Освітня програма «Міжнародна торгівля і маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародна торгівля і маркетинг» by Subject "audience"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Цифровий маркетинг у розвитку міжнародного готельного бізнесу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Бутирський, Нікіта Олександрович; Butyrskyi, Nikita; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаМагістерська робота присвячена дослідженню ключової ролі цифрового маркетингу в розвитку міжнародного готельного бізнесу. У першому розділі представлено теоретичний огляд сутності та значущості цифрового маркетингу в індустрії гостинності, розглянуто різні концепції та класифікації, а також історичні та сучасні тенденції. Другий розділ аналізує застосування цифрового маркетингу в міжнародному готельному секторі. Висвітлено світовий досвід і зосереджено увагу на готелі «Ambassador Plaza», здійснено оцінку його внутрішнього та зовнішнього середовища для використання цифрових маркетингових інструментів та виявлено актуальні тенденції у цій сфері. Третій розділ визначає пріоритети розвитку цифрової маркетингової стратегії для готелю «Ambassador Plaza». Запропоновано інноваційні інструменти цифрового маркетингу, спрямовані на стимулювання міжнародного зростання бізнесу, та оцінено ефективність запропонованих заходів. Дослідження підкреслює необхідність впровадження ефективних стратегій цифрового маркетингу міжнародними готелями для збереження конкурентоспроможності та підвищення рівня взаємодії з клієнтами в умовах ринку, що стрімко розвивається. The master’s thesis is dedicated to exploring the pivotal role of digital marketing in the advancement of the international hotel business. The first chapter provides a theoretical overview of digital marketing’s essence and significance in the hospitality industry, detailing various concepts and classifications, as well as historical and contemporary trends. The second chapter analyzes the application of digital marketing in the international hotel sector. It includes a review of global practices and focuses on the «Ambassador Plaza» hotel, evaluating its internal and external environments for digital marketing utilization and identifying current trends in this area. The third chapter outlines priorities for developing a digital marketing strategy for the «Ambassador Plaza» hotel. It presents innovative digital marketing tools aimed at fostering international business growth and assesses the effectiveness of the proposed measures. This research emphasizes the necessity for international hotels to implement robust digital marketing strategies to remain competitive and enhance customer engagement in a rapidly evolving market.