Випуск № 1 (12)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 1 (12) by Subject "future management"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Political economy of modern strategic management(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Зайцев, Юрій Кузьмич; Zaitsev, Yurii; Зайцев, Юрий КузьмичУ статті досліджена актуальна проблема розвитку нової архітектоніки світової економіки та світового суспільства, проблема теоретико-методологічних, парадигмальних змін у системі управління цими процесами на мікро- та макро- рівнях. Метою дослідження є комплексне вивчення сучасного стратегічного менеджменту з позицій політико-економічної спрямованості його функцій, що дозволяє по новому визначити роль стратегічного менеджменту в управлінні майбутнім конкретних об’єктів в умовах нової реальності, яка народжується внаслідок стрімкої інтеграції у виробничі та управлінські процеси штучного інтелекту та у розв’язанні суперечностей управління об’єктами на платформі глобалізованої цифрової економіки. Використання філософського, інституційного, системного, цивілізаційного, міждисциплінарного підходів до аналізу соціально-економічної природи сучасного стратегічного менеджменту та його функцій, дозволило окреслити та визначити їх плюралістичну, полісистемну сутність і роль, обгрунтувати можливість визнання нового напряму у сучасній політичній економії – політичної економії сучасного стратегічного менеджменту. У статті наводиться система аргументів на користь такої наукової позиції. The article explores the actual problem of the development of a new architectonics of the world economy and the world community, the problem of theoretical, methodological, paradigmatic changes in the system of managing these processes at the micro and macro levels. The aim of the article is a comprehensive study of modern strategic management from the standpoint of the political and economic orientation of its functions, which allows us to redefine the role of strategic management in managing the future of specific objects in a new reality that is born as a result of the rapid integration of artificial intelligence into production and management processes and in resolving contradictions of object management on the platform of the globalized digital economy. The use of philosophical, institutional, systemic, civilization, and interdisciplinary approaches to the analysis of the socio-economic nature of modern strategic management and its functions made it possible to outline and define their pluralistic, polysystemic essence and role, to substantiate the possibility of recognizing a new direction in the modern political economy of management. The article accumulates a system of arguments in favor of such a scientific position.