Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Yatsenko, Oleksandr"

Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Commercial diplomacy as a tool for promoting business opportunities for national agricultural traders
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Yatsenko, Olha; Яценко, Ольга Миколаївна; Яценко, Ольга Николаевна; Yatsenko, Oleksandr; Яценко, Олександр Миколайович; Яценко, Александр Николаевич; Khmara, Pavlo; Хмара, Павло В.
    The study substantiates that agricultural trading is very important for the modern global agricultural market, as it allows to ensure a balance between production and demand for products, as well as provides access to a variety of agricultural products and raw materials for different markets, countries and regions. Agricultural trading contributes to the efficient allocation of resources, reducing risks for farmers and buyers through the diversity of production and the use of financial instruments to protect against price fluctuations. In addition, agricultural trading promotes market integration and the development of international trade in agricultural products, which helps maintain the stability and development of the global agricultural sector. Since the beginning of the full-scale invasion, Ukrainian agro traders have faced significant risks and numerous difficulties in their work. One of the biggest challenges for all sector participants is the complication of logistics at every stage of the supply chain. Commercial diplomacy can help improve trade efficiency and attract investment to expand business opportunities for national agro traders. The purpose of the article is to substantiate the theoretical foundations and features of commercial diplomacy and its contribution to expanding business opportunities for national agro-traders in global agri-food markets. The study emphasizes that despite the fact that in the modern world, global diplomacy is implemented mainly in ensuring effective state participation in the activities of international institutions such as the World Trade Organization (WTO), the World Customs Organization the Bureau of International Exhibitions, the United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD), and others, as well as in multilateral summits and forums, such as the World Economic Forum in Davos, our study focuses on the implementation of commercial diplomacy at the macro and micro levels of the state. It is noted that macro-level commercial diplomacy, although it takes into account the position of national business, is mainly aimed at negotiating the principles and rules that define and regulate international trade and investment without regard to individual companies, transactions and projects. The main tools and methods of commercial diplomacy at this level are communication, including negotiation, trade defense, and support mobilization. Micro-level commercial diplomacy, in turn, provides assistance to individual companies in the development of foreign trade and investment activities, their competition for long-term contracts and target markets, including agricultural ones. At this level, the basis of the tools and methods used are information and analytical services provided directly to business entities. The study identifies the main approaches to commercial diplomacy, its methods, strategies and techniques. It is substantiated that the promotion of national economic interests of the country in general and agro-traders in particular in foreign markets and the protection of domestic markets should be carried out by means of commercial diplomacy. Protection of domestic markets through commercial diplomacy involves various strategies aimed at protecting domestic industries from foreign competition while promoting their interests in international trade. В дослідженні обґрунтовано, що аграрний трейдинг є дуже важливим для сучасного глобального аграрного ринку, оскільки він дозволяє забезпечити рівновагу між обсягами виробництва та попитом на продукти, а також забезпечує доступ до різноманітної сільськогосподарської продукції і сировини для різних ринків, країн і регіонів. Аграрний трейдинг сприяє ефективному розподілу ресурсів, зменшенню ризиків для фермерів та покупців через різноманітність виробництва та використання фінансових інструментів для захисту від коливань цін. Крім того, агротрейдинг сприяє інтеграції ринків та розвитку міжнародної торгівлі сільськогос-подарською продукцією, що допомагає підтримувати стабільність і розвиток глобального аграрного сектору. З моменту початку повномасштабного вторгнення українські агротрейдери стикаються зі значними ризиками та численними труднощами у своїй роботі. Однією з найбільших проблем для всіх учасників сектору є ускладнення логістики на кожному етапі ланцюга постачання. Комерційна дипломатія може сприяти підвищенню ефективності торгівлі та залученню інвестицій з метою розширення бізнес-можливостей національних агротрейдерів. Метою статті є обґрунтування теоретичних засад та особливостей комерційної дипломатії та її внеску в розширення бізнес-можливостей національних агротрейдерів на глобальних агропродовольчих ринках. В дослідженні акцентується увага, що незважаючи на те, що в сучасному світі глобальна дипломатія реалізується переважно у забезпеченні ефективної участі держави в діяльності міжнародних інституцій, таких як Світова організація торгівлі (СОТ), Всесвітня митна організація, Бюро міжнародних виставок, Конференція ООН з торгівлі та розвитку (ЮНКТАД) та інші, а також в рамках багатосторонніх самітів та форумів, наприклад Світовий економічний форуму в Давосі, в нашому дослідженні акцентується увага на реалізації комерційної дипломатії на макрорівні та мікрорівні держави. Зазначено, що макрорівнева комерційна дипломатія, хоча й враховує позицію національного бізнесу, проте головною її задачею є проведення переговорів щодо принципів та правил, що визначають та регулюють міжнародну торгівлю та інвестиції безвідносно окремих компаній, операцій та проектів. Основними інструментами та методами комерційної дипломатії на цьому рівні є комунікаційні, зокрема переговори, торговельний захист та мобілізація підтримки. Мікрорівнева комерційна дипломатія у свою чергу забезпечує сприяння окремим компаніям щодо питань розвитку зовнішньоторговельної та інвестиційної діяльності, їх конкурентної боротьби за довгострокові контракти та цільові ринки, зокрема аграрні. На цьому рівні основу інструментів і методів, що застосовуються, складають інформаційно-аналітичні послуги, які надаються безпосередньо суб’єктам бізнесу. В дослідженні визначено основні підходи до комерційної дипломатії, її методи, стратегії і прийоми. Обґрунтовано, що просування національних економічних інтересів країни в цілому і агротрейдерів зокрема на зовнішніх ринках та захист внутрішніх ринків необхідно здійснювати методами комерційної дипломатії. Захист внутрішніх ринків за допомогою методів комерційної дипломатії передбачає різні стратегії, спрямовані на захист вітчизняних галузей промисловості від іноземної конкуренції при одночасному просуванні їх інтересів у міжнародній торгівлі.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Priority directions of development of multilevel trade integration of Ukraine
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Yatsenko, Olena; Яценко, Олена Олександрівна; Meyers, William H.; Schneeberger, Kenneth C.; Yatsenko, Oleksandr; Яценко, Олександр Миколайович
    The key trends in the world economy at the beginning of the XXI century are undoubtedly strengthening of internationalization of economic activity, which is reflected in integration processes that cover almost all countries regardless of their level of socioeconomic development, determining their competitiveness in world markets. In most modern domestic and foreign studies, international trade integration is considered in the context of its regional manifestations — preferential trade zones, free trade zones of various types and customs unions. At the same time, the areas of trade and integration cooperation are expanding and diversifying not only at the level of regional trade cooperation, but also at the level of bilateral trade and integration relations and in a network format thanks to multinational corporations that contribute to the complexity of global production networks and value chains. Among other things, the escalation of rivalry between countries and regions motivates countries to join the global system of trade regulation within the WTO. Theoretical principles of integration processes are revealed in the works of such scientists as: K. Andersen, L. Antoniuk, I. Burakovskyi, V. Vlasov, D. Hrinfild, D. Dzhekson, I. Diumulen, D. Lukianenko, R. Miuller, H. Miurdal, A. Poruchnyk, V. Piatnytskyi, Ya. Stoliarchuk, T. Tsyhankova, V. Chuzhykov, O. Yatsenko and others. The potential of trade integration on the basis of the author ‘s methodical approach is identified in the work. The vectors of intensification of trade integration with the use of forecasting by the method of linear regression (least squares) are substantiated. Special attention is paid to the analysis of trade and integration potential of Ukraine as well as to the development and substantiation of intensification directions of its use on diversification principles. The purpose of the article is to determine the priority areas of Ukraine’s international trade integration at the corporate, interstate, regional and global levels.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Theoretical foundations of environmental international trade: sectoral aspect
    (Дипломатична академія України, 2016) Yatsenko, Olha; Яценко, Ольга Миколаївна; Яценко, Ольга Николаевна; Zavadska, Yuliia; Завадська, Юлія Сергіївна; Завадская, Юлия Сергеевна; Yatsenko, Oleksandr; Яценко, Олександр М.; Яценко, Александр Н.
    The international economy globalization has a significant impact on the agricultural market functioning. The aim of this paper is the theoretical and practical study of globalization determinants of the greening of economic development and trade policy. The article reveals the economic and social prerequisites of global transformations and market changes in international markets for organic agricultural food. The conclusions regarding the importance of creating conditions for operation of agricultural markets integrated into international ones in Ukraine were drawn. Глобалізація міжнародної економіки здійснює значний вплив на діяльність аграрного ринку. У статті розкриті економічні, екологічні та соціальні передумови глобальних трансформацій торговельної політики і кон’юнктурні зміни міжнародного ринку органічної агропродовольчої продукції. Зроблено висновки щодо важливості створення умов для функціонування в Україні аграрних ринків, інтегрованих в міжнародні. Глобализация международной экономики оказывает значительное влияние на деятельность аграрного рынка. В статье раскрыты экономические, экологические и социальные предпосылки глобальных трансформаций торговой политики и конъюнктурные изменения международного рынка органической агропродовольственной продукции. Сделаны выводы относительно важности создания условий для функционирования в Украине аграрных рынков, интегрированных в международные.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Агротрейдинг на глобальному ринку органічної продукції та перспективи для України
    (Сумський національний аграрний університет, 2024) Яценко, Ольга Миколаївна; Yatsenko,; Яценко, Ольга Николаевна; Завадська, Юлія Сергіївна; Zavadska, Yuliia; Яценко, Олександр Миколайович; Yatsenko, Oleksandr; Яценко, Олександр Николаевич
    Враховуючи недостатнє використання природних ресурсів, екологічні кризи, зростання населення та обмеження традиційних систем харчування, надзвичайно важливо наразі знайти напрями і методи досягнення сталого розвитку економіки в цілому і аграрного сектора зокрема. У цьому контексті актуальним є пошук альтернативних методів ведення сільського господарства та зміна у типовому споживанні продуктів харчування, особливий інтерес становить ринок органічної продукції. Практика органічного сільськогосподарського виробництва стає все більш поширеною, проте назріла необхідність вдосконалення існуючих методів організації виробництва, ефективного використання ресурсів та системи агротрейдингу, стимулювання експорту та регіонального розвитку. Ефективний агротрейдинг відкриває нові можливості для експорту й співпраці вітчизняним виробникам на глобальних ринках. Виходячи з цього, ця стаття присвячена розумінню можливостей розвитку виробництва, агротрейдингу та експорту української органічної продукції на світовий ринок. Для досягнення поставленої мети виникла необхідність дослідження специфіки динамічного зростання світового ринку органічних продуктів харчування, що включає визначення домінуючих факторів його розвитку, особливостей його регулювання, оцінку поточного стану, основних тенденцій та перспектив. У дослідженні наведено характеристику основних конкурентів на світовому ринку, сегментацію споживачів та досвід реалізації глобальних і національних програм розвитку та підтримки органічного сектору. В результаті дослідження було виявлено, що Україна має нереалізований експортний потенціал, який може бути реалізований за допомогою поєднання світових практик: активне використання маркетингових інструментів, державна підтримка органічного сектору та нарощування органічного виробництва через об'єднання виробників у кластери. Необхідно підвищити ефективність агротрейдингу який є невіддільною складовою діяльності сільськогосподарських підприємств і здатний забезпечити підвищення загальної результативності діяльності аграрних підприємств через оптимізацію витратної частини при вирощуванні та/або виробництві сільськогосподарської продукції, її переробці та реалізації. It is extremely important to find ways and methods to achieve sustainable development of the economy in general and the agricultural sector in particular, given the underutilization of natural resources, environmental crises, population growth, and limitations of traditional food systems. In this context, the search for alternative methods of farming and changes in typical food consumption are relevant, and the organic market is of particular interest. The practice of organic farming is becoming more widespread, but there is a need to improve existing methods of production organization, efficient use of resources and the agri-trading system, and to promote exports and regional development. Effective agricultural trading opens up new opportunities for exports and cooperation for domestic producers in global markets. With this in mind, this article is devoted to understanding the opportunities for developing the production, agrotrade and export of Ukrainian organic products to the global market. In order to achieve this goal, it became necessary to study the specifics of the dynamic growth of the global organic food market, including the identification of the dominant factors of its development, the specifics of its regulation, and the assessment of the current state, main trends and prospects. The study provides a description of the main competitors in the global market, consumer segmentation, and experience in implementing global and national programs for the development and support of the organic sector. The study found that Ukraine has an unrealized export potential that can be realized through a combination of global practices: active use of marketing tools, government support for the organic sector, and increasing organic production through the organization of producers into clusters. It is necessary to increase the efficiency of agrotrading, which is an integral part of the activities of agricultural enterprises and can improve the overall performance of agricultural enterprises by optimizing the cost side of growing and/or producing agricultural products, their processing and sale.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Маршрути 2020 – дороговкази сталого розвитку
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Яценко, Ольга Миколаївна; Yatsenko, Olha; Яценко, Ольга Николаевна; Яценко, Олександр Миколайович; Yatsenko, Oleksandr; Яценко, Александр Николаевич
  • No Thumbnail Available
    Item
    Потенціал водню для сталого розвитку глобальної енергетики: інновації та динаміка торгівлі
    (Хмельницький національний університет, 2025) Яценко, Ольга Миколаївна; Yatsenko, Olha; Мордань, Вадим Олегович; Mordan, Vadym; Яценко, Олександр Миколайович; Yatsenko, Oleksandr
    Енергетичні потреби сучасного суспільства зростають у міру розвитку технологій, зростання населення та економічного прогресу. Однак традиційні джерела енергії, такі як нафта, вугілля та природний газ, вже не здатні забезпечити сталий розвиток, оскільки їхні ресурси обмежені, а також вони спричиняють серйозні екологічні проблеми, такі як зміни клімату, забруднення повітря та води. Відновлювані джерела енергії, зокрема воднева енергетика, стають все більш важливими для забезпечення сталого майбутнього. В статті акцентується увага, що одним із головних напрямів розвитку відновлюваної енергетики є водень. Це універсальний енергетичний носій, який має високу енергетичну щільність, його можна виробляти з відновлюваних джерел і він має мінімальний вплив на навколишнє середовище. Водень стає дедалі важливішим через необхідність декарбонізації промисловості, транспорту та енергетичних систем, що відповідає вимогам міжнародних угод і стратегій щодо зменшення викидів вуглецю. Попит на водень зростає у зв'язку з активним розвитку водневої економіки. Обсяг глобального ринку водню у 2022 році становив близько 156 мільярдів доларів США, і очікується, що до 2030 року він збільшиться до 385 мільярдів доларів із середньорічним темпом зростання (CAGR) на рівні 11,98% [1]. Лідерами на ринку є країни, які активно інвестують у водневі технології, такі як Японія, Німеччина, США, Китай і Південна Корея. Вони зосереджені на розвитку електролізу, створенні водневих кластерів, а також інтеграції водню в транспортні системи. В статті підкреслено, що важливим фактором є розвиток сучасних технологій транспортування та зберігання водню. Водень потребує спеціальних умов для зберігання та транспортування, і інноваційні рішення, такі як зріджений водень, трубопроводи, а також спеціалізовані контейнери, дозволяють підвищити ефективність транспортування. Це, в свою чергу, знижує витрати та підвищує доступність водню для використання в енергетичних системах. Обґрунтовано, що перспективи водневої енергетики включають її можливість забезпечити до 18% світових енергетичних потреб до 2050 року. Сучасні інвестиції, міжнародні ініціативи та розвиток технологій водневої економіки відкривають нові можливості для досліджень та міжнародного співробітництва, що забезпечить подальший розвиток водневих технологій і збільшить їхню роль у глобальній енергетичній системі. The energy demands of modern society are growing alongside technological advancements, population increases, and economic progress. However, traditional energy sources such as oil, coal, and natural gas can no longer ensure sustainable development due to their finite nature and significant environmental impacts, including climate change, air, and water pollution. Renewable energy sources, particularly hydrogen energy, are becoming increasingly critical for securing a sustainable future. The article emphasizes that hydrogen is one of the key directions for developing renewable energy. Hydrogen is a versatile energy carrier with high energy density that can be produced from renewable sources and has minimal environmental impact. Its importance is rising due to the urgent need to decarbonize industries, transportation, and energy systems, in line with the requirements of international agreements and strategies to reduce carbon emissions. Demand for hydrogen is increasing as the hydrogen economy expands. In 2022, the global hydrogen market was valued at approximately $156 billion, and it is projected to grow to $385 billion by 2030, with a compound annual growth rate (CAGR) of 11.98% [1]. Leading players in the market include countries actively investing in hydrogen technologies, such as Japan, Germany, the United States, China, and South Korea. These nations focus on advancing electrolysis, developing hydrogen clusters, and integrating hydrogen into transportation systems. The article highlights that the development of modern hydrogen transportation and storage technologies is a critical factor. Hydrogen requires specific conditions for storage and transport, and innovative solutions—such as liquefied hydrogen, pipelines, and specialized containers-enhance transportation efficiency. This, in turn, reduces costs and increases the availability of hydrogen for use in energy systems. It is argued that the prospects for hydrogen energy include the potential to meet up to 18% of the world’s energy needs by 2050. Current investments, international initiatives, and advancements in hydrogen economy technologies open new opportunities for research and global collaboration, ensuring the continued development of hydrogen technologies and their increasing role in the global energy system.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Підвищення конкурентоспроможності міжнародних агротрейдерів на основі впровадження технологічних інновацій
    (Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2024) Яценко, Ольга Миколаївна; Yatsenko, Olha; Яценко, Ольга Николаевна; Яценко, Олександр Миколайович; Yatsenko, Oleksandr; Яценко, Александр Николаевич; Осадчук, Валерія Є.; Osadchuk, Valeriia
    Статтю присвячено дослідженню впливу використання інноваційних технологій для підвищення конкурентоспроможності агротрейдерів та розвитку сектору сільського господарства в цілому. Визначено вплив нових технологій на різні етапи ланцюгів доданої вартості. Охарактеризовано основні виклики з якими зіштовхуються агротрейдери, а також рушійні драйвери для адаптації нових технологій у сільсько-господарському секторі. Виокремлено ключові технології та визначено їх вплив на харчові ланцюги постачання та сільське господарство загалом. Встановлено, що використання нових технологій призводить до посилення інтеграційних процесів в агропродовольчій сфері на корпоративному рівні. Розглянуто провідні компанії-лідери галузі та їх успішну імплементацію інноваційних технологій у свою діяльність. Розроблено SWOT-аналіз для надання рекомендацій компаніям на ринку. The use of innovative technologies has long gone beyond primary production, covering the entire supply chain and playing a crucial role in increasing the competitiveness of agricultural traders and the development of the agricultural sector as a whole. Therefore, there is a need to conduct research to find out how the "farm technology revolution" will affect the agricultural sector in the near future, and what optimal strategies and ways of implementing technological innovations are needed to increase the competitiveness of international agricultural traders. The article describes the main challenges faced by agri-traders (changing environmental and climatic conditions; uncertain future demand due to urbanization; population growth and social change; the need to optimize production due to high costs), as well as the driving drivers (consumer preferences, evenly distributed opportunities to participate in innovative solutions, research projects or other activities related to new technologies in agriculture, generation and management of big data and analytics, proper government regulation, research and development that justify the feasibility and reliability of new technologies used in the agricultural sector) for the adaptation of new technologies in the agricultural sector. Key technologies are identified and their impact (high, medium, low) on food supply chains and agriculture in general is determined. It has been established that the use of new technologies leads to the strengthening of integration processes in the agri-food sector at the corporate level. The impact of new technologies and their combinations on different stages of value chains is structured and characterized (9 cases are described). The leading companies in the industry and their successful implementation of innovative technologies in their activities are considered. A SWOT analysis is developed to provide recommendations to companies in the market. It is substantiated that the development of digital technologies in agriculture can be a key factor in ensuring sustainable development and increasing the competitiveness of international agricultural traders.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Стратегування поведінки експортерів на цільових світових ринках
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Яценко, Олександр Миколайович; Yatsenko, Oleksandr; Яценко, Oльга Миколаївна; Yatsenko, Olha; Дендеберя, Дарина Олександрівна; Dendeberia, Daryna
    Міжнародна торгівля є важливою складовою економічного зростання, саме тому важливим аспектом є пошук ефективного виходу на міжнародні ринки, що принесе позитивні результати як в короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі. В дослідженні обґрунтовані рекомендації щодо виходу експортерів на міжнародні ринки, оскільки це підвищує економічний розвиток та позиції країни у світовому господарстві. Нині питання виходу на міжнародний ринок тісно пов’язане з інструментами підтримки та просування експорту, оскільки на ринку присутня висока конкуренція. В дослідженні було виділено економічні та додатково стимулювальні інструменти просування експорту. Перші включають в себе фінансові та податкові інструменти, а другі зумовлені використанням адміністративних та маркетингових заходів. В дослідженні значна увага приділяється аналізу світових тенденцій щодо експорту товарів; визначенню методів та показників оцінки ефективності системи підтримки експорту, що дає змогу країнам виміряти вплив діяльності з підтримки та просування експорту, адже дієвість інструментів різниться за країнами, на що впливає ряд факторів. В дослідженні акцентовано увагу, що з моменту початку повномасштабного вторгнення українські експортери стикаються з багатьма викликами, саме тому питання ефективного стратегування є першочерговим для розвитку країни і суб’єктів господарювання. Однією з найбільших проблем в експорті України є дисбаланси зовнішньої торгівлі: високий обсяг експорту сировинної продукції та значна кількість імпортованої продукції з доданою вартістю, саме тому питання підтримки та просування експорту є наразі таким актуальним. В дослідженні обґрунтовано і обрано ключові регіони для українського експорту: європейський, азійський, американський, африканський, регіони Австралії та Океанії. Вибір регіонів зумовлений стратегією диверсифікації ринків експорту. Україні вже зараз необхідно знижувати ризики у сфері міжнародної торгівлі, щоб уникнути ризиків, які можуть виникнути під час вступу до Європейського Союзу, адже наші національні економічні інтереси тісно переплітаються з іншими країнами цього інтеграційного об’єднання. Рекомендації, надані українським експортерам, були адаптовані до певних умов і частин регіону, які мають специфічні особливості. Обґрунтовуючи вихід суб’єктів господарювання на ринок конкретного регіону, в дослідженні було визначено і аргументовано перспективні сектори національної економіки, зважаючи на поствійськову важливість цієї галузі для держави. International trade is an important component of economic growth, so it is important to find an effective way to enter international markets that will bring positive results in both the short and long term. The study provides recommendations on how exporters should enter international markets, as exports enhance economic development and a country’s position in the global economy. Nowadays, the issue of entering the international market is closely related to the tools for supporting and promoting exports, as the market is highly competitive. The article identifies economic and additional incentive instruments for export promotion. Economic instruments include financial and tax instruments, while additional incentives are based on the use of administrative and marketing measures. An important part of the work is the analysis of global trends in commodity exports, which make it clear the importance of specific commodity sectors. The study also includes methods and indicators for assessing the effectiveness of the export support system, which allows countries to measure the impact of export support and promotion activities, as the effectiveness of instruments for one country will not always have the same effectiveness in another country. Since the start of the full-scale invasion, Ukrainian exporters have faced many challenges, which is why effective strategy is of paramount importance for the country’s development. One of the biggest problems in Ukraine’s exports is the high volume of raw material exports and the high number of imported value-added products, which is why the issue of export support and promotion is a relevant topic of research. The key regions for Ukrainian exports were selected in this study: European, Asian, American, African, Australian and Oceania. The choice of regions is based on the strategy of diversifying export markets. Ukraine already needs to minimise risks in international trade in order to avoid risks that may arise when it joins the European Union, as our national economic interests closely overlap with other countries of this integration association. The recommendations provided to Ukrainian exporters have been adapted to specific parts of the region that have certain peculiarities. At the end of the description of important aspects for entering the market of a particular region, promising sectors have been suggested based on the importance of this industry for the country or region.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Таксономія складових елементів логістичної системи агротрейдингу в умовах трансформації міжнародної торгівлі
    (Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Яценко, Ольга Миколаївна; Yatsenko, Olha; Яценко, Ольга Николаевна; Яценко, Олександр Миколайович; Yatsenko, Oleksandr; Яценко, Александр Николаевич
    Проведено дослідження логістичних систем в агробізнесі. Було досліджено багатоаспектність поняття «агробізнес» та «агротрейдинг», описано важливість розвитку агротрейдингу суб’єктів агропідприємництва для збільшення ефективності їх діяльності. Проаналізовано поняття «логістика» та її місце в системі агробізнесу, подано його сутнісне розуміння як системи. Обґрунтовано використання поняття «агрологістика» для пояснення місця та ролі логістики в сільськогосподарському господарстві України. Адаптовано таксономію складових елементів логістичної системи агротрейдингу та запропоновано їх класифікацію. Проаналізовано перешкоди для розвитку агрологістики України. Обґрунтовано заходи, які можуть пришвидшити розвиток агрологістики суб'єктів агропідприємництва та стати джерелом зростання економіки України. A study of logistics systems in agribusiness was conducted. The main goals of the article are the study of the concept of "agrologistics" as a tool for the development of agrotrading; review of the taxonomy of the constituent elements of the logistics system of agrotrading; forecasting future trends of the agricultural market of Ukraine under the condition of effective organization and use of logistics systems by subjects of agrarian entrepreneurship, including in foreign markets. The article investigates the multidimensional nature of the concepts of "agribusiness", it is proposed to use a four-sphere model to describe the content of this concept. The article examines the concept of "agro-trading", describes the importance of the development of agro-trading of agro-business entities to increase the efficiency of their activities. The article investigates the importance of developing agrotrading of agribusiness entities to increase the efficiency of their activities. The concept of "logistics" and its place in the agribusiness system are analyzed. Attention is focused on the scientific views of EU scientists, who distinguished the content of the term "logistics" in various business sectors. The use of the term "agrologistics" to explain the place and role of logistics in the agricultural complex of Ukraine is justified. The taxonomy of the constituent elements of the logistics system of agrotrading has been adapted. It is proposed to classify these systems according to such features as spatial limitations (macro-logistic, micro-logistics), type of logistics chains (logistics systems with direct connections, multi-level and flexible logistics systems), implementation environment (external, internal), functional basis (permanent, operational), level of coverage (general, local), form of implementation (own, outsourced). Obstacles to the development of agro-logistics in Ukraine are analyzed, the main of which are related to the lack of sufficient state support. Proposing measures that can speed up the development of agro-logistics of agro-business entities and become a source of growth of the economy of Ukraine.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback