Browsing by Author "Voynarovska, Lyudmyla"
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
Item Аксіологічні виміри людини в умовах глобальних трансформацій соціуму(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2015) Войнаровська, Людмила Іванівна; Voynarovska, Lyudmyla; Войнаровская, Людмила ИвановнаРозглянуто філософсько-методологічні стратегії дослідження морально-ціннісних сфер економічного буття людини.Аналізуються перспективи подальшого розвитку людини у світі глобальної економіки. Стверджується, що концепт «людини економічної» складає основу «економізму», який призводить до руйнування сфер «трансцендентного», «екзистенціального», «морального», «соціального».Item Антична філософія(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Вільчинський, Юрій Михайлович; Vilchinskyy, Yuriy; Вильчинский, Юрий Михайлович; Войнаровська, Людмила Іванівна; Voynarovska, Lyudmyla; Войнаровская, Людмила ИвановнаПісля опрацювання матеріалів теми студент має знати: − періодизацію історії античної філософії; − основні філософські школи докласичного та класичного періодів та суть їхнього вчення; − основних представників елліністичної філософії та особливості їхніх філософських поглядів; вміти: − критично мислити, творчо переоцінюючи накопичений людством досвід; − аналізувати вислови античних філософів та визначати їх актуальність у сучасних умов; − самостійно опрацьовувати додаткову літературу.Item Концепції інформаційного суспільства та роль знань у соціальних трансформаціях(Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018) Войнаровська, Людмила Іванівна; Voynarovska, Lyudmyla; Войнаровская, Людмила ИвановнаПроаналізовано концепції інформаційного суспільства та його найбільш досконалу форму – «суспільство знань». Розглянуто концепцію «суспільства ризику» у викладі німецького дослідника трансформацій суспільства Готтхарда Бехманна, який порушує проблему ризиків і гуманітарної безпеки в суспільстві знань та загострює увагу на необхідності прагнення до міждисциплінарності (звернення до історії науки, мистецтва і культури для знаходження взірців та методологічних підстав для комплексного дослідження), що забезпечується діалогічністю та плюралізацією знань у дослідженнях та навчанні. У статті наголошено на тому, що в умовах переходу від науково-технічної та соціально-економічної політики до політики в галузі знань виникає необхідність формування «нової етики» щодо розширення глобальної бази знань, інтеграції раніше автономних дисциплін та формування на їх основі міждисциплінарних і мультидисциплінарних програм навчання тощо.Item Морально-етичний вимір ціннісних орієнтацій людини: філософсько-економічний контекст(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2017-04) Войнаровська, Людмила Іванівна; Voynarovska, Lyudmyla; Войнаровская, Людмила ИвановнаItem Особливості національної культури в умовах глобалізації(Національна академія управління, 2008) Войнаровська, Людмила Іванівна; Voynarovska, Lyudmyla; Войнаровская, Людмила ИвановнаItem Релігійно-ціннісний аналіз підприємницько-ринкової діяльності: історико-філософський контекст(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2011) Войнаровська, Людмила Іванівна; Voynarovska, LyudmylaУ статті досліджуються аксіологічні, духовно-культурні принципи взаємозв’язку релігії і підприємницької діяльності в період її становлення. Здійснюється розмежування ролі протестантизму та католицизму і їх впливу на процес становлення капіталізму, показано зміну способу діяльності людини, що закономірно вело до виникнення її нового типу – «людини економічної». Аналізується сутність «протестантської етики» та становлення нової, утилітарної моралі.Item Соціальна філософія(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Вільчинський, Юрій Михайлович; Vilchinskyy, Yuriy; Вильчинский, Юрий Михайлович; Войнаровська, Людмила Іванівна; Voynarovska, Lyudmyla; Войнаровская, Людмила ИвановнаПісля опрацювання матеріалів теми студент має знати: — основні філософські концепції трактування суспільства; — структуру суспільної свідомості; — особливості матеріальної та духовної діяльності людства; — основні цінності та тенденції в трансформаціях сучасного суспільства; вміти: — орієнтуватися в новітніх концепціях, що постійно з’являються в умовах сучасного розвитку суспільства; — критично мислити, творчо переоцінювати філософські підходи щодо суспільства та формувати власну позицію.Item Становлення підприємницької діяльності в трансформаціях релігійних цінностей(Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2014-01-27) Войнаровська, Людмила Іванівна; Voynarovska, LyudmylaУ статті досліджується взаємозв’язок між економіко-теоретичним знанням та духовно-культурними обґрунтуваннями підприємницької діяльності. Аналізується роль духовно-релігійного фактору в поясненні соціально-економічних явищ, що неодмінно наштовхує на раціональні пошуки духовних основ економічного суспільства, визначення сенсу життя і призначення людини в ньому.Item Філософське осмислення національних традицій освіти(Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2016) Войнаровська, Людмила Іванівна; Voynarovska, Lyudmyla; Войнаровская, Людмила ИвановнаThe paper throws the light on education quality requirements on the grounds of concepts of Hryhoriy Skovoroda’s «congenial work» and Volodymyr Vernadskiy’s noospheregenesis in comparison with modern investigations in the sphere of philosophy. The author emphasizes that education performs a vital social function and it is the key element and condition of human subsistence. Therefore it must become the priority of any society or a country. The importance of promotion and preservation of the wealth of national cultures and values along with the process of education modernization and new technology usage is substantiated in the article.Item Філософія(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Вільчинський, Юрій Михайлович; Vilchinskyy, Yuriy; Вильчинский, Юрий Михайлович; Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla Vasylivna; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна; Гаєвська, Оксана Борисівна; Haievska, Oksana; Гаевская, Оксана Борисовна; Войнаровська, Людмила Іванівна; Voynarovska, Lyudmyla; Войнаровская, Людмила Ивановна; Деркач, Вадим Леонтійович; Derkach, Vadym; Деркач, Вадим Леонтьевич; Кругляк, Мирослава Іванівна; Kruglyak, Myroslava; Кругляк, Мирослава Ивановна; Кучера, Тетяна Михайлівна; Kuchera, Tetiana; Кучера, Татьяна Михайловна; Пітякова, Тетяна Степанівна; Pitiakova, Tetiana; Питякова, Татьяна Степановна; Терещенко, Володимир Васильович; Tereshchenko, Volodymyr; Терещенко, Владимир Васильевич; Дєдяєва, І. П.Матеріали посібника мають на меті сприяти розвитку критичності мислення, самовизначення особистості через активну громадянську позицію, культурному кругозору й опануванню загальнотеоретичних засад наукового пізнання. Автори намагаються ознайомити студентів із широкою картиною філософського знання. Посібник охоплює ряд тем, присвячених історії розвитку філософських вчень, починаючи від стародавньої філософії і закінчуючи сучасною, а також основні розділи філософії.