Освітня програма «Менеджмент бізнес-організацій»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Менеджмент бізнес-організацій» by Subject "advertising"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення маркетингової діяльності сервісної організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-30) Нижник, Ніна Олексіївна; Nyzhnyk, Nina; Верба, Вероніка АнатоліївнаМетою даної дипломної роботи є розробка елементів комплексу маркетингу для Приватного підприємства «Вінницька ліфтова компанія» на ринку України. В першому розділі розкриваються теоретичні основи комплексу маркетингу: розглядається маркетингове середовище, розробка маркетингових стратегій, місце продукту в комплексі маркетингу та основи формування торгівельної марки. В другому розділі проводиться аналіз стану компанії в контексті впровадження нового відділу маркетингу, аналіз українського ринку ліфтового сервісу та місце на ринку ПП «Вінницька ліфтова компанія», проводиться формування стратегій впровадження нового відділу маркетингу. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції. З метою підвищення ефективності управління маркетингом сервісної компанії потрібно застосовувати нові методи залучення клієнтів, та сервіси, орієнтовані на споживачів. The purpose of this thesis is to develop elements of the marketing complex for the Private Enterprise "Vinnytsia Elevator Company" on the Ukrainian market. In the first chapter, the theoretical foundations of the marketing complex are revealed: the marketing environment, the development of marketing strategies, the place of the product in the marketing complex and the foundations of the formation of a trademark are considered. In the second section, an analysis of the state of the company in the context of the introduction of a new marketing department, an analysis of the Ukrainian elevator service market and the place on the market of PE "Vinnytsia Elevator Company", and the formation of strategies for the introduction of a new marketing department are carried out. Based on the results of the work, conclusions and suggestions were made. In order to improve the effectiveness of marketing management, a service company needs to apply new methods of customer attraction and consumer-oriented services.Item Удосконалення управління рекламною діяльністю бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Яценко, Ганна Олександрівна; Yatsenko, Hanna; Банщиков, Петро ГавриловичУ роботі наведено обґрунтування теоретичних і практичних аспектів управління рекламною діяльністю бізнес-організації. Досліджено сутність рекламної діяльності як об’єкта управління. Охарактеризовано процес управління рекламною діяльністю в бізнес-організації. У практичній частині проведено аналіз рекламної діяльності ТОВ «КВЕСТА-РІЕЛТІ» та проаналізовано управління рекламною діяльністю ТОВ «КВЕСТА-РІЕЛТІ». Запропоновані заходи з удосконалення рекламної діяльності ТОВ «КВЕСТА-РІЕЛТІ» та розроблено комплекс організаційного забезпечення їх реалізації. The paper presents the justification of theoretical and practical aspects of managing advertising activities in a business organization. The essence of advertising activities as an object of management is explored. The process of managing advertising activities in a business organization is characterized. The practical part includes an analysis of the economic activities of LLC «QUESTA-REALTY» and an analysis of the management of advertising activities at LLC «QUESTA-REALTY». Measures for improving the advertising activities of LLC «QUESTA-REALTY» are proposed and a comprehensive organizational support system for their implementation is developed.Item Управління брендом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Шуберт, Марія Пилипівна; Shubert, Maria; Калінін, Олександр ВолодимировичМета кваліфікаційної бакалаврської роботи – дослідити та розробити систему управління брендом. За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані пропозиції щодо можливих шляхів розвитку бренду ТОВ «Медіа Група «Надія», наведені варіанти вдосконалення системи управління брендом, що дозволить організації в цілому перейти на новий ринок надання послуг, розширити вплив свого бренду та збільшити його впізнаваність. Запропонований шлях розвитку допоможе організації підвищити поточний рівень конкурентоспроможності та дасть можливість співпраці з різними компаніями, що позитивно вплине на фінансову складову і підвищить ефективність використання бренду організації. The purpose of the qualifying bachelor thesis is to research and develop a brand management system. Based on the results of the research, proposals were formulated and substantiated regarding possible ways of developing the brand of «Media Group «Nadia»LLC, options for improving the brand management system were given, which would allow the organization as a whole to move to a new market of service provision, expand the influence of its brand and increase its recognition. The proposed way development will help the organization to increase the current level of competitiveness and provide an opportunity to cooperate with various companies, which will positively affect the financial component and increase the effectiveness of using the organization's brand.Item Управління процесом розпробки маркетингової стратегії для побудови впізнаності бренду та стимулювання продаж(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Ткаченко, Анастасія Олександрівна; Tkachenko, Anastasiia; Гончар, Вікторія ВасилівнаУ роботі опрацьовано теоретичні та прикладні підходи до управління процесом побудови маркетингової стратегії. Надано конкретні рекомендації щодо вдосконалення існуючого процесу побудови маркетингової стратегії на базі ДП «ССМ». Для забезпечення об’єктивності та достовірності результатів у процесі роботи було використано сукупність загальновизнаних наукових методів пізнання. The paper elaborates theoretical and applied approaches to managing the process of building a marketing strategy. Specific recommendations for improving the existing process of building a marketing strategy on the basis of SE «SSM» are provided. To ensure the objectivity and reliability of the results in the process of work, a set of generally accepted scientific methods of cognition was used.