Освітня програма «Економічна та бізнес-освіта»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Економічна та бізнес-освіта» by Subject "blended learning"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Розвиток економічного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-27) Сокол, Ілона Андріївна; Sokol, Ilona; Булавіна, Олена АнатоліївнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена теоретико-методичним аспектам формування економічного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. Впровадження у практику викладання економічних дисциплін технології розвитку економічного мислення здобувачів освіти є актуальним та важливим завданням для сучасного покоління викладачів. В умовах університетської освіти розвитку економічного мислення сприятиме впровадження інтерактивних та інноваційних форм та методів навчання із застосуванням інструментів офлайн та онлайн навчання. Виявлені під час дослідження методи та компоненти технології розвитку економічного мислення дадуть можливість викладачам, спираючись на систематизовану інформацію щодо економічного мислення здобувачів, діагностувати основні характеристики економічного мислення тих, кого вони навчають, та застосовувати у власній професійній діяльності різні підходи, методи та прийоми, які можуть надати змогу розвивати різні характеристики мислення, в тому числі й економічного, у здобувачів освіти з врахуванням існуючих форматів навчання. The bachelor's thesis is devoted to the theoretical and methodological aspects of the formation of economic thinking of future specialists in economic specialties in a blended learning environment. The introduction of technology for the development of economic thinking of students in the practice of teaching economic disciplines is an urgent and important task for the current generation of teachers. In the context of university education, the development of economic thinking will be facilitated by the introduction of interactive and innovative forms and methods of teaching using offline and online learning tools. The methods and components of the technology for the development of economic thinking identified in the study will enable teachers, based on systematized information on the economic thinking of students, to diagnose the main characteristics of the economic thinking of those they teach and to apply in their own professional activities various approaches, methods and techniques that can help develop various characteristics of thinking, including economic thinking, in students, taking into account existing learning formats.Item Формування креативного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-27) Рвачов, Максим Андрійович; Rvachov, Maksym; Журавська, Лариса МиколаївнаВ кваліфікованій бакалаврській роботі проаналізовано підходи до поняття «креативне мислення» у педагогічній науці; проаналізовано фактори, що впливають на формування креативного мислення; обґрунтовано педагогічні умови формування креативності майбутніх фахівців економічної спеціальності; розроблено рекомендації для створення творчого середовища для формування креативності майбутніх фахівців економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. In the qualified bachelor's thesis, approaches to the concept of "creative thinking" in pedagogical science are analyzed; factors influencing the formation of creative thinking were analyzed; the pedagogical conditions for the formation of creativity of future specialists in the economic specialty are substantiated; recommendations were developed for creating a creative environment for the formation of creativity of future specialists in economic specialties in the conditions of mixed education.Item Формування професійної мотивації майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-27) Сербін, Антон Васильович; Serbin, Anton; Ковальчук, Галина ОлександрівнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена теоретико-методичним аспектам формування професійної мотивації майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. Однією з основних передумов розвитку професійної мотивації майбутніх спеціалістів є орієнтація освітнього процесу на особистість здобувача, облік його індивідуальних особливостей, схильностей та прагнень. Тобто професійну освіту здобувачів доцільно організовувати на основі індивідуально-мотиваційного підходу, який передбачає використання різних форм навчання, орієнтованих на розвиток мотиваційних компонентів особистості. В умовах університетської освіти цьому сприятиме впровадження змішаного навчання, що поєднує традиційні та онлайн форми та методи навчання. Виявлені під час дослідження умови, методики діагностування, провідні фактори впливу на формування професійної мотивації, а також можливості та інструменти електронного навчання дадуть можливість викладачам, спираючись на систематизовану інформацію щодо мотивації здобувачів, діагностувати основні характеристики мотивації тих, кого вони навчають, та впроваджувати у власній професійній діяльності інструменти онлайн навчання, які спроможні впливати на формування професійної мотивації з врахуванням індивідуальних траєкторі The bachelor's thesis is devoted to the theoretical and methodological aspects of forming the professional motivation of future specialists in economic specialties in a blended learning environment. One of the main prerequisites for the development of professional motivation of future specialists is the orientation of the educational process to the personality of the applicant, taking into account his or her individual characteristics, inclinations and aspirations. That is, it is advisable to organize the professional education of applicants on the basis of an individual-motivational approach, which involves the use of various forms of education focused on the development of motivational components of the personality. In the context of university education, this will be facilitated by the introduction of blended learning, which combines traditional and online forms and methods of teaching. The conditions, diagnostic methods, leading factors influencing the formation of professional motivation, as well as e-learning opportunities and tools identified in the study will enable teachers, based on systematic information about the motivation of students, to diagnose the main characteristics of the motivation of those they teach and to implement online learning tools in their own professional activities that can influence the formation of professional motivation, taking into account individual trajectories.Item Формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-21) Яцун, Оксана Олегівна; Yatsun, Oksana; Булавіна, Олена АнатоліївнаКваліфікаційна бакалаврська робота містить 66 сторінок, 7 таблиць, 3 рисунки, список використаних джерел з 30 найменувань. Предметом дослідження є процес та методичні інструменти формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. Об’єктом дослідження є навчальний процес у змішаному форматі, що забезпечує підготовку майбутніх фахівців з економіки. Метою дипломної роботи є обґрунтування ефективної моделі та розробка методики формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. The qualifying bachelor thesis contains 66 pages, 7 tables, 3 figures, a list of used sources from 30 names. The subject of the research is the process and methodical tools of forming innovative thinking of future specialists in economic specialties in the conditions of mixed education. The object of the study is the educational process in a mixed format, which ensures the training of future specialists in economics. The aim of the thesis is to substantiate an effective model and develop a methodology for the formation of innovative thinking of future specialists in economic specialties in the conditions of mixed education.