Освітня програма «Міжнародна торгівля і маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародна торгівля і маркетинг» by Subject "data integration"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегії виходу компаній на глобальний ринок послуг з інтеграції даних(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Осадчук, Валерія Євгенівна; Osadchuk, Valeriia; Яценко, Ольга МиколаївнаУ світі відбувається Четверта промислова революція, а розвиток цифрової економіки став імперативом сучасного глобального світу та впливає на всі сфери бізнесу. З оцифруванням бізнес процесів організації щодня отримують все більше даних. Зі зростанням їхньої цінності, зростає і роль їх інтеграції як початкової ланки роботи з інформацією та має вирішальне значення для реалізації перспектив даних. Нині багато компаній в умовах глобалізації світових процесів все більше уваги приділяють можливостям виходу на нові ринки, а й від так необхідності детальній розробці і реалізації бізнес-стратегій. Відповідно потенціал розвитку даного ринку, можливості динамічного зростання на ньому та необхідність розробки стратегії досягнення глобальної присутності компанії вказують на доцільність проведення даного дослідження.