Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу by Subject "business model"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Консалтингові послуги у системі міжнародної торгівлі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-21) Каращенко, Вадим Ігорович; Karashchenko, Vadym; Яценко, Ольга МиколаївнаУ сучасному швидкозростаючому економічному середовищі, для кожної компанії дуже важливо вміти адаптуватися до змін та впроваджувати ефективну бізнес-політику. Консалтингові послуги є найбільш динамічним і прогресивним сектором у сфері професійних послуг. Тому оцінка їх ролі та місця в системі міжнародної торгівлі є дуже важливою для розуміння подальшого розвитку цієї галузі. Дана дипломна робота присвячена дослідженню ролі та впливу консалтингових послуг в контексті міжнародної торгівлі. Було досліджено роль діджиталізації та її вплив на консалтингову галузь, а також проаналізовано методи оцінки консалтингових послуг. Значну увагу було приділено аналізу світового ринку консалтингових послуг та українського ринку. Виявлено основні проблеми національного ринку консалтингових послуг та розглянуто рекомендації щодо покращення економічного середовища України для ефективної діяльності консалтингових компаній. Розглянуто діяльність "Великої четвірки" як на світовому, так і на українському ринку, особливу увагу приділено діяльності компанії KPMG та надано рекомендації щодо оптимізації надання консалтингових послуг компанією. In today's rapidly evolving economic environment, it is very important for every company to be able to adapt to changes and implement effective business policies. Consulting services are the most dynamic and progressive sector in the professional services industry. Therefore, assessing their role and place in the international trade system is very important for understanding the further development of this industry. This thesis is devoted to the study of the role and impact of consulting services in the context of international trade. The role of digitalization and its impact on the consulting industry was investigated, and methods for evaluating consulting services were analyzed. Much attention was paid to the analysis of the global consulting services market and the Ukrainian market. The main problems of the national consulting services market were identified and recommendations for improving the economic environment of Ukraine for the effective operation of consulting companies were considered. The activities of the Big Four in both the global and Ukrainian markets were considered, with special attention paid to the activities of KPMG and recommendations for optimizing the company's consulting services.Item Тенденції та перспективи світового ринку послуг(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-21) Авксентьєв, Юрій Юрійович; Avksentiev, Yurii; Солодковська, Ганна ВолодимирівнаМетою роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення діяльності вітчизняних сервісних компаній на глобальному ринку на основі проведення комплексного аналізу та оцінки тенденцій і перспектив розвитку світового ринку послуг. В першому розділі розкрито теоретичні особливості розвитку світового ринку послуг, зокрема специфіці його регулювання. Другий, аналітичний розділ, представляє собою дослідження стану та тенденцій розвитку світового ринку послуг. У третьому розділі ідентифіковано перспективні напрями розвитку світового ринку послуг, а також рекомендації щодо трансформації міжнародної діяльності українських сервісних компаній. Практичне значення отриманих результатів визначається можливістю використання запропонованих рекомендацій щодо ідентифікації пріоритетних напрямів розвитку світового ринку послуг та можливостей українських сервісних компаній на ньому. The purpose of the work is to develop recommendations for improving the activities of domestic service companies on the global market based on a comprehensive analysis and assessment of trends and prospects for the development of the global services market. In the first chapter, the theoretical features of the development of the global services market, including the specifics of its regulation, are revealed. The second, analytical section, is a study of the state and development trends of the global services market. The third chapter identifies promising directions for the development of the global services market, as well as recommendations for the transformation of the international activities of Ukrainian service companies. The practical significance of the obtained results is determined by the possibility of using the proposed recommendations to identify the priority areas of development of the global services market and the opportunities of Ukrainian service companies on it.