2015 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2015 рік by Subject "338.43.01 (477)"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості аналізу маркетингового середовища агробізнесу України в умовах глобалізації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Єранкін, Олександр Олександрович; Yerankin, Oleksandr Oleksandrovych; Еранкин, Александр АлександровичСтаття присвячена методичним проблемам аналізу маркетингового середовища агробізнесу в нових геополітичних умовах. Пропонується уточнити категорійний апарат, який допомагає вимірювати і визначати межі маркетингового середовища, оцінити вплив на агробізнес політичних ризиків, глобальних споживчих трендів, а також урахувати особливості діяльності в умовах глобалізації під час здійснення оцінки бізнес-середовища. У написанні статті використовувався діалектичний метод пізнання і системний підхід до вивчення економічних явищ, зокрема, методи наукової абстракції, інституційно-еволюційний, індукції та дедукції. Основним висновком статті є визначення обов’язковості вивчення впливу глобалізації та світових споживчих трендів під час аналізу маркетингового середовища агробізнесу в Україні. Головна цінність — розширення і зміна формату традиційних підходів до здійснення аналітичної роботи. Практичним значенням для підприємств агробізнесу є те, що вони повинні докорінно змінювати принципи розробки маркетингових стратегій з урахуванням трансформації маркетингового середовища під впливом глобального капіталу та особливостей лобістської діяльності фінансово-промислових груп в Україні.