Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу by Subject "advertising market"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розвиток аутсорсингу у міжнародному рекламному бізнесі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Фірман, Тетяна Вікторівна; Firman, Tetiana; Іщенко, Анна ВолодимирівнаРозвиток технологій, у тому числі в сфері маркетингу, призводить до того, що з’являються нові професії, медіа канали, інструменти та способи реалізації як стратегічних, так і тактичних питань. Для того, щоб ефективно провадити комунікаційну частину маркетингового процесу треба завжди тримати руку на пульсі та забезпечувати якісний моніторинг зовнішнього середовища та активності конкурентів. Тому для того, щоб залишатися на плаву, компаніям необхідно залучати значну кількість ресурсів. Це зумовило появу спеціалізованих компаній, котрі надають послуги із рекламної підтримки та, зрештою, вплинуло на формування рекламного ринку як такого. В роботі узагальненено теоретичні засади розвитку аутсорсингу в міжнародному рекламному бізнесі та обґрунтувано пріоритетні напрямки підвищення ефективності маркетингового аутсорсингу в контексті ключових світових тенденцій. The development of technologies, including the field of marketing, leads to the emergence of new professions, media channels, tools and ways of implementing both strategic and tactical issues. In order to effectively conduct the communication part of the marketing process, you must ensure constant monitoring of the external environment and activity of competitors. Thus, companies need to attract a significant amount of resources. This led to the emergence of specialized companies that provide advertising support services and, ultimately, influenced the formation of the advertising market. The study summarizes the theoretical foundations of outsourcing development in the international advertising business and substantiates the priority directions for increasing the effectiveness of marketing outsourcing in the context of key world trends.