2021 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2021 рік by Issue Date
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
Item Управління клієнтською базою в бізнес-організації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Барабанова,Валерія Іванівна; Barabanova,Valeriia; Банщиков, Петро ГавриловичItem Управління підвищенням якості послуг бізнесорганізації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Галицька, Анжела Михайлівна; Halytska, Anzhela; Востряков, Олександр ВолодимировичItem Розвиток бізнес-організації в умовах цифрової трансформації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-06-09) Шишук, Назарій Олегович; Shyshuk, Nazarii; Шатілова, Олена ВолодимирівнаВизначено вплив цифрової трансформації на діяльність та розвиток бізнес-організації. Наведені у роботі практичні рекомендації можуть бути використані при розробленні стратегії цифрової трансформації бізнес-організації, а також впроваджені в поточну діяльність ТОВ «Нова Пошта» з метою оптимізації розвитку бізнес-організації і підвищення ефективності її функціонування. The influence of digital transformation on the activity and development of a business organization is determined. The practical recommendations presented in the paper can be used in developing a strategy for digital transformation of a business organization, as well as implemented in the current activities of LLC "Nova Poshta" in order to optimize the development of the business organization and increase its efficiency.Item Управління конкурентоспроможністю торговельної марки бізнес-організації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-06-10) Андрющенко, Анастасія Романівна; Andriushchenko, Anastasiia; Сагайдак, Михайло ПетровичРобота містить відомості про теоретичні, методичні та прикладні аспекти управління конкурентоспроможністю торговельної марки бізнес-організації. Описано особливості, переваги та недоліки правового захисту та процедура реєстрації торговельних марок. Проаналізовано фактичний стан, динаміка та тенденції розвитку для торговельних марок на ринку побутової техніки. Наведена авторська категоризація торговельних марок на ринку побутової техніки. Інструменти та методи аналітики та діагностування мають практичне використання як для розробки, так і для обґрунтування пріоритетних напрямів удосконалення процесів управління конкурентоспроможністю торговельної марки бізнес-організації на ринку побутової техніки. The work contains information on theoretical, methodological and applied aspects of managing the competitiveness of a business organization's trademark. Features, advantages and disadvantages of legal protection and the procedure of trademark registration are described. The actual state, dynamics and development trends for brands in the home appliances market are analyzed. The author's categorization of trademarks in the household appliances market is given. Tools and methods of analysis and diagnosis have practical use both for development and for substantiation of priority directions of improvement of management's processes of competitiveness of a business organization's trademark in the market of home appliances.Item Управління формуванням конкурентних переваг бізнес-організації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-06-10) Біленчук, Анастасія Борисівна; Bilenchuk, Anastasiia; Лазаренко, Юлія ОлександрівнаКваліфікаційна бакалаврська робота містить аналіз конкурентного оточення та розроблений проєкт формування конкурентних переваг ПрАТ «Орлан». Метою даного дослідження було визначення комплексу конкурентних переваг підприємства та формування стратегії управління конкурентоспроможністю бізнес-організації відповідно до запропонованих сценаріїв розвитку. Qualifying bachelor's thesis contains analysis of the competitive environment and developed a project for the formation of competitive advantages of PJSC "Orlan". The purpose of this study was to determine the complex competitive advantages of the enterprise and the formation of management strategy competitiveness of the business organization by the proposed development scenarios.Item Обґрунтування стратегії розвитку бізнес-організації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-06-10) Ятченко, Анастасія Сергіївна; Yatchenko, Anastasiia; Кубарева, Ірина ВолодимирівнаВизначена сутність стратегії бізнес-організації, види, підходи та особливості реалізації. Надана характеристика діяльності бізнес-організації «A & I» та визначена стратегія розвитку за допомогою матриці Ансоффа, Портера та SWOT-аналізу. Проаналізована економічна доцільність та організаційні заходи з впровадження для обраної стратегії бізнес-організації «A & I». The essence of business organization strategy, types, approaches and features of realization are defined. A description of the activities of the business organization "A & I" and a development strategy using the matrix Ansoff, Porter and SWOT-analysis. The economic feasibility and organizational measures for the implementation of the selected strategy of the business organization "A & I" are analyzed.Item Управління партнерськими відносинами бізнес-організації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-06-10) Кулибаба, Софія Володимирівна; Kulybaba, Sofiia; Сагайдак, Михайло ПетровичДосліджено теоретичні та прикладні аспекти партнерських відносин підприємства. Проаналізовано діяльність та партнерські відносини на ДП «Вітал-Агро». Обґрунтовано напрями удосконалення та розвитку системи партнерських відносин на підприємстві. Theoretical and applied aspects of partnership relations of the enterprise are investigated. The activity and partnership relations at РЕ «Vital-Agro» were analyzed. The directions of improvement and development of the system of partnership relations at the enterprise are substantiated.Item Управління брендом бізнес-організації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-06-10) Станіславська, Юлія Ярославівна; Stanislavska, Yuliia; Кубарева, Ірина ВолодимирівнаДосліджено управління брендом бізнес-організації. Проаналізовано діяльність, бренду Derma-Series ТОВ «ПРОФІТАЙМ». Обґрунтовано напрями підвищення ефективності управління брендом та запропоновано заходи для удосконалення ефективності управління брендом. The brand management of the business organization is studied. The activity of the Derma-Series brand of PROFITIME LLC is analyzed. Brand management directions of the efficiency increase are substantiated and offered brand management efficiency improvement measures.Item Обґрунтування напрямів диверсифікації діяльності бізнес-організації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-06-11) Шемонаєва, Ольга Миколаївна; Shemonaieva, Olha; Кубарева, Ірина ВолодимирівнаДосліджено теоретичні і методичні положення управління диверсифікацією бізнес-організації. Розроблені і обґрунтувані напрями диверсифікації для ТОВ «Новістем» та шляхи їх реалізації. Theoretical and methodical provisions of business organization diversification management are studied. The directions of diversification for Novistem LLC and ways of their realization are developed and substantiated.Item Управління підвищенням ефективності діяльності бізнес-організації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-06-14) Мамлюк, Варвара Андріївна; Mamliuk, Varvara; Востряков, Олександр ВолодимировичХарактеристика сутності та різновиди підвищення ефективності діяльності бізнес-організації. Дослідження процесу управління підвищення ефективності діяльності бізнес-організації. Узагальнення методичних підходів до оцінювання ефективності діяльності бізнес-організації в контексті розширення виробництва. Characteristics of the essence and types of improving the efficiency of the business organization. Research of management process of increase of efficiency of activity of the business organization. Generalization of methodological approaches to assessing the effectiveness of the business organization in the context of production expansion.