Browsing by Author "Volokhova, Halyna"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Концептуалізація структурних вимірів корпоративної ідентичності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Волохова, Галина Леонідівна; Volokhova, Halyna; Волохова, Галина ЛеонидовнаУ роботі висвітлено підходи до дослідження корпоративної ідентичності, визначено класифікації її складових елементів та, на основі запропонованого компаративного аналізу, сформовано єдину структурну систему їх вимірів. В умовах високої непередбачуваності змін і процесів у сучасному ринковому середовищі перед власниками та менеджерами підприємств постає проблема пошуку шляхів підвищення конкурентоспроможності їх бізнесу. Як наслідок, це є одним із завдань стратегічного управління, що покликано шляхом вдалого використання корпоративної ідентичності як набору унікальних атрибутів компанії, забезпечити її конкурентні переваги. Актуальність дослідження зумовлена потребою у визначенні найоптимальніших методів і підходів до формування, діагностики та корекції корпоративної ідентичності підприємств з метою стабілізації їх функціонування в умовах невпинних змін у зовнішньому середовищі та посилення їх конкурентних позицій на ринку. Дослідження з даної тематики мають різносторонні підходи до тлумачення категорії через відсутність єдиного трактування сутності корпоративної ідентичності, її складових елементів та функції впливу на стратегію підприємства. Представлені концепції характеризують ідентичність з позиції різних студій, проте все частіше науковці схиляються до міждисциплінарного трактування своїх результатів. Розглядаючи ідентичність як душу, голос і розум, або як символізм, комунікацію та поведінку, автори зрештою схиляються до однакових висновків, незважаючи на різницю у використаних ними термінах. Саме тому аналіз існуючих концепцій і поєднання їх у єдиний структурний підхід є важливим завданням для подальшого розвитку досліджень з даної тематики. Результатом представленої роботи слугує уніфікована система вимірів корпоративної ідентичності, що не претендуючи на всеосяжність досліджень з корпоративного маркетингу та менеджменту на основі узагальнення концептуальних засад, висвітлює найвагоміші підходи до дослідження складових корпоративної ідентичності та структурує їх результати у єдину мапу класифікації її структурних елементів. The present article explores the approaches to corporate identity studies and definitions, determines the classifications of its constituent elements, and, based on the proposed comparative analysis, forms the structural system of their measurements. In the conditions of high unpredictability of changes and processes in the world markets and business environment, owners and managers face the problem of searching ways to increase their company competitiveness. As a result, it is one of the main tasks of strategic management, which is designed to use the corporate identity as a set of unique attributes of the company, to ensure its competitive advantage. The relevance of the study is due to the need to determine the best methods and approaches to the formation, diagnosis, and correction of corporate identity in order to stabilize their functioning in a constantly changing environment and strengthen their competitive position in the market. The concept of corporate identity is characterized by uncertainty and is interpreted simultaneously as a concept, philosophy, or process. Due to the lack of consensus in the interpretation, it is impossible to universally define its key elements and characteristics of concepts. The presented concepts characterize identity from the standpoint of different studies but increasingly tend to use a multidisciplinary approach to their results. Both considering identity as soul, voice, and mind, or as symbolism, communication, and behavior, the authors ultimately come to the same conclusions, despite the differences in the terms they use. That is why the analysis of existing concepts and combining them into a single structural approach is an important task for further development of research on this topic. The result of this paper is aimed to improve understanding of corporate identity by providing theoretical clarification of the concept’s key dimensions by the creation of the unified system of corporate identity dimensions, which is based on the generalization of conceptual principles, highlights the most important approaches to the study of corporate identity components and structures their results into a unified classification.Item Сутність корпоративної ідентичності як елементу конкурентної переваги підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-11) Волохова, Галина Леонідівна; Volokhova, Halyna; Волохова, Галина ЛеонидовнаItem Трактування поняття ідентичності в організаційному контексті(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-10) Волохова, Галина Леонідівна; Volokhova, HalynaВ роботі розглядаються питання особливостей теоретичного визначення понять організаційна ідентичність, ідентичність організації та організаційна ідентифікація. Наведено критичний аналіз праць науковців щодо трактування терміну ідентичність у контексті управління організацією та розглянуто їх протиріччя у понятійно-категоріальному апараті. The present paper analyzes the peculiarities of theoretical definition of organizational identity, organization’s identity and organizational identification concepts. It provides a critical analysis of existing academic works on interpretation of identity definition in the context of organizational management and examines their contradictions on concepts and key categories.Item Управління корпоративною ідентичністю підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Волохова, Галина Леонідівна; Volokhova, Halyna; Востряков, Олександр ВолодимировичУ представленій дисертаційній роботі досліджено теоретико-методичні засади управління корпоративною ідентичністю підприємства, проведено діагностику корпоративної ідентичності підприємств пивоварної промисловості України та визначено шляхи вдосконалення процесу управління нею. Метою дисертаційної роботи є вдосконалення процесу управління корпоративною ідентичністю підприємства шляхом формування концептуальних та теоретико-методичних засад, прикладного інструментарію забезпечення процесу управління. Об'єктом дослідження слугують процеси управління корпоративною ідентичністю підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні аспекти управління корпоративною ідентичністю підприємства як інструменту стратегічного менеджменту. In the presented dissertation the theoretical and methodical bases of management of corporate identity of the enterprise are investigated, diagnostics of corporate identity of the enterprises of the brewing industry of Ukraine is carried out and ways of improvement of process of its management are defined. The purpose of the dissertation is to improve the process of corporate identity management of the enterprise through the formation of conceptual and theoretical- methodological principles, applied tools to ensure the management process. The object of research are the processes of corporate identity management of the enterprise. The subject of research is theoretical-methodological and applied aspects of corporate identity management as a tool of strategic management.Item Управління трансформацією корпоративної ідентичності(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2021) Востряков, Олександр Володимирович; Vostriakov, Oleksandr; Востряков, Александр Владимирович; Волохова, Галина Леонідівна; Volokhova, Halyna; Волохова, Галина Леонидовна