Кафедра регіоналістики і туризму
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра регіоналістики і туризму by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 108
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення просторового планування розвитку міст з урахуванням інвестиційних та відновлювальних програм (на прикладі міста Буча)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Сєргєєв, Юрій Володимирович; Sierhieiev, Yurii; Данилишин, Богдан МихайловичItem Підвищення інвестиційної привабливості монофункціональних міст на прикладі міста Кривий Ріг(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Алексейцев - Гурмаза, Ілля Олександрович; Alekseitsev - Hurmaza, Illia; Шевченко, Ольга ВалеріївнаItem Стратегічні підходи до забезпечення стійкості міської інфраструктури та її захисту на прикладі міста Львів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Воронюк, Богдана Тарасівна; Voroniuk, Bohdana; Шевченко, Ольга ВалеріівнаItem Стратегічні орієнтири використання фінансових інструментів розвитку міст в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Гошко, Анастасія Віталіївна; Hoshko, Anastasiia; Пилипів, Віталій ВолодимировичItem Реалізація засад сталого розвитку при плануванні міського простору(на прикладі міста Київ)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Драмарецька, Анна Сергіївна; Пилипів, Віталій ВолодимировичItem Стратегічні засади забезпечення енергетичної безпеки міста та стійкості енергетичної інфраструктури(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Бойко, Христина Русланівна; Boiko, Khrystyna; Данилишин, Богдан МихайловичItem Формування стратегії розвитку соціальної інфраструктури монофункціонального міста(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Слободянюк, Богдан Олександрович; Slobodianiuk, Bohdan; Хлобистов, Євген ВолодимировичItem Міграційні процеси в Україні та їх вплив на зайнятість у містах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Онопрієнко, Богдан Геннадійович; Onopriienko, Bohdan; Остафійчук, Ярослав ВасильовичItem Розвиток транспортних систем міста(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Головін, Кіріл Олександрович; Holovin, Kiril; Шевчук, Олег АнатолійовичItem Удосконалення системи муніципального менеджменту міста(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Захарченко, Анатолій Євгенович; Zakharchenko, Anatolii; Остафійчук, Ярослав ВасильовичItem Формування засад відбудови міст україни, постраждалих від бойових дій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Кізєєва, Олександра Андріївна; Kizieieva, Oleksandra; Шевчук, Олег АнатолійовичItem Покращення інструментів наповнення та використання міського бюджету (на прикладі міста Нововолинськ)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Шпак, Катерина Віталіївна; Shpak, Kateryna; Пилипів, Віталій ВолодимировичItem Економічні аспекти розвитку людського капіталу міської агломерації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Нетребенко, Костянтин Костянтинович; Netrebenko, Kostiantyn; Остафійчук, Ярослав ВасильовичItem Впровадження концепції «smart-спеціалізації» у стратегії розвитку міст України на прикладі міста Києва(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Шумейко, Дар’я Павлівна; Shumeiko, Daria; Оболенський, Олексій ЮрійовичItem Роль громадянського суспільства в економіці міста та вирішенні його проблем(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Гіналюк, Дмитро Сергійович; Hinaliuk, Dmytro; Шевчук, Олег АнатолійовичItem Інструменти сталого фінансування в економічному розвитку міст(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Сологуб, Тетяна Миколаївна; Solohub, Tetiana; Пилипів, Віталій ВолодимировичItem Відновлення транспортної інфраструктури міста(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Рябоконь, Владислав Сергійович; Riabokon, Vladyslav; Шевченко, Ольга ВалеріівнаItem Розвиток індустрії переробки та утилізації відходів у містах за використання інноваційних технологій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Пасіка, Володимир Олександрович; Pasika, Volodymyr; Хлобистов, Євген ВолодимировичItem Стратегія зростання технологічного рівня економіки міста Черкаси(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Петровський, Антон Вячеславович; Petrovskyi, Anton; Оболенський, Олексій ЮрійовичItem Розробка стратегії формування бренду з використанням інструментів івент-маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Доліба, Дар'я Володимиріна; Doliba, Daria; Шевчук, Оксана ВасилівнаУ даній кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти подієвого маркетингу та розроблено заходи подієвого характеру як способу просування бренду. Здійснено аналіз використання засобів івент-маркетингу під час просування бренду, а також описано культурно-етичні аспекти просування бренду шляхом івент-маркетингу. Виконано аналіз ідеї проєкту ТМ «Nemiroff» та обґрунтовано соціокультурну цінність проєкту просування бренду. Також досліджено наявні ресурси та стейкхолдерів проєкту просування бренду, а також описано підготовчий етап розробки стратегії формування бренду. У завершальній частині розроблено стратегію формування бренду з використанням інструментів івент-маркетингу та проведено оцінку її ефективності. In this qualification work, the theoretical and practical aspects of event marketing were investigated and event-related measures were developed as a way of brand promotion. An analysis of the use of event marketing tools during brand promotion was carried out, and cultural and ethical aspects of brand promotion through event marketing were also described. The analysis of the idea of the TM "Nemiroff" project was performed and the socio-cultural value of the brand promotion project was substantiated. The available resources and stakeholders of the brand promotion project were also investigated, as well as the preparatory stage of the development of the brand formation strategy was described. In the final part, a brand formation strategy using event marketing tools was developed and its effectiveness was evaluated.