Освітня програма «Міжнародна торгівля і маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародна торгівля і маркетинг» by Subject "barriers"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розвиток міжнародної торговельно-маркетингової діяльності малих та середніх підприємств(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Чирікіна, Єлизавета Андріївна; Chyrikina, Yelyzaveta; Циганкова, Тетяна МихайлівнаДосліджено діяльність малих і середніх підприємств як ключового елемента сучасної економіки, що забезпечує значний внесок у ВВП, створення робочих місць та інноваційний розвиток. Розкрито сутність та основні функції МСП, проаналізовано фактори, що впливають на ефективність їхньої діяльності. Особливу увагу приділено ролі МСП у формуванні стійкої економіки та їхньому значенні для регіонального розвитку. The activities of small and medium-sized enterprises as a key element of the modern economy, providing a significant contribution to GDP, job creation and innovative development, are studied. The essence and main functions of SMEs are revealed, the factors influencing the effectiveness of their activities are analyzed. Particular attention is paid to the role of SMEs in the formation of a sustainable economy and their importance for regional development.