Освітня програма «Міжнародна торгівля і маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародна торгівля і маркетинг» by Subject "adaptation"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові технології локалізації продукту та комунікацій для міжнародних брендів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Абрамович, Тетяна Олександрівна; Abramovych, Tetiana; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаРоботу присвячено дослідженню сутністі, генезису та етапам розвитку маркетингових технологій локалізації продукту та комунікацій міжнародних брендів. У роботі висвітлено сутність чинників та імперативів, що впливають на процес локалізації продукту та комунікацій міжнародних брендів; охарактеризувано сучасні підходи до вибору маркетингових технологій для локалізації продукту та комунікацій міжнародних брендів; провести аналіз світового досвіду запровадження маркетингових технологій локалізації продукту та комунікацій для міжнародних брендів. Проведено аналіз поточних стратегій та інструментів локалізації продукту та комунікацій на ТОВ «ІННОВАЕСТЕТІК»; оцінено вплив локалізації на споживчі переваги та ринкову позицію ТОВ «ІННОВАЕСТЕТІК». За результатами роботи зроблено висновки та запропоновано рекомендації щодо можливості адаптації цифрових інструментів для вдосконалення комунікацій ТОВ «ІННОВАЕСТЕТІК» з міжнародною аудиторією; наведено пропозиції щодо впровадження новітніх маркетингових інструментів для успішної локалізації продукту та комунікацій ТОВ «ІННОВАЕСТЕТІК». Висновки роботи можуть використовуватися для оптимізації локалізації продукту в компанії, що сприятиме зміцненню її ринкової позиції та покращенню стратегії маркетингу. The work is devoted to the study of the essence, genesis and stages of development of marketing technologies for product localization and communications of international brands. The work highlights the essence of factors and imperatives that influence the process of product localization and communications of international brands; describes modern approaches to the choice of marketing technologies for product localization and communications of international brands; analyzes the world experience of implementing marketing technologies for product localization and communications for international brands. An analysis of current strategies and tools for product localization and communications at INNOVAESTETIC LLC was conducted; the impact of localization on consumer preferences and market position of INNOVAESTETIC LLC was assessed. Based on the results of the work, conclusions were drawn and recommendations were offered regarding the possibility of adapting digital tools to improve communications of INNOVAESTETIC LLC with an international audience; proposals are made for the implementation of the latest marketing tools for the successful localization of the product and communications of INNOVAESTETIC LLC. The conclusions of the work can be used to optimize product localization in a company, which will help strengthen its market position and improve its marketing strategy.