Випуск № 1-2 (12-13)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 1-2 (12-13) by Subject "339.9"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Глобальна модифікація конкурентних механізмів ринку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Лук’яненко, Дмитро Григорович; Тітова, Олена СергіївнаУ статті досліджуються феномен глобальної економіки, передумови і фактори її становлення. Показано, що механізми глобального ринку трансформують традиційну суб’єктну диспозицію, форми і методи конкуренції. Виявлено корпоративні, країнові, метарегіональні і міжцивілізаційні особливості глобальної конкуренції. Розглянуто сутнісні ознаки сучасної фінансової кризи та оцінено її вплив на середовище і стратегії конкурентоспроможного розвитку.Item Формуванні інтеграційних пріоритетів арабських країн Близького Сходу в умовах трансформації глобального світоустрою(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Орєхова, Т.; Аль Макаріх ФаридСтаттю присвячено дослідженню процесу активізації міжнародної інтеграційної взаємодії арабських країн Близького Сходу в умовах сучасних трансформацій, які відбуваються у глобальному світоустрої. У статті подана авторська дефініція «інтеграційна зрілість», її характерні ознаки; зроблено висновок щодо рівня інтеграційної зрілості арабських країн Близького Сходу; встановлено місце арабських країн як гравців процесу формування глобальної економічної системи. На основі проведеного кластерного аналізу узагальнено думку щодо реструктуризації підходів у формуванні інтеграційної стратегії країн Близького Сходу.Item Інтернаціоналізація автомобільної промисловості в умовах зростання національних економік(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Ладуба, Тетяна ЮріївнаУ статті досліджено стратегії, моделі і форми інтернаціоналізації автомобільної промисловості в умовах розвитку інтеграційних процесів та зростання рівня відкритості національних економік. Автором визначено фактори та обґрунтовано критерії ефективної реалізації стратегій інтернаціоналізації автомобільних компаній США, Японії, ЄС та Китаю.