Освітня програма «Міжнародна торгівля і маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародна торгівля і маркетинг» by Title
Now showing 1 - 20 of 42
Results Per Page
Sort Options
Item Вдосконалення систем підтримки та просування національного експорту(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Дендеберя, Дарина Олександрівна; Dendeberia, Daryna; Яценко, Ольга МиколаївнаУ дипломній роботі проаналізовано теоретичні засади та особливості експорту, інструменти підтримки та просування експорту, методи та критерії оцінки ефективності системи підтримки експорту. Окрему частину дипломної роботи присвячено аналізу сучасних конкурентоспроможних моделей розвитку експорту, структурних змін у світовій торгівлі, особливостей торговельної політики України та системи підтримки та просування експорту. Автор визначає вплив цих складових на економіку України. Систему підтримки та просування експорту в Україні необхідно зробити більш ефективною. У роботі сформульовано рекомендації для експортерів на цільових ринках, запропоновано модернізацію експортної стратегії України та шляхи підвищення ефективності національної моделі підтримки та просування експорту. The thesis analyses the theoretical foundations and features of exports, export instruments, methods and criteria for assessing the effectiveness of the export support system. A separate part of the thesis is devoted to the analysis of modern competitive models of export development, structural changes in world trade, peculiarities of Ukraine's trade policy and the system of export support and promotion. The author determines the impact of these components on the Ukrainian economy. The system of export support and promotion in Ukraine needs to be made more efficient. The thesis formulates recommendations for exporters in target markets, proposes modernisation of Ukraine’s export strategy and ways to improve the efficiency of the national model of export support and promotion.Item Глобальна цифровізація маркетингових комунікацій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Пригаровський, Гліб Юрійович; Pryharovskyi, Hlib; Гордєєва, Тамара ФедорівнаДана дипломна робота присвячена дослідженню тенденцій розвитку цифрових маркетингових комунікацій на глобальному ринку. У першому розділі були визначені теоретичні засади глобальної цифровізації маркетингових комунікацій. У другому розділі була досліджена цифровізація маркетингових комунікацій на глобальному ринку. У третьому розділі були обґрунтовані пріоритети розвитку глобальної цифровізації маркетингових комунікацій. This thesis is devoted to the research of trends in the development of digital marketing communications in the global market. The first chapter defined the theoretical foundations of the global digitalization of marketing communications. The second chapter explored the digitalization of marketing communications in the global market. In the third chapter, the priorities of the development of global digitalization of marketing communications were substantiated.Item Глобальні тренди розвитку торгівлі аудиторськими послугами(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Маринчук Анастасія Петрівна; Marynchuk, Anastasiia; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаУ кваліфікаційній магістерській роботі «Світові тенденції розвитку торгівлі аудиторськими послугами» досліджується стан та динаміка світового ринку аудиторських послуг з акцентом на фірмах «Великої четвірки». У ньому розглядаються економічні тенденції, технологічні інновації та стратегічні дії PwC. Дослідження висвітлює фінансову прозорість, штучний інтелект та роль блокчейна в модернізації аудиту, аналіз позиціонування PwC на світовому та українському ринку. Рекомендації стосуються оптимізації методології аудиту та підтримки конкурентоспроможності на динамічному світовому ринку. The master’s thesis, «Global trends in the development of audit services trade», explores the state and dynamics of the global audit services market, focusing on the «Big Four» firms. It examines economic trends, technological innovations, and PwC’s strategic responses. The study highlights financial transparency, AI, and blockchain’s role in audit modernization, analyzing PwC’s global and Ukrainian market positioning. Recommendations address optimizing audit methodologies and maintaining competitiveness in a dynamic global market.Item Диверсифікація асортименту консалтингових послуг на світовому ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-21) Ульянкіна, Анастасія Дмитрівна; Uliankina, Anastasiia; Гордєєва, Тамара ФедорівнаДосліджено диверсифікацію консалтингових послуг ТОВ «АЙТІ ЛЕНД» на світовому ринку, включаючи класифікацію консалтингу та структуру асортименту ІТ-послуг. Визначено тенденції розвитку глобального ринку ІТ-послуг та міжнародну діяльність компанії. Запропоновано напрями удосконалення асортименту ІТ-послуг, а також ефективні комунікаційні інструменти та інноваційні технології для просування на зарубіжних ринках. The diversification of IT Land LLC consulting services in the global market, including the classification of consulting and the structure of the range of IT services, is studied. The trends in the development of the global IT services market and the international activities of the company are determined. Directions for improving the range of IT services, as well as effective communication tools and innovative technologies for promotion in foreign markets are proposed.Item Диверсифікація зовнішньої торгівлі в економічній політиці держави(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Мельниченко, Олена Валентинівна; Melnychenko, Olena; Циганкова, Тетяна МихайлівнаОсновною метою дослідження є аналіз економічних переваг диверсифікації зовнішньої торгівлі, оцінка її впливу на економічну стабільність держави та визначення практичних рекомендацій щодо впровадження диверсифікаційної політики. У роботі розглядаються основні теоретичні підходи до поняття диверсифікації в зовнішній торгівлі, досліджуються фактори, що впливають на її розвиток, а також оцінюються ключові ризики та виклики для держав, орієнтованих на обмежений спектр товарів і партнерів у зовнішньоекономічній діяльності. Зокрема, проаналізовано структуру зовнішньої торгівлі України, виявлено основні проблеми її концентрації на кількох товарних групах та ринках збуту, що створює загрози залежності від зовнішніх економічних і політичних чинників. The main purpose of the study is to analyze the economic benefits of foreign trade diversification, assess its impact on the economic stability of the state and identify practical recommendations for the implementation of diversification policy. The paper examines the main theoretical approaches to the concept of diversification in foreign trade, explores the factors influencing its development, and assesses the key risks and challenges for countries focused on a limited range of goods and partners in foreign economic activity. In particular, the structure of Ukraine’s foreign trade is analyzed, and the main problems of its concentration in several product groups and markets are identified, which creates threats of dependence on external economic and political factors.Item Домінанти та перспективи розвитку світового ринку вживаних автомобілів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Дідик, Дмитро Андрійович; Didyk, Dmytro; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаУ кваліфікаційній роботі досліджуються домінанти розвитку світового ринку вживаних автомобілів. Аналізується вплив економічних, соціальних та технологічних факторів, зокрема зростання попиту на доступні і екологічні автомобілі, а також роль глобалізації і цифровізації в онлайн-торгівлі. Оцінюються конкурентне середовище, електромобілі та екологічні вимоги. Прогнозуються майбутні тенденції з урахуванням міжнародної торгівлі і регуляторних змін. The qualification work explores the dominants of the global used car market. It analyses the impact of economic, social and technological factors, including the growing demand for affordable and environmentally friendly cars, as well as the role of globalisation and digitalisation in online trading. The competitive environment, electric vehicles and environmental requirements are assessed. Future trends are forecasted, taking into account international trade and regulatory changes.Item Домінанти формування бренду роботодавця у міжнародному бізнесі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Пакунова, Катерина Григорівна; Pakunova, Kateryna; Циганкова, Тетяна МихайлівнаМетою кваліфікаційної магістерської роботи є оцінка практики формування бренду роботодавця та визначення домінантів, специфіки та перспективних напрямів розвитку бренду роботодавця для глобальних компаній. Цінність роботи полягає у комплексному дослідженні та розкритті сутності поняття бренду роботодавця та визначенні домінуючих чинників формування бренду роботодавця на світовому ринку. Отримані результати дослідження можуть стати основою для розробки бренду роботодавця світових компаній, у тому числі й на ринку України. The purpose of the qualifying master’s thesis is to assess the practice of employer brand formation and to determine the dominant, specific, and promising directions of employer brand development for global companies. The value of the work lies in the comprehensive research and disclosure of the essence of the concept of the employer brand and the determination of the dominant factors in the formation of the employer brand in the global market. The obtained research results can serve as a basis for developing the employer brand of global companies, including and on the Ukrainian market.Item Консалтингові послуги у системі міжнародної торгівлі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-21) Каращенко, Вадим Ігорович; Karashchenko, Vadym; Яценко, Ольга МиколаївнаУ сучасному швидкозростаючому економічному середовищі, для кожної компанії дуже важливо вміти адаптуватися до змін та впроваджувати ефективну бізнес-політику. Консалтингові послуги є найбільш динамічним і прогресивним сектором у сфері професійних послуг. Тому оцінка їх ролі та місця в системі міжнародної торгівлі є дуже важливою для розуміння подальшого розвитку цієї галузі. Дана дипломна робота присвячена дослідженню ролі та впливу консалтингових послуг в контексті міжнародної торгівлі. Було досліджено роль діджиталізації та її вплив на консалтингову галузь, а також проаналізовано методи оцінки консалтингових послуг. Значну увагу було приділено аналізу світового ринку консалтингових послуг та українського ринку. Виявлено основні проблеми національного ринку консалтингових послуг та розглянуто рекомендації щодо покращення економічного середовища України для ефективної діяльності консалтингових компаній. Розглянуто діяльність "Великої четвірки" як на світовому, так і на українському ринку, особливу увагу приділено діяльності компанії KPMG та надано рекомендації щодо оптимізації надання консалтингових послуг компанією. In today's rapidly evolving economic environment, it is very important for every company to be able to adapt to changes and implement effective business policies. Consulting services are the most dynamic and progressive sector in the professional services industry. Therefore, assessing their role and place in the international trade system is very important for understanding the further development of this industry. This thesis is devoted to the study of the role and impact of consulting services in the context of international trade. The role of digitalization and its impact on the consulting industry was investigated, and methods for evaluating consulting services were analyzed. Much attention was paid to the analysis of the global consulting services market and the Ukrainian market. The main problems of the national consulting services market were identified and recommendations for improving the economic environment of Ukraine for the effective operation of consulting companies were considered. The activities of the Big Four in both the global and Ukrainian markets were considered, with special attention paid to the activities of KPMG and recommendations for optimizing the company's consulting services.Item Маркетинг послуг у глобальному цифровому середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Доценко, Олена Юріївна; Dotsenko, Olena; Циганкова, Тетяна МихайлівнаУ дипломі досліджено цифровий маркетинг послуг на міжнародній арені. Перший розділ присвячений теоретичній базі, де розкриті сутності понять міжнародні послуги, цифровий маркетинг, цифрові інструменти. Визначені та охарактеризовані сучасні інструменти цифрового маркетингу. У другому розділі проаналізований світовий досвід використання цифрових інструментів маркетингу. Розглянуто місце України у рейтингу світового експорту послуг, проаналізована зовнішня торгівля послугами, досліджено найбільш використовувані цифрові інструменти в Україні. Досліджена маркетингова діяльність ТОВ «АДРЕНАЛІН ДРАЙВ» та складений SWOT-аналіз. У третьому розділі сформовані рекомендації та запропоновані шляхи вдосконалення цифрової маркетингової стратегії компанії. The diploma examines the digital marketing of services in the international arena. The first chapter is devoted to the theoretical base, where the essences of the concepts of international services, digital marketing, and digital tools are revealed. Modern digital marketing tools are defined and characterized. The second chapter analyzes the global experience of using digital marketing tools. Ukraine’s place in the ranking of world exports of services was considered, foreign trade in services was analyzed, and the most used digital tools in Ukraine were studied. Researched marketing activity of «ADRENALIN DRIVE» LLC and prepared SWOT analysis. In the third section, recommendations are made and ways to improve the company’s digital marketing strategy are proposed.Item Маркетингове управління транспортно-експедиційними послугами(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Марцинюк, Андрій Петрович; Martsyniuk, Andrii; Сандул, Марія СтаніславівнаМетою дослідження є підвищення ефективності діяльності транспортно-експедиційного підприємства на основі вдосконалення маркетингової діяльності. Об’єктом дослідження є процеси розвитку міжнародного ринку транспортно-логістичних послуг. Предметом дослідження є умови, фактори, методи та інструменти маркетингового менеджменту для підвищення експортної конкурентоспроможності вітчизняних транспортно-експедиторських компаній на міжнародних ринках. У ході дослідження визначено сутність маркетингових концепцій і технології управління; висвітлення сучасних напрямків та інструментів підвищення ефективності маркетингової підтримки експорту транспортно-логістичних послуг; проведено аналіз детермінант конкурентоспроможності компаній-експортерів транспортно-експедиторських послуг у сучасних умовах. Досліджено стан, тенденції та проблеми розвитку світового ринку транспортно-експедиційних послуг, проведено аналіз основних гравців світового ринку транспортно-експедиційних послуг; надано характеристику експортної конкурентоспроможності українських транспортно-експедиторських компаній на міжнародному ринку. Проведено аналіз досвіду та актуальних проблем управління маркетингом українських транспортно-експедиторських компаній; ідентифіковано інноваційні маркетингові рішення компаній – ключових постачальників транспортно-експедиційних послуг в умовах глобальної турбулентності; аналіз інструментів і методів посилення конкурентних переваг українських транспортно-експедиторських компаній на ключових зовнішніх ринках. The purpose of the research is to improve the efficiency of the transport and forwarding company based on the improvement of marketing activities. The object of research is the development processes of the international market of transport and logistics services. The subject of the study is the conditions, factors, methods and tools of marketing management to increase the export competitiveness of domestic transport and forwarding companies on international markets. During the research, the essence of marketing concepts and management technology was determined; coverage of modern directions and tools for increasing the effectiveness of marketing support for the export of transport and logistics services; the analysis of the determinants of the competitiveness of companies exporting transport and forwarding services in modern conditions was carried out. We investigated the state, trends and problems of the development of the world market of transport and forwarding services, carried out an analysis of the key players of the world market of transport and forwarding services; provided a description of the export competitiveness of Ukrainian transport and forwarding companies on the international market. An analysis of the experience and current problems of marketing management of Ukrainian transport and forwarding companies was carried out; identified innovative marketing solutions of companies – key providers of transport and forwarding services in conditions of global turbulence; an analysis of tools and methods for strengthening the competitive advantages of Ukrainian freight forwarding companies in key foreign markets.Item Маркетингові стратегії розвитку експортного потенціалу компанії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Гапоченко, Марія Юріївна; Hapochenko, Mariia; Оболенська, Тетяна ЄвгеніївнаОб’єктом дослідження є модернізація маркетингових стратегій розвитку експортного потенціалу компанії. В першому розділі розглянуто теоретичні засади маркетингових стратегій розвитку експортного потенціалу компанії та процес формування маркетингових стратегій. Другий розділ присвячено аналізу діяльності обраної компанії. В третьому розділі визначено напрями модернізації маркетингових стратегій розвитку експортного потенціалу компанії. The object of the study is the modernization of marketing strategies for the development of the company’s export potential. The first chapter examines the theoretical foundations of marketing strategies for the development of the company’s export potential and the process of forming marketing strategies. The second section is devoted to the analysis of the activity of the selected company. In the third section, directions for modernization of marketing strategies for the development of the company's export potential are determined.Item Маркетингові технології локалізації продукту та комунікацій для міжнародних брендів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Абрамович, Тетяна Олександрівна; Abramovych, Tetiana; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаРоботу присвячено дослідженню сутністі, генезису та етапам розвитку маркетингових технологій локалізації продукту та комунікацій міжнародних брендів. У роботі висвітлено сутність чинників та імперативів, що впливають на процес локалізації продукту та комунікацій міжнародних брендів; охарактеризувано сучасні підходи до вибору маркетингових технологій для локалізації продукту та комунікацій міжнародних брендів; провести аналіз світового досвіду запровадження маркетингових технологій локалізації продукту та комунікацій для міжнародних брендів. Проведено аналіз поточних стратегій та інструментів локалізації продукту та комунікацій на ТОВ «ІННОВАЕСТЕТІК»; оцінено вплив локалізації на споживчі переваги та ринкову позицію ТОВ «ІННОВАЕСТЕТІК». За результатами роботи зроблено висновки та запропоновано рекомендації щодо можливості адаптації цифрових інструментів для вдосконалення комунікацій ТОВ «ІННОВАЕСТЕТІК» з міжнародною аудиторією; наведено пропозиції щодо впровадження новітніх маркетингових інструментів для успішної локалізації продукту та комунікацій ТОВ «ІННОВАЕСТЕТІК». Висновки роботи можуть використовуватися для оптимізації локалізації продукту в компанії, що сприятиме зміцненню її ринкової позиції та покращенню стратегії маркетингу. The work is devoted to the study of the essence, genesis and stages of development of marketing technologies for product localization and communications of international brands. The work highlights the essence of factors and imperatives that influence the process of product localization and communications of international brands; describes modern approaches to the choice of marketing technologies for product localization and communications of international brands; analyzes the world experience of implementing marketing technologies for product localization and communications for international brands. An analysis of current strategies and tools for product localization and communications at INNOVAESTETIC LLC was conducted; the impact of localization on consumer preferences and market position of INNOVAESTETIC LLC was assessed. Based on the results of the work, conclusions were drawn and recommendations were offered regarding the possibility of adapting digital tools to improve communications of INNOVAESTETIC LLC with an international audience; proposals are made for the implementation of the latest marketing tools for the successful localization of the product and communications of INNOVAESTETIC LLC. The conclusions of the work can be used to optimize product localization in a company, which will help strengthen its market position and improve its marketing strategy.Item Медіатехнології створення глобального бренду країни(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Рогожа, Станіслав Олегович; Rohozha, Stanislav; Іщенко, Анна ВолодимирівнаРозвиток медіатехнологій, що у суспільстві найчастіше розглядають як союз інтерактивно-комунікативних технологій і цифрових засобів трансляції постійно розвиваються. Комунікація здійснюється на всіх можливих рівнях контакту. Зрозуміло, що чим кращий імідж і репутація об’єкта, тим впливовішим він є, не виключенням стають країни на міжнародній арені. Тому, для визначення та дослідження особливостей розвитку бренду країни в глобальному середовищі необхідно визначити його сутність та основних критеріїв. Існує велика кількість наукових розробок, яка свідчить про зацікавленість науковців даним напрямом дослідження, але існують і дискусійні питання, що зумовлюють різне бачення та трактування поняття «бренд» та визначення їх концептуальних основ. Застосування і використання медіатехнологій при розвитку глобального бренду України є вкрай актуальним питанням на сьогодні. The development of media technologies, which in society is most often considered as a union of interactive communication technologies and digital means of broadcasting, is constantly developing. Communication is carried out at all possible levels of contact. It is clear that the better the image and reputation of the object, the more influential it is, and countries on the international arena are no exception. Therefore, in order to determine and study the specifics of the country's brand development in the global environment, it is necessary to determine its essence and main criteria. There is a large number of scientific developments, which indicates the interest of scientists in this direction of research, but there are also debatable issues that lead to different visions and interpretations of the concept of "brand" and the definition of their conceptual foundations. The application and use of media technologies in the development of the global brand of Ukraine is an extremely relevant issue today.Item Міжнародна маркетингова діяльність компанії-імпортера на ринку паперу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-21) Грицутенко, Олександр Володимирович; Hrytsutenko, Oleksandr; Гордєєва,Тамара ФедорівнаМагістерська робота аналізує міжнародну маркетингову діяльність української компанії-імпортера на ринку картонно-паперової продукції, пропонуючи стратегії для її підвищення конкурентоспроможності. The master's thesis analyzes the international marketing activities of the Ukrainian importer company in the market of cardboard and paper products, offering strategies to increase its competitivenessItem Організація післяпродажного сервісу на цільових закордонних ринках(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Хоцинська, Дар’я Валеріївна; Khotsynska, Daria; Циганкова, Тетяна МихайлівнаУ цій роботі підкреслюється ключова роль післяпродажного сервісу в контексті глобального розширення бізнесу, наголошується на його значенні для задоволеності клієнтів, лояльності до бренду та довгострокового успіху, коли компанії виходять на зовнішні ринки. Автор стверджує, що розуміння та ефективне надання післяпродажних послуг є вкрай важливими для українських підприємств, які прагнуть розширити свої експортні ринки. Метою дослідження є узагальнення теоретичних положень і практики щодо сервісного забезпечення експорту машино-технічної продукції. Основні завдання включають характеристику еволюції післяпродажного сервісу в міжнародній торгівлі, аналіз підходів до його ефективності, дослідження екологічних проблем, оцінку глобального та національного бізнес-середовища, визначення викликів і тенденцій, а також вивчення конкретного прикладу діяльності ТОВ «Ок Сіті» на українському ринку. This paper underscores the pivotal role of after-sales service in the context of global business expansion, emphasizing its significance for customer satisfaction, brand loyalty, and long-term success as companies enter foreign markets. The author asserts that understanding and effectively providing after-sales services are crucial for Ukrainian enterprises seeking to expand their export markets. The research aims to generalize theoretical principles and practices related to service support for the export of mechanical and technical products. Key tasks include characterizing the evolution of after-sales service in international trade, analyzing approaches to its effectiveness, exploring environmental problems, assessing the global and national business environment, identifying challenges and trends, and examining a specific case study of Ok City LLC's activities in the Ukrainian market.Item Організація імпортної діяльності компанії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Шкура, Анастасія Павлівна; Shkura, Anastasiia; Лиськова, Леся МиколаївнаМета кваліфікаційної бакалаврської роботи – дослідження механізму управління ефективністю імпортної діяльності компаній у структурі загальної системи зовнішньоекономічних зв’язків, що сприятиме підвищенню рівня їх конкурентоспроможності. Практичне значення отриманих результатів. Отримані в результаті дослідження теоретичні положення та узагальнені автором практичні шляхи вдосконалення імпортної діяльності мають важливе значення для економіки, так як вони можуть бути використані як теоретико-методологічна база для розробки стратегії ефективного управління імпортною діяльність компанії. Актуальність теми. Зовнішньоторговельна діяльність у формі імпортних операцій стає все більш важливим фактором розвитку національної економіки та економічної стабілізації України. В даний час в промислово розвинутих країнах практично немає жодної галузі, яка б не була залучена в сферу імпорту. Особливу роль розвиток імпортних операцій відіграє в сучасних умовах, коли відбувається процес інтеграції економіки у світове господарство. Імпорт істотно впливає не тільки на національну економіку в цілому, а й на стан підприємств імпортерів. Активний розвиток імпортної діяльності промислових підприємств диктує необхідність вивчення напрямів підвищення її ефективності та вдосконалення, особливо в умовах, коли економіка країни характеризується такими негативними рисами, як переважання в структурі експорту сировинних ресурсів; домінування в структурі імпорту продовольства, обладнання та іншої готової продукції; залежність дохідної частини бюджету від митних платежів; залежність від циклічних коливань цін на світових ринках. Негативні риси, притаманні стану вітчизняної економіки, знижують ефективність імпортних операцій підприємств і загострюють необхідність пошуку шляхів їх вдосконалення. Для багатьох підприємств в умовах посилення конкуренції з боку імпортної продукції, в тому числі на внутрішньому ринку країни, здійснення імпортної діяльності стає єдиною можливістю зберегти свої позиції. І від того, наскільки підприємство здатне протистояти негативному впливу факторів при здійсненні своїх зовнішньоекономічних операцій у непередбачуваних ринкових умовах, буде залежати прибутковість імпортної діяльності підприємства. У зв’язку з цим аналіз імпортної діяльності та виявлення резервів її збільшення є актуальною науковою проблемою. У кваліфікаційній роботі використовуються методи, засновані на загальнонаукових та емпіричних методах економічної науки. The purpose of the qualifying bachelor’s thesis is to study the mechanism of managing the efficiency of the import activity of companies in the structure of the general system of foreign economic relations, which will contribute to increasing the level of their competitiveness. Practical significance of the obtained results. The theoretical propositions obtained as a result of the research and the practical ways of improving the import activity summarized by the author are important for the economy, as they can be used as a theoretical and methodological basis for developing a strategy for effective management of the company’s import activity. Actuality of theme. Foreign trade activity in the form of import operations is becoming an increasingly important factor in the development of the national economy and economic stabilization of Ukraine. Currently, in industrially developed countries, there is practically no industry that would not be involved in the sphere of imports. The development of import operations plays a special role in modern conditions, when the process of integration of the economy into the world economy takes place. Imports significantly affect not only the national economy as a whole, but also the state of importers’ enterprises. The active development of the import activity of industrial enterprises dictates the need to study directions for increasing its efficiency and improvement, especially in conditions when the country’s economy is characterized by such negative features as the predominance in the structure of the export of raw materials; dominance in the structure of imports of food, equipment and other finished products; dependence of the revenue part of the budget on customs payments; dependence on cyclical price fluctuations on world markets. Negative features inherent in the state of the domestic economy reduce the efficiency of import operations of enterprises and exacerbate the need to find ways to improve them. For many enterprises, in the conditions of increased competition from imported products, including in the domestic market of the country, the implementation of import activities becomes the only opportunity to maintain their positions. And the profitability of the enterprise’s import activity will depend on the extent to which the enterprise is able to resist the negative influence of factors when carrying out its foreign economic operations in unpredictable market conditions. In this regard, the analysis of import activity and the identification of reserves for its increase is an urgent scientific problem. The qualification work uses methods based on general scientific and empirical methods of economic science.Item Особливості корейського маркетингу на світовому автомобільному ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Шарова, Анастасія Андріївна; Sharova, Anastasiia; Циганкова, Тетяна МихайлівнаЦя дипломна робота присвячена дослідженню особливостей маркетингової діяльності південнокорейських компаній в автомобільному секторі. У першому розділі були визначені теоретичні засади маркетингової діяльності на світовому автомобільному ринку. У другому розділі були досліджені особливості маркетингової діяльності південнокорейських компаній на світовому ринку автомобілів. У третьому розділі були обґрунтовані пріоритети вдосконалення маркетингової діяльності південнокорейських компаній у автосекторі. This thesis is about the study of the peculiarities of the marketing activities of South Korean companies in the automotive sector. In the first chapter, the theoretical foundations of marketing activities in the world automotive market were defined. In the second chapter, the peculiarities of the marketing activities of South Korean companies in the world car market were investigated. In the third chapter, the priorities for improving the marketing activities of South Korean companies in the automotive sector were substantiated.Item Особливості та пріоритети стратегій комунікації міжнародних компаній(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Осика, Андрій Анатолійович; Osyka, Andrii; Оболенська, Тетяна ЄвгеніївнаОб’єктом дослідження є процеси та стратегії маркетингових комунікацій міжнародних компаній. В першому розділі роботи визначено основоположні пріоритети та особливості формування стратегій маркетингових комунікацій, досліджено структуру та інструменти стратегій маркетингових комунікацій. Другий розділ роботи присвячений аналізу практики формування даних стратегій та їхнього впливу на ефективність міжнародного бізнесу. В третьому розділі визначено напрями та особливості розвитку на українському ринку, розкрито перспективи використання цих стратегій, визначено механізм підвищення їхньої ефективності. The object of the research is the processes and strategies of marketing communications of international companies. In the first section of the thesis, the fundamental priorities and peculiarities of the formation of marketing communications strategies are defined, the structure and tools of marketing communications strategies are investigated. The second part of the thesis is devoted to the analysis of the practice of forming these strategies and their impact on the effectiveness of international business. In the third chapter, the directions and peculiarities of development in the Ukrainian market are defined, the prospects of using these strategies are revealed, and the mechanism of increasing their effectiveness is identified.Item Пріоритети міжнародної маркетингової діяльності фармацевтичних компаній(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Захаров, Андрій Олександрович; Zakharov, Andrii; Іринчина, Інна БорисівнаДипломна робота присвячена дослідженню актуальних питань міжнародного маркетингу у фармацевтичній галузі. Розглянуто становлення та розвиток маркетингової діяльності на міжнародному фармацевтичному ринку, проаналізовано його маркетингове середовище, визначено глобальні тенденції розвитку. Досліджено конкурентне середовище, практику міжнародного маркетингу фармацевтичних компаній та стан фармацевтичного ринку України. У роботі обґрунтовано напрями розвитку міжнародного маркетингу, запропоновано стратегії забезпечення конкурентоспроможності, розглянуто ефективну практику просування інноваційних препаратів. Висновки роботи підкреслюють важливість інновацій, адаптації до ринкових особливостей, та стратегічної співпраці для фармацевтичних компаній на глобальному ринку. Робота має практичне значення для розробки маркетингових стратегій у фармацевтиці. The thesis is devoted to the research of current issues of international marketing in the pharmaceutical industry. The formation and development of marketing activity on the international pharmaceutical market is considered, its marketing environment is analyzed, and global development trends are determined. The competitive environment, the practice of international marketing of pharmaceutical companies and the state of the pharmaceutical market of Ukraine were studied. The work substantiates the directions of international marketing development, proposes strategies for ensuring competitiveness, and considers the effective practice of promoting innovative drugs. The conclusions of the work emphasize the importance of innovation, adaptation to market features, and strategic cooperation for pharmaceutical companies in the global market. The work is of practical importance for the development of marketing strategies in pharmaceuticals.Item Пріоритети розвитку зовнішньої торгівлі України у період повоєнного відновлення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Нестеренко, Катерина Володимирівна; Nesterenko, Kateryna; Іщенко, Анна ВолодимирівнаАктуальність обраної теми кваліфікаційної магістерської роботи обумовлена сучасною критичною ситуацією з зовнішньою торгівлею України через збройну агресію російської федерації та важливістю проведення заходів на покращення та пришвидшення розвитку зовнішньої торгівлі України під час повоєнного відновлення країни. Завдяки вибудові правильної стратегії розвитку для зовнішньої торгівлі України та створенню працюючої системи управління зовнішньоторговельними операціями, можна досягти високих результатів по відновленню постконфліктних територій, а беручи до уваги, що у нашому випадку – це ціла країна, то питання розробки правильної стратегії повоєнного розвитку міжнародної торгівлі України стоїть дуже гостро. Правильне вирішення питання пріоритетності поставлених завдань перед Урядом країни щодо відбудови нашої економіки (у тому числі і зовнішньої торгівлі) допоможе українському бізнесу краще та швидше відновити показники довоєнного періоду, сприятиме залученню іноземних інвестицій задля реконструкції української інфраструктури та загалом позитивно вплине на подальший розвиток держави. Постановка проблеми. Війна стала серйозним шоком для України та світової спільноти. Українське зерно, наприклад, все ще було, готове до експорту, але основний експортний шлях через Чорне море був раптово закритий. Початкова невизначеність щодо того, як довго триватиме війна, неминуче призвела до зростання цін. Існуючі контракти втратили чинність, а покупці та трейдери щосили шукали нових постачальників. Безпосередні наслідки шоку – зменшення пропозиції на ринку товарів – стало особливо важким для Близького Сходу та Північної Африки, регіонів, які імпортують більшу частину зерна з України та рф. За цією різкою зміною вимальовувалися довгострокові загрози сільськогосподарському виробництву та зберіганню сільськогосподарської продукції в регіоні. Війна також призвела до стрімкого зростання цін на енергоносії, що вплинуло на витрати на виробництво добрив, навіть якщо експорт добрив із Білорусі (до війни) та рф було припинено. Високі ціни на енергоносії також зробили дорожчим весь ланцюжок створення вартості, включаючи витрати на зберігання, переробку та розповсюдження продуктів харчування. Шляхи вирішення проблеми. Для економіки України важливо працювати над мотивацією приватних компаній, аби ті продовжували розвиватися. Приватний сектор має бути залучений практично до всіх видів відновлення. Реабілітаційна робота, а в таких галузях, як сільське господарство, торгівля та послуги, має домінувати. Для галузей, де розмір стартового капіталу відносно невеликий і поєднується зі швидкою окупністю, немає потреби в спеціальних механізмах стимулювання для залучення суб’єктів приватного сектора. Такі механізми будуть необхідні для стимулювання більш капіталомістких і менш прибуткових видів бізнесу. Важливе значення для постконфліктного економічного відновлення має державна підтримка секторів регіону, які мають конкурентні переваги. В аграрному секторі основним заходом стимулювання є безоплатна передача земельних ділянок ВПО у приватну власність (розглянули цей варіант мотивації, як один з можливих, проте не єдиний). Результати та висновок. Отож, для України необхідно підтримувати ті сектори економіки, які приносять країні найбільший прибуток та є конкурентоспроможними, задля того, аби ефективно розвивати експорт у повоєнний період відновлення. Як зазначалося вище, це мають бути: – у сільському господарстві: виробництво зернових культур, насіння та плодів олійних рослин, готових харчових продуктів; – у промисловості: виробництво мінеральних продуктів (руда, шлак, зола тощо); продукція хімічної та пов’язаних з нею галузей промисловості; машини, обладнання та механізми; електротехнічне обладнання; – у сфері послуг: туризм (особливо рекреаційний, оздоровчий та кулінарний); транспортні послуги; послуги зі страхування; послуги у сфері телекомунікації, комп’ютерні та інформаційні послуги; професійні та консалтингові послуги. The relevance of the chosen topic is due to the current critical situation with Ukraine’s foreign trade due to the armed aggression of the russian federation and the importance of taking measures to improve and speed up the development of Ukraine’s foreign trade during the country’s post-war recovery. Due to the construction of the right development strategy for Ukraine’s foreign trade and the creation of an effective management system for foreign trade operations, it is possible to achieve high results in the restoration of post-conflict territories, and in our case it is the whole country, that means the question of developing the right strategy for the post-war development of Ukraine’s international trade stands very sharply. The right resolution of the priority of the tasks set before the Government of the country regarding the reconstruction of our economy (including foreign trade) will help Ukrainian business to better and faster restore the indicators of the pre-war period, will contribute to the attraction of foreign investments for the reconstruction of Ukrainian infrastructure, and in general will have a positive effect on the further development of the state. Formulation of the problem. The war was a serious shock for Ukraine and the world community. Ukrainian grain, for example, was still there, ready for export, but the main export route through the Black Sea was suddenly closed. The initial uncertainty about how long the war would last inevitably led to higher prices. Existing contracts lapsed, and buyers and traders scrambled to find new suppliers. The immediate consequences of the shock – a decrease in supply on the goods market – became especially difficult for the Middle East and North Africa, regions that import most of the grain from Ukraine and the russian federation. Behind this sharp change loomed long-term threats to agricultural production and storage of agricultural products in the region. The war also led to a sharp increase in energy prices, which affected the costs of fertilizer production, even though the export of fertilizers from Belarus (before the war) and the russian federation was stopped. High energy prices have also made the entire value chain more expensive, including food storage, processing and distribution costs. Ways to solve the problem. For the economy of Ukraine, it is important to work on the motivation of private companies so that they continue to develop. The private sector should be involved in almost all types of recovery. Rehabilitation work, and in such sectors as agriculture, trade and services, should dominate. For industries where the amount of start-up capital is relatively small and combined with quick payback, there is no need for special incentive mechanisms to attract private sector entities. Such mechanisms will be necessary to stimulate more capital-intensive and less profitable types of business. State support for sectors in the region that have competitive advantages is important for post-conflict economic recovery. In the agricultural sector, the main incentive measure is the free transfer of land plots of IDPs into private ownership (we considered this option of motivation as one of the possible options, but not the only one). Results and conclusion. Therefore, for Ukraine, it is necessary to support those sectors of the economy that bring the country the most profit and are competitive, in order to effectively develop exports in the post-war recovery period. As mentioned above, these should be: – in agriculture: production of grain crops, seeds and fruits of oil plants, ready-made food products; – in industry: production of mineral products (ore, slag, ash, etc); products of chemical and related industries; machines, equipment and mechanisms; electrical equipment; – in the field of services: tourism (especially recreational, health and culinary); transport services; insurance services; services in the field of telecommunications, computer and information services; professional and consulting services.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »