№ 4 (103) липень – серпень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 4 (103) липень – серпень by Issue Date
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Зинченко, Максим; Ходакевич, СергейItem Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Шахдинарян, АннаСоздание презентаций уже давно стало ежедневной рутиной в рамках маркетинговых исследований. Специалистам и менеджерам, экспертам и руководителям постоянно приходится делать презентации своих предложений, проектов. Презентация - форма коммуникации с клиентами и партнерам, а также с коллегами внутри компании. Основная цель презентации результатов маркетинговых исследований является быстро и доступно донести клиенту решение его бизнес задачи.Item Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ковінько, ОленаПроведена оцінка бізнес-діяльності вітчизняних агарних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації. Проаналізована структура виробництва та споживання сільськогосподарської продукції в Україні, динаміка експортно-імпортних операцій України з аграрною продукцією. Визначено потенційні можливості аграрних підприємств України в умовах міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності.Item Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Бруке, Зач; Brooke, ZachItem Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Миттал, ВикасО чем? Маркетинговые исследования стали стратегическим вариантом для стимулирования продаж, рентабельности и EBITDA. Что это значит? Маркетинговые исследования и аналитика должны связывать информацию о клиентах, рынке и продуктах с продажами, рентабельностью и EBITDA. Что делать? Руководители должны внести интеллектуальные, структурные и культурные изменения, которые помогут их организации реализовать потенциал маркетинговых исследований и аналитики.Item Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Жесткова, АлінаItem Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Яшкіна, ОксанаItem Заглянуть в будущее(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Еременко, АндрейItem Революционное мышление о лояльности клиентов(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Шоу, Колин; Shaw, Colin