Browsing by Author "Udochkin, Maksym"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Вдосконалення управління взаємовідносинами з клієнтами бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Удочкін, Максим Валерійович; Udochkin, Maksym; Осокіна, Алла ВікторівнаМетою даної роботи є розробка рекомендацій щодо покращення управління взаємовідносинами з клієнтами в бізнес-організаціях на основі узагальнення теорії і практики управління. Проведене дослідження присвячено актуальним підходам щодо удосконалення системи управління взаємовідносинами із клієнтами у ТОВ «ЕБМ-ПАПСТ УКРАЇНА». Теоретична частина дослідження містить матеріали щодо розкриття понять «управління взаємовідносинами із клієнтами», «CRM-концепцій» та «ефективності впровадження та використання систем CRM», уточнено нові підходи, що базуються на класичній теорії управління взаємовідносинами із клієнтами. The purpose of this work is to develop recommendations for improving the management of relationships with clients in business organizations based on the generalization of management theory and practice. The conducted research is devoted to actual approaches to improving the customer relationship management system at EBM-PAPST UKRAINE LLC. The theoretical part of the study contains materials related to the disclosure of the concepts of "customer relationship management", "CRM concepts" and "effectiveness of implementation and use of CRM systems", new approaches based on the classical theory of customer relationship management are clarified.Item Вдосконалення управління взаємовідносинами з клієнтами бізнес-організації на ринку В2В(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Осокіна, Алла Вікторівна; Osokina, Alla; Осокина, Алла Викторовна; Удочкін, Максим В.; Udochkin, MaksymВизначено основні елементи систем управління взаємовідносинами із клієнтами в компаніях, які працюють на В2В ринку. Розглянуто основні теоретичні аспекти управління відносинами з клієнтами на основі вивчення і осмислення сутності управління взаємовідносинами на підприємстві, його змісту, складу та необхідності обґрунтування вдосконалення за допомогою впровадження CRM системи.