Випуск № 42
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 42 by Subject "658:659.3:659.4"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena H.; Деревянко, Елена ГеоргиевнаВ статті систематизовано механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати шляхом об’єднання їх в три основні групи: по-перше, це ефект впливу репутації на ресурси підприємства; по-друге, це ринкові ефекти, пов’язані з дією механізму «попит-пропозиція» і зміною мікроекономічної моделі функціонування підприємства; по-третє, це ефекти підвищення стійкості розвитку бізнесу як в нормальних, так і в кризових умовах, обумовлені зниженням турбулентності середовища функціонування і встановленням довгострокових «контрактів» зі стейкхолдерами. Автором досліджено і розвинено інструментарій оцінки стратегічної ефективності управління репутацією підприємства на основі концепції репутаційної ренти. Наведено авторське визначення поняття «репутаційна рента»: як теоретико-методологічний базис стратегічної ефективності репутаційного менеджменту підприємства і частковий вияв шумпетеріанської ренти — надприбутку (ненормативно високого прибутку) від «інноваційної монополії» на унікальний ресурс; таким ресурсом є антикрихка репутація — радикальна маркетингова / організаційна інновація.