Browsing by Author "Verba, Veronika"
Now showing 1 - 20 of 50
Results Per Page
Sort Options
Item Change in development vectors of ukrainian enterprises in war conditions(University of Maribor University Press, 2023-05-16) Verba, Veronika; Верба, Вероніка Анатоліївна; Kyzenko, Olena; Кизенко, Олена Олександрівна; Hrebeshkova, Olena; Гребешкова, Олена МиколаївнаThe war has changed the lives of Ukrainians dramatically. High turbulence of the economic environment cause searching potential directions of business activity recovery for Ukrainian companies. The purpose of the study was to identify the current development issues and summarize the experience of survival of Ukrainian enterprises under war conditions. Based on the analysis of the responses of more than 500 Ukrainian enterprises’ representatives from all regions of the country, actual functioning problems of Ukrainian business after February 24, 2022 were revealed. Dynamics of economic results of the enterprises was analyzed, structural changes of their contract portfolios were determined, practice of full or partial relocation of business was revealed, current operating issues of domestic companies were described. Potential vectors of development are changes in the company's product portfolio, logistics chains, structure of the contracts, keeping decent work conditions and social support for the employees.Item Formation of the ecosystem of the educational program based on social networking sites technology(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Kyzenko, Olena; Кизенко, Олена Олександрівна; Кизенко, Елена Александровна; Hrebeshkova, Olena; Гребешкова, Олена Миколаївна; Гребешкова, Елена Николаевна; Kubareva, Iryna; Кубарева, Ірина Володимирівна; Кубарева, Ирина Владимировна; Verba, Veronika; Верба, Вероніка Анатоліївна; Верба, Вероника Анатольевна; Lifintsev, Denys; Ліфінцев, Денис Сергійович; Лифинцев, Денис Сергеевич; Hurenko, Anna; Гуренко, Анна Василівна; Гуренко, Анна ВасильевнаThe paper investigates the problem of transforming existing approaches to the formation of new effective links between universities and all stakeholders, which becomes the basis for creating competitive educational programs. The purpose of the study is to determine the prerequisites for the formation of an ecosystem and substantiate the concept of interaction between key stakeholders of the educational program based on partnership, network communications and digital transformation. Based on results of the SWOT analysis of the acting master’s educational programs, where the authors work, the feasibility of forming information and communication space of educational program as an ecosystem with the use of all opportunities provided by digital technologies is proved, in particular: the reasons for the inefficiency of existing communication channels within university educational programs are discovered; opportunities and limitations of social networking technology in the deployment of the educational program SMART platform are revealed; the concept of such a virtual space is proposed; benefits of the platform for key stakeholders in the educational program are substantially analyzed. SMART platform architectonics of the educational program is elaborated that describes deciding components of the platform considering the needs of key stakeholders of the educational program and SMART principles of ecosystem formation. The request of members of the educational community for the formation of an open learning space solves the following tasks: 1) students receive direct access to all educational materials, relevant information on cooperation with companies and participation in research projects; 2) expanding the boundaries of educational products, the use of new tools and forms of educational work, the involvement of business experts in the educational process; 3) direct access of employers to program students as potential employees, which minimizes transaction costs for finding personnel with a high level of practical competence, attracting young talents, introducing modern training content in accordance with professional standards. Such collaboration will be able to ensure the relevance of scientific research, enhance its practical significance and facilitate the transfer of innovative technologies into the business environment. The article was prepared based on the results of the German Ukrainian Technology Transfer University Internships Program 2021 (https://sites.google.com/view/guttup/). У статті розкрито проблему трансформації існуючих підходів щодо створення нових дієвих зв’язків між університетами та усіма зацікавленими сторонами, що стає підґрунтям створення конкурентоспроможних освітніх програм. Метою дослідження є визначення передумов для формування екосистеми та обґрунтування концепції взаємодії ключових стейкхолдерів освітньої програми на засадах партнерства, мережевої комунікації та діджитал-трансформації. Автори доводять доцільність формування інформаційно-комунікаційного простору освітньої програми як екосистеми із застосуванням усіх можливостей, що надають діджитал-технології, зокрема: розкривають причини неефективності чинних комунікаційних каналів у межах університетських освітніх програм; виявляють можливості та обмеження технології соціальних мереж у розгортанні СМАРТ-платформи освітньої програми; пропонують концепт такого віртуального простору; ґрунтовно аналізують вигоди платформи для ключових стейкхолдерів освітньої програми. Представлена архітектоніка СМАРТ-платформи освітньої програми, яка описує визначальні компоненти такої платформи, визначені із урахуванням потреб ключових стейкхолдерів освітньої програми та SMART-принципів формування екосистеми. Пропоноване платформне рішення дозволяє об’єднати вже відомі діжитал-інструменти та нові технічні рішення (chatbot, VR etc.) на єдиній базі та розгорнути «дружній» по відношенню до усіх зацікавлених сторін простір спілкування для вирішення оперативних та стратегічних завдань навчального, практичного та дослідницького характеру. Запит членів освітньої спільноти щодо формування відкритого навчального простору вирішує такі завдання: 1) учні отримують прямий доступ до всіх навчальних матеріалів, актуальної інформації про співпрацю з компаніями та участь у наукових проектах; 2) розширення меж освітніх продуктів, використання нових засобів і форм виховної роботи, залучення до навчального процесу експертів бізнесу; 3) прямий доступ роботодавців до студентів програми як потенційних співробітників, що мінімізує трансакційні витрати на пошук кадрів з високим рівнем практичної компетентності, залучення молодих талантів, впровадження сучасного навчального змісту відповідно до професійних стандартів. Така співпраця зможе забезпечити актуальність наукових досліджень, підвищити їх практичну значущість і сприятиме перенесенню інноваційних технологій у бізнес-середовище. В статье раскрывается проблема трансформации существующих подходов к созданию новых действенных связей между университетами и всеми заинтересованными сторонами, что становится основанием для создания конкурентоспособных образовательных программ. Целью исследования является определение предпосылок для формирования экосистемы и обоснования концепции взаимодействия ключевых стейкхолдеров образовательной программы на основе партнерства, сетевой коммуникации и диджитал-трансформации. Авторы доказывают целесообразность формирования информационно-коммуникационного пространства образовательной программы как экосистемы с применением всех возможностей, предоставляемых диджитал-технологиями, в частности: раскрывают причины неэффективности действующих коммуникационных каналов в рамках университетских образовательных программ; выявляют возможности и ограничения технологии социальных сетей в развертывании SMART-платформы образовательной программы; предлагают концепт виртуального пространства; анализируют удобства платформы для ключевых стейкхолдеров образовательной программы. Представлена архитектоника SMART-платформы образовательной программы, которая описывает определяющие компоненты такой платформы с учетом потребностей ключевых стейкхолдеров образовательной программы и SMART-принципов формирования экосистемы. Предлагаемое платформенное решение позволяет объединить уже известные диджитал-инструменты и новые технические решения (chatbot, VR etc.) на единой базе, развернуть “дружественное” по отношению ко всем заинтересованным сторонам пространство общения для решения оперативных и стратегических задач образовательного, практического и исследовательского характера.Item Аналіз активів підприємства: завдання та пріоритети(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Павленко, Ірина Миколаївна; Павленко Ирина Николаевна; Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника Анатольевна; Семененко, А. С.У статті аналізуються методи оцінки активів підприємства та обґрунтовуються основні засади здійснення комплексної оцінки у відповідності до фінансово-стратегічних критеріїв.Item Аналітична характеристика проблем розвитку українських підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника АнатольевнаВ статті представлено результати дослідження емпіричних даних про розвиток вітчизняних підприємств. Узагальнено підходи до формування напрямів розвитку та управлінських інновацій на підприємствах різних сфер діяльності. Наведено аналітичну характеристику видів проектів розвитку, принципів їх підготовки та рівню консалтингової підтримки розвитку вітчизняних підприємств.Item Бізнес-модель виробничого підприємства передумови, драйвери та обмеження трансформаційних змін(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника Анатольевна; Гижко, Я. С.; Hyzhko, Ia.Узагальнено основні тренди, що впливають на функціонування і розвиток виробничих підприємств, визначено типологію можливих бізнес-моделей. Виявлені драйвери процесу трансформації бізнес-моделей виробничих підприємств. Ідентифіковано основні обмеження та передумови трансформації бізнес-моделі виробничої компанії, яка розробляє і забезпечує надання комплексних персональних сервісно- виробничих рішень. The main trends which influence the functioning and development of manufacturing companies are summarized, the typology of possible business models is determined. The drivers of the transformation process of business models for manufacturing enterprises are identified. The main limitations and preconditions of the business model transformation are defined for a manufacturing company, which develops and ensures provision of complex personal service and production solutions.Item Бізнес-моделювання у процесі розвитку підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-10-21) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника АнатольевнаПредставлено авторську позицію щодо бізнес-моделі підприємств як іманентної складової процесного управління та імператива розвитку підприємства.Item Впровадження системи бюджетування на підприємствах АПК: методичні положення та специфіка(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника Анатольевна; Шипуля, І. С.; Shypulia, IrynaФрагментарність дослідження методичних аспектів формування системи бюджетного управління на підприємствах агропромислового комплексу, відсутність аналізу впливу галузевої специфіки на окремі елементи системи бюджетування потребує висвітлення специфічних параметрів розробки та впровадження системи бюджетного управління на підприємствах. Мета статті полягає у визначенні сутності бюджетування, його місця у системі управління підприємством, ідентифікації складових системи бюджетного управління та особливостей його формування на підприємствах агропромислового комплексу. Обґрунтовано методичні принципи розробки системи бюджетування на підприємствах АПК з урахуванням особливостей його операційної діяльності. Виявлено специфіку розробки бюджетів виробництва і продажів сільгосппідприємств, впливу сезонності, тривалості виробничого циклу та кліматичних умов на систему планування діяльності підприємства АПК. Обґрунтована доцільність впровадження системи бюджетування на основі виявлення вигід, визначення наслідків, що обумовлюють підвищення управлінського потенціалу комплексного застосування технологій розвитку підприємства.Item Детермінанти формування та тенденції розвитку консалтингового ринку в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника АнатольевнаУ статті представлено авторський погляд на стан і перспективи розвитку консалтингового ринку в Україні. Визначено тенденції його становлення, чинники, що впливають на динаміку і структурну конфігурацію вітчизняного ринку консалтингових послуг.Item Еволюція та концептуальні засади формування організаційного дизайну підприємств(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Борисенко, Софія Павлівна; Borysenko, Sofiia; Сахно, Ольга Романівна; Sakhno, OlhaУ статті розкрито розвиток теорій організаційного дизайну, ідентифіковано етапи та рушійні сили еволюційних змін у формуванні архітектури організацій. Визначено принципи та етапи формування організаційного дизайну підприємств, ключові елементи та конфігурації організаційних моделей, вибір яких обумовлений дією різних факторів. Базуючись на аналізі успішної практики редизайну організацій систематизовано передумови розробки успішної моделі організаційного дизайну підприємства в умовах невизначеності та турбулентних змін, сформовані чинники її результативної імплементації. The article is dedicated to the evolution of organizational design concepts, reflecting changes in the theory and practice of organizational management. It examines the development of approaches from classical bureaucratic models to modern adaptive structures that consider digitalization, innovation, and flexibility. The research aims to clarify the essence, principles, and stages of organizational design formation and the evolution of its models in the context of enterprise development within a growing, dynamic environment. The article systematizes the main approaches to organizational design, starting from Jay Galbraith’s The Star Model, which integrates strategy, structure, processes, human resources, and reward systems, to contemporary developments such as Richard Burton and Børge Obel’s multi-contingency model. These models’ key elements, interconnections, and roles in achieving organizational goals are described. The importance of harmonizing strategic architecture and operational models is emphasized, as reflected in the «Gain the Purpose» concept by OD&D Agency. The research methodology is based on a comparative analysis of organizational design models from various periods, which enables the identification of development patterns and key trends. The study resulted in the compilation and description of well-known organizational design model configurations, the formation of organizational design evolution, the identification of the stages of organizational design development, and the delineation of common characteristics that ensure the success of organizational design models. The practical application of the findings lies in utilizing modern organizational design models to transform organizations, enhance their competitiveness, and adapt to dynamic environmental conditions.Item Еволюція управлінських технологія як віддзеркалення проблематики та завдань розвитку підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-03-17) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника АнатольевнаУ статті визначено тенденції розвитку управлінських технологій, виявлено динаміку використання управлінських інструментів з контексті актуалізації вирішення проблематиці та завдань розвитку підприємств. Представлено результати емпіричних досліджень чинників, пріоритетів і тенденцій розвитку вітчизняних підприємств. Наведено аналітичну оцінку практики впровадження найпоширеніших у світі управлінських технологій в українських компаніях.Item Ефективність управлінського консультування: концептуальні засади(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника АнатольевнаItem Клієнтський капітал як джерело вартості підприємства(Видавничий Дім «ІНЖЕК», 2014) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника Анатольевна; Тищенко, Олександр Олександрович; Tyshchenko, Oleksandr; Тищенко, Александр АлександровичУ статті подано авторське бачення сутності клієнтського капіталу та його впливу на вартість підприємства. Мета статті полягає в обґрунтуванні ролі клієнтського капіталу у процесі капіталізації підприємства за допомогою моделювання ланцюга капіталізації вартості бізнесу «інвестиції в активи – генерування грошових потоків – капіталізація підприємства». У результаті дослідження обґрунтована авторська позиція щодо сутності та структуризації клієнтського капіталу, що дає можливість виявити фінансово-управлінські важелі капіталізації клієнтського капіталу. Базуючись на аналізі динаміки фінансових параметрів світових лідерів ІТ-індустрії, автомобілебудування, виробництва одягу та напоїв, виявлено взаємозв’язок вартості підприємства з величиною активів і прибутку, вартістю бренду, визначено впливовість клієнтського капіталу на капіталізацію підприємств різних сфер діяльності. Запропоновано модель капіталізації клієнтського капіталу на основі виявлення грошових потоків, обумовлених формуванням і розвитком підприємств для двох типів компаній B2C та B2B.Item Концептуальні положення оцінювання управлінського консультування(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2012) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника АнатольевнаВ статті сформульовані концептуальні положення оцінювання управлінського консультування, які висвітлюють авторську позицію щодо принципів і методичних засадвимірювання ефективності і результативності консалтингової діяльності. Запропоновано параметри оцінювання результативності знаннєво-компетенційного і проблемно-орієнтовного консультування.Item Корпоративный тренинг: как обеспечить результативный трансферт знаний в клиентскую организацию(ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана", 2014) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника АнатольевнаItem Методи та критерії оцінювання бізнес-моделі підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-08) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Борисенко, Софія; Borysenko, Sofiia; Ващенко, Олександр; Vashchenko, OleksandrУзагальнено основні підходи до оцінювання бізнес-моделі підприємства. Визначено принципи оцінювання бізнес-моделі за принципами його інноваційності, адаптивності та стійкості. Сформована система методів та інструментів оцінювання, ідентифіковано умови їх застосування, завдання та можливості прийняття управлінських рішень на основі проведеної оцінки. The main approaches to evaluating the business model of an enterprise are summarized. The principles of business model evaluation based on the principles of its innovativeness, adaptability and sustainability are defined. A system of evaluation methods and tools is formed, the conditions for their application, tasks and opportunities for making management decisions based on the evaluation are identified.Item Методичні засади обчисленя витрат в консалтингових компаніях(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2011) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника АнатольевнаВ статті представлено авторську концепцію обчислення витрат в консалтинговоїдіяльності. Запропоновано методичні положення калькулювання вартості консалтинговихпродуктів і послуг, які базуються на обчисленні вартості бізнес-процесів їх створення іпродажу. Визначено передумови та запропоновано етапи впровадження процесного калькулювання витрат за процесами консалтингової діяльності.Item Методичні положення оптимізації товарного портфеля виробничого підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-03-22) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника Анатольевна; Яковенко, Сергій Вікторович; Sergey Yakovenko; Яковенко, Сергей ВикторовичУзагальнено методи формування товарного портфеля виробничого підприємства, визначено критерії ефективності товарних портфелів, запропоновано авторське бачення використання економіко-математичних методів у процесі оптимізації товарного портфеля. Розроблено економіко-математичну модель для оптимізації товарного портфеля, яка апробована для підвищення прибутковості ТОВ «Агроекопродукт».Item Методичні положення побудови економічної моделі управління консалтингової компанії(Національний авіаційний університет, 2013) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника АнатольевнаВ статті представлено авторське бачення економічних засад функціонування консалтингових компаній. Обгрунована авторська позиція щодо принципів формування економічної моделі управління консалтингової компанії, методів оцінювання результативності консалтингової діяльності. Запропоновано економічну модель управління консалтингової компанії, які базуються на процесній методології організації бізнесу, обліковій системі, обчислення витрат і прибутковості консалтингових послуг. Розроблено методичні положення обчислення витрат за бізнес-процесами консалтингової компанії.Item Оптимізація товарного портфеля як чинник підвищення економічної ефективності виробничого підприємства(Видавничий Дім «ІНЖЕК», 2014) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника Анатольевна; Ліщинська, Вікторія Валеріївна; Lishchynska, Victoriia; Лищинская, Виктория ВалерьевнаМетою статті є дослідження методичних аспектів оптимізації продуктового портфеля підприємств хлібопекарської промисловості, як чинника економічної ефективності їх діяльності. У статті уточнено сутність понять «товарний асортимент» та «продуктовий портфель». Обґрунтована актуальність зміни управлінського підходу до товарної політики виробничого підприємства: з управління товарним асортиментом на управління продуктовим портфелем. Запропоновано визначати економічну ефективність при оптимізації товарного портфеля, яка включає не тільки критерії фінансової ефективності, але й соціальної відповідальності і маркетингової результативності. Узагальнено практику і визначено проблематику управління асортиментом на вітчизняних промислових підприємствах, що є виробниками хліба та хлібобулочних виробів. Проаналізовано продуктовий портфель ПАТ «Коростенський хлібозавод» за методами АВС-аналізу, XYZ-аналізу та запропоновані принципи і методи його оптимізації. The article is aimed to study the methodical aspects of the balance of products portfolio of enterprises of the baking industry as a factor of economic efficiency of their activities. The article clarifies definition of the terms «range of products» and «products portfolio». Criteria and methods of forming the products portfolio of production enterprise, as well as criteria of efficiency of commodities portfolios, have been determined. The relevance of change of the management approach to enterprise’s product policy has been substantiated: from managing the range of products to products portfolio management. Management practices, related to range of products from industrial producers of bread and bakery products, were analyzed. The main approaches, used by directors of the studied enterprises in making management decisions about the structure of commodities portfolio, have been summarized. The products portfolio of JSC «Korostenskii hlibozavod» was analyzed by means of ABC and XYZ methods, the main directions for its optimization has been identified. Целью статьи является исследование методических аспектов сбалансированности продуктового портфеля предприятий хлебопекарной промышленности как фактора экономической эффективности их деятельности. В статье уточнено определение понятий «товарный ассортимент» и «продуктовый портфель». Определены критерии и методы формирования продуктового портфеля производственного предприятия, а также критерии эффективности товарных портфелей. Обоснована актуальность изменения управленческого подхода относительно товарной политики производственного предприятия: от управления товарным ассортиментом до управления продуктовым портфелем. Проанализирована практика управления ассортиментом промышленными производителями хлеба и хлебобулочных изделий. Обобщены основные подходы, которые используют руководители исследуемых предприятий при принятии управленческих решений относительно структуры товарного портфеля. Проанализирован продуктовый портфель ПАТ «Коростенський хлібозавод» методами АВС-анализа, XYZ-анализа и определены основные направления его оптимизации.Item Оптимізація товарного портфеля як чинник підвищення економічної ефективності виробничого підприємства(Видавничий Дім «ІНЖЕК», 2014) Верба, Вероніка Анатоліївна; Verba, Veronika; Верба, Вероника Анатольевна; Ліщинська, Вікторія Валеріївна; Lishchynska, Victoriia; Лещинская, Виктория ВалерьевнаМетою статті є дослідження методичних аспектів оптимізації продуктового портфеля підприємств хлібопекарської промисловості, як чинника економічної ефективності їх діяльності. У статті уточнено сутність понять «товарний асортимент» та «продуктовий портфель». Обґрунтована актуальність зміни управлінського підходу до товарної політики виробничого підприємства: з управління товарним асортиментом на управління продуктовим портфелем. Запропоновано визначати економічну ефективність при оптимізації товарного портфеля, яка включає не тільки критерії фінансової ефективності, але й соціальної відповідальності і маркетингової результативності. Узагальнено практику і визначено проблематику управління асортиментом на вітчизняних промислових підприємствах, що є виробниками хліба та хлібобулочних виробів. Проаналізовано продуктовий портфель ПАТ «Коростенський хлібозавод» за методами АВС-аналізу, XYZ-аналізу та запропоновані принципи і методи його оптимізації.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »