Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу by Subject "audit"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Консалтингові послуги у системі міжнародної торгівлі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-21) Каращенко, Вадим Ігорович; Karashchenko, Vadym; Яценко, Ольга МиколаївнаУ сучасному швидкозростаючому економічному середовищі, для кожної компанії дуже важливо вміти адаптуватися до змін та впроваджувати ефективну бізнес-політику. Консалтингові послуги є найбільш динамічним і прогресивним сектором у сфері професійних послуг. Тому оцінка їх ролі та місця в системі міжнародної торгівлі є дуже важливою для розуміння подальшого розвитку цієї галузі. Дана дипломна робота присвячена дослідженню ролі та впливу консалтингових послуг в контексті міжнародної торгівлі. Було досліджено роль діджиталізації та її вплив на консалтингову галузь, а також проаналізовано методи оцінки консалтингових послуг. Значну увагу було приділено аналізу світового ринку консалтингових послуг та українського ринку. Виявлено основні проблеми національного ринку консалтингових послуг та розглянуто рекомендації щодо покращення економічного середовища України для ефективної діяльності консалтингових компаній. Розглянуто діяльність "Великої четвірки" як на світовому, так і на українському ринку, особливу увагу приділено діяльності компанії KPMG та надано рекомендації щодо оптимізації надання консалтингових послуг компанією. In today's rapidly evolving economic environment, it is very important for every company to be able to adapt to changes and implement effective business policies. Consulting services are the most dynamic and progressive sector in the professional services industry. Therefore, assessing their role and place in the international trade system is very important for understanding the further development of this industry. This thesis is devoted to the study of the role and impact of consulting services in the context of international trade. The role of digitalization and its impact on the consulting industry was investigated, and methods for evaluating consulting services were analyzed. Much attention was paid to the analysis of the global consulting services market and the Ukrainian market. The main problems of the national consulting services market were identified and recommendations for improving the economic environment of Ukraine for the effective operation of consulting companies were considered. The activities of the Big Four in both the global and Ukrainian markets were considered, with special attention paid to the activities of KPMG and recommendations for optimizing the company's consulting services.