міжкультурної комунікації. The article investigates the terms «intercultural competence» and «intercultural communication», it reveals their essence, content and interrelation, the implementation of information and communication technologies aimed at improving the quality of knowledge and skills of interaction using foreign language on the basis of communicative approach under conditions of intercultural communication through.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback