Випуск № 28
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 28 by Subject "336.76"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Application of leading and lagging indicators for Resource Management in IT consulting industry(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Hrebliauskene, Beata; Grebliauskienė, Beata; Гребляускене, Беата; Kamienieva, Olena; Камєнєва, ОленаSuccess in the services sector depends on placing the appropriate resources on the right projects at the right time. For successful project completion and client satisfaction, this process must be managed effectively. Value-driven resource management is a thorough procedure that enables managers to fully utilize the talent of the resource pool. The purpose of this study was to explore application of leading and lagging indicators for resource management in IT consulting industry. Value-driven resource management acts as a major motivator for enhancing the sustainability and profitability of businesses. Leading and lagging indicators are both important for resource management, that is why tracking process of KPIs should be determined with all company groups. Provided research includes summary of in-depth interviews with one of the leading IT consulting companies — SIS, LLC. It was proved that key performance indicators — leading and lagging indicators — can be used for resource management in IT consulting industry to optimize resources. KPIs depends on the group which Resource Manager interacts, key performance indicators should include both leading and lagging indicators to provide a full picture of the company’s success. Looking from business perspective there is no centralized vision on the resource management of utilization of human resources. Traditionally human resource management deals with selection, career planning, retirement program, motivation. Utilization of human resource is covered by project management, but only in the frame of different projects. The need to discuss human resource utilization in the light of resource management emerges, especially it becomes crucial in IT consulting industry. The Resource Management Institute and other credible sources have conducted extensive research to support the claim that good resource management improves project performance (more effective, better margins, fewer cost overruns), better resource utilization, lower customer acquisition costs, and improved employee engagement leading to better employee retention of the right people. Управління ресурсами, орієнтоване на вартість, — це ретельна процедура, яка дає змогу менеджерам повністю використовувати потенціал пулу ресурсів. Мета дослідження полягала в вивченні застосування випереджаючих і відстаючих індикаторів для управління ресурсами в галузі ІТ-консалтингу. Управління ресурсами, орієнтоване на цінності, — головний мотиватор підвищення стійкості та прибутковості бізнесу. Випереджаючі та відстаючі показники є важливими для управління ресурсами, тому процес відстеження KPI слід визначати для всіх груп компаній. Надане дослідження включає підсумок глибинних інтерв’ю з однією з провідних ІТ-консалтингових компаній — SIS, LLC. Зазначено, що успіх у сфері послуг залежить від розміщення відповідних ресурсів у правильних проєктах у правильний час. Для успішного завершення проєкту та задоволення клієнтів цим процесом необхідно ефективно керувати. Було доведено, що ключові показники ефективності — випереджаючі та відстаючі — можна використовувати для управління ресурсами в галузі ІТ-консалтингу з метою оптимізації ресурсів. Ключові показники ефективності залежать від групи, з якою взаємодіє менеджер ресурсів, ключові показники ефективності повинні включати як випереджаючі, так і відстаючі показники, щоб надати повну картину успіху компанії. Якщо дивитися з точки зору бізнесу, централізованого бачення управління ресурсами та використання людських ресурсів немає. Традиційно управління персоналом займається відбором, плануванням кар’єри, програмою виходу на пенсію, мотивацією. Використання людських ресурсів охоплюється проєктним менеджментом, але тільки у межах різних проєктів. Виникає потреба обговорювати використання людських ресурсів у світлі управління ресурсами, особливо це стає вирішальним у галузі ІТ-консалтингу. У статті було зазначено, що ефективне управління ресурсами покращує ефективність проєкту (більш ефективне, краща маржа, менше перевитрат), краще використання ресурсів, менші витрати на залучення клієнтів і покращує залучення працівників, що призводить до краще утримання потрібних людей.Item Improvement of the work of project coordinators in consulting companies(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Velbrok, Vandzha; Wellbrock, Wanja; Велброк, Ванджа; Myslavska, Oleksandra; Миславська, Олександра Г.Coordination is an iterative process of gradually trust building, understanding, and working relationships. The purpose of this study was to review the experience of project coordination in consulting companies and construction industry. To analyze the difference between the role of coordinator and project manager, their main responsibilities and success factors in project management. For a deeper understanding of the issues and application of the applied nature of the study, interviews were conducted with coordinators and project managers at SIS, LLC. Based on the results of the interviews, it was proposed to standardize project management procedures for coordinators. SOPs are an important area of an effective coordination system to help develop transparent systems, implement error prevention measures, and facilitate corrective actions. Given that SIS, LLC provides its services in project implementation to companies in various business areas — all team members and managers must understand and know their responsibilities to make project management effective — without wasting time, money, and resources. Координація — це повторюваний процес поступового встановлення довіри, розуміння і робочих стосунків. У статті вивчено досвід координації проєктів у консалтингових компаніях і будівельній галузі. Проаналізовано різницю між роллю координатора і керівника проєкту, їх основні обов’язки та фактори успіху в управлінні проєктом. Проведено співбесіди з координаторами та керівниками проєктів ТОВ «СІС» для глибшого розуміння проблематики та застосування прикладного характеру дослідження. За результатами співбесід запропоновано стандартизувати процедури управління проєктами для координаторів. Доведено, що СОП — важлива сфера ефективної системи координації, яка допомагає розвивати прозорі системи, впроваджувати заходи запобігання помилкам і сприяти коригувальним діям. Як результат, ураховуючи те, що ТОВ «СІС» надає послуги з реалізації проєктів компаніям у різних сферах діяльності, показано, що усі члени команди та менеджери повинні розуміти та знати свої обов’язки, щоб управління проєктами було ефективним — без зайвих затрат часу, грошей і ресурсів.