Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 56
Results Per Page
Sort Options
Item Комплекс маркетингу та його інструментальна структура(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Пилипова, Вікторія Сергіївна; Pylypova, Viktoriia; Ус, Роман ЛеонідовичItem Екологічний маркетинг та особливості його застосування в сучасних умовах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Сичева, Дарина Анатоліївна; Sycheva, Daryna; Косарева, Тетяна ВікторівнаItem Маркетингове просування підприємства в мережі Інтернет(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Белькевич, Марія Олексіївна; Belkevych, Mariia; Кужель, Вячеслав МиколайовичItem Сучасні Інтернет-технології в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Панова, Олена Віталіївна; Panova, Olena; Савицький, Едуард ЕдуардовичItem Маркетинг в бізнесовій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бригадир, Світлана Русланівна; Bryhadyr, Svitlana; Кужель, Вячеслав МиколайовичItem Мережевий маркетинг та особливості його застосування в сучасних умовах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Слищенко, Юрій Володимирович; Slyshchenko, Yurii; Ус, Роман ЛеонідовичItem Дослідження ринку маркетингових послуг в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Дерендяєва, Ліна Валеріївна; Derendiaieva, Lina; Ус, Роман ЛеонідовичItem Внутрішній маркетинг підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Милейко, Тетяна Андріївна; Myleiko, Tetiana; Сержук, Анастасія ВолодимирівнаДана дипломна робота присвячена дослідженню внутрішнього маркетингу підприємства та його взаємодії з працівниками. Робота вивчає процеси та інструменти внутрішнього маркетингу, що застосовуються для покращення співпраці з персоналом та досягнення мети підприємства. Метою дослідження є виявлення можливостей для поліпшення взаємодії з персоналом та успішної реалізації маркетингових стратегій, визначення інструментів внутрішнього маркетингу та їх впливу на задоволеність працівників та продуктивність. У роботі розглядаються завдання, такі як дослідження аспектів внутрішнього маркетингу, визначення його ефективності та впливу на результативність підприємства, а також надаються рекомендації для покращення внутрішнього маркетингу та аналізуються практичні приклади його використання. Результати дослідження мають практичне значення, оскільки розробка ефективної внутрішньої маркетингової стратегії сприяє поліпшенню комунікації з персоналом, підвищенню мотивації, продуктивності та якості роботи, зменшенню втрати кадрів, покращенню репутації підприємства та підвищенню його конкурентоспроможності. This thesis explores internal marketing and its interaction with employees in an enterprise. It examines the processes and tools used to improve employee collaboration and achieve organizational goals. The research aims to identify opportunities for enhancing employee interaction, implementing effective marketing strategies, and evaluating the impact of internal marketing tools on employee satisfaction and productivity. The study includes tasks such as analyzing internal marketing aspects, assessing its effectiveness on business performance, providing recommendations for improvement, and examining practical examples. The findings have practical significance by improving communication, motivation, productivity, and quality of work, reducing staff turnover, enhancing the company's reputation, optimizing internal structure, reducing costs, and increasing competitiveness.Item Мерчандайзинг у роздрібній торгівлі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бурова, Софія Юріївна; Burova, Sofiia; Равікович, Ілля ЄвгеновичЦя кваліфікаційна бакалаврська робота висвітлює роль та значення мерчандайзингу у роздрібній торгівлі. Вона складається з трьох розділів. Розділ 1 фокусується на теоретичних підходах до мерчандайзингу, розглядає методичні аспекти проблеми, здійснює критичний аналіз наукових джерел та обґрунтовує авторську позицію. Розділ 2 описує стан економічної діяльності та управління мерчандайзингом на підприємстві ТОВ «Експансія», включаючи аналіз організаційно-економічних аспектів діяльності. Розділ 3 пропонує заходи для удосконалення управління мерчандайзингом, а також прогнозну оцінку економічної ефективності запропонованих інновацій. Робота є важливим доповненням до існуючих досліджень у галузі мерчандайзингу. This qualifying bachelor thesis highlights the role and importance of merchandising in retail. It consists of three sections. Chapter 1 focuses on theoretical approaches to merchandising, considers methodological aspects of the problem, carries out a critical analysis of scientific sources and justifies the author's position. Chapter 2 describes the state of economic activity and merchandising management at the Expansia LLC enterprise, including an analysis of organizational and economic aspects of activity. Chapter 3 offers measures to improve merchandising management, as well as a predictive assessment of the economic efficiency of the proposed innovations. The work is an important addition to existing research in the field of merchandising.Item Маркетингове управління цінами на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Радчук, Тетяна Сергіївна; Radchuk, Tetiana; Радіонова, Антоніна СергіївнаItem Маркетингове просування послуг в мережі Інтернет(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Добротова, Ірина Ахмедівна; Dobrotova, Iryna; Сержук, Анастасія ВолодимирівнаКваліфікаційна бакалаврська робота містить 72 сторінки, 22 таблиці, 26 рисунків, список використаних джерел з 56 найменувань, додатки. Об’єктом дослідження є маркетингове просування послуг ТОВ «Убер Україна» в Інтернеті. Предметом дослідження є методи, які використовує компанія для просування своїх послуг в Інтернеті. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз ефективності маркетингового просування послуг застосунку, який з’єднує водіїв та пасажирів, в мережі Інтернет, а також розробити рекомендацій щодо покращення та підвищення ефективності на основі теоретико-практичного дослідження. The bachelor's thesis contains 72 pages, 22 tables, 26 figures, a list of 56 references, and appendices. The object of research is the marketing promotion of Uber Ukraine LLC on the Internet. The subject of the study is the methods used by the company to to promote its services on the Internet. The purpose of the qualification work is to analyse the effectiveness of marketing promotion of the services of the application that connects drivers and passengers on the Internet, and to develop recommendations for improving and increasing efficiency based on based on theoretical and practical research.Item Упаковка товарів та її місце в товарній політиці підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Сидорова, Яна Андріївна; Sydorova, Yana; Ус, Роман ЛеонідовичItem Маркетингова товарна політика промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Верхоглядова, Анастасія Юріївна; Verkhohliadova, Anastasiia; Равікович, Ілля ЄвгеновичItem Розробка стратегії розвитку бренду «Нова пошта»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Ципердюк, Остап Іванович; Tsyperdiuk, Ostap; Згурська, Оксана МихайлівнаItem Маркетинг промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Старунь, Ілля Вікторович; Starun, Illia; Дима, Олександр ОлексійовичItem Маркетингова цінова політика промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Остапенко, Аліна Олегівна; Ostapenko, Alina; Савицький, Едуард ЕдуардовичItem Управління маркетинговим комплексом торговельного підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Лопуга, Дмитро Олександрович; Lopuha, Dmytro; Кривещенко, Вікторія ВіталіївнаItem Соціально-відповідальний маркетинг та особливості його застосування в сучасних умовах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Жутнік, Анастасія Вікторівна; Zhutnik, Anastasiia; Слюсарева, Людмила ВалеріївнаItem Просування товарів в мережі Інтернет(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Гурська, Вікторія Вадимівна; Hurska, Viktoriia; Радіонова, Антоніна СергіївнаItem Стратегічне планування маркетингової діяльності промислових підприємств(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Палатай, Вероніка Сергіївна; Palatai, Veronika; Федорченко, Андрій Васильович
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »