Кафедра менеджменту
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра менеджменту by Subject "adaptive-oriented approach"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління бізнес-організацією на засадах превентивного регулювання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Роднін, Руслан Романович; Rodnin, Ruslan; Банщиков, Петро ГавриловичДосліджено переваги та умови застосування превентивного регулювання в управлінні бізнес-організаціями. Превентивне регулювання в управліннібізнес-організаціями відноситься до системи заходів, які приймаються заздалегідь для уникнення можливих проблем, ризиків та небажаних ситуацій. Дана характеристика основних елементів системи превентивного регулювання та з’ясовано особливост іїхнього застосування в сучасних умовах. Превентивне управління має ґрунтуватися на стратегії захисту, провідним критерієм прийняття управлінських рішень за якою, як уже вказувалося, є забезпечення фінансової стійкості. Здійснена діагностика системи управління бізнес-організацією у ТОВ «ЛАН АГРОМІК» в контексті необхідност ізастосування процедур превентивного регулювання. Впродовж 2020-2022 рр. відбулося скорочення чистого доходу відреалізації продукції ТОВ «ЛАН АГРОМІК» на 389,3 тис. грн. або на 18,26%, що негативно вплинуло на наявність збитку на досліджуваному підприємстві (за 2022 р. ТОВ «ЛАН АГРОМІК» отримало чистий збиток -81,6 тис. грн), що свідчить про погіршення фінансового результату від діяльності підприємства. Впродовж 2020-2022 рр. спостерігаємо скорочення всіх показників рентабельності ТОВ «ЛАН АГРОМІК», що пов’язано із збитковою діяльністю підприємства у 2022 р. Скорочення показників рентабельності підприємства при оцінці превентивного регулювання системи управління ТОВ «ЛАН АГРОМІК» свідчить про наступні аспекти: проблеми з ефективністю виробничих процесів (зниження рентабельності є наслідком проблем з якістю та ефективністю виробничих процесів ТОВ «ЛАН АГРОМІК»; недостатня управлінська ефективність, недоцільність використання ресурсів або проблеми зі збутом призводить до зниження прибутковості підприємства); негативні зміни на ринку (зміни в ринкових умовах, зокрема, зменшення попиту, зростання конкуренції або зміни в ціновій політиці, можуть негативно вплинути на рентабельність підприємства. Це може вимагати превентивних заходів управління для адаптації до нових умов і підтримки прибутковості); фінансові проблеми (недостатність фінансових ресурсів, проблеми з управлінням кредиторською та дебіторською заборгованістю, високі витрати на фінансування або заборгованість можуть позначитися на рентабельності підприємства. Превентивні заходи управління в ТОВ «ЛАН АГРОМІК» можуть включати оптимізацію фінансових процесів, управління ризиками та пошук додаткових джерел фінансування). Розроблено заходи превентивного регулювання в системі управління ТОВ «ЛАН АГРОМІК». ТОВ «ЛАН АГРОМІК» має встановити програму технічного обслуговування та підтримки для своїх клієнтів. Це включає гарантійний та після гарантійний ремонт, надання консультаційних послуг та оперативну відповідь на запити клієнтів. Такий підхід допоможе уникнути негативного впливу несправностей техніки на клієнтське задоволення та репутацію підприємства. Використання систем контролю якості допоможе виявити можливі дефекти чи проблеми з технікою, обладнанням та запасними частинами ще до їх поставки або продажу. Це забезпечить високу якість продукції, зменшить ризик повернення товарів та позитивно позначиться на репутації ТОВ «ЛАН АГРОМІК». The advantages and conditions of applying preventive regulation in the management of business organizations are studied. Preventive regulation in the management of business organizations refers to a system of measures that are taken in advance to avoid possible problems, risks and undesirable situations. The characteristics of the main elements of the system of preventive regulation are given, and the peculiarities of their application in modern conditions are clarified. Preventive management should be based on a protection strategy, the leading criterion for making management decisions, according to which, as already indicated, is ensuring financial stability. Diagnostics of the business organization management system at « LAN AGROMIK» LLC was carried out in the context of the need to apply preventive regulation procedures. During 2020-2022, there was a reduction in the net income from the sale of products of «LAN AGROMIK» LLC by UAH 389.3 thousand or by 18.26%, which negatively affected the existence of a loss at the investigated enterprise (for 2022, «LAN AGROMIK" LLC » received a net loss of -81.6 thousand UAH), which indicates the deterioration of the financial result from the company's activities. During 2020-2022, we observe a reduction in all profitability indicators of «LAN AGROMIK» LLC, which is associated with the company's unprofitable activity in 2022 r. Reduction of the company's profitability indicators during the assessment of the preventive regulation of the management system of «LAN AGROMIK»LLC indicates the following aspects: problems with the efficiency of production processes (the decrease in profitability is a consequence of problems with the quality and efficiency of production processes of «LAN AGROMIK» LLC; insufficient management efficiency, impracticality use of resources or problems with sales leads to a decrease in the profitability of the enterprise); negative changes in the market (changes in market conditions, in particular, a decrease in demand, an increase in competition or changes in pricing policy, may negatively affect the profitability of the enterprise. This may require preventive management measures to adapt to new conditions and maintain profitability); financial problems (insufficient financial resources, problems with managing payables and receivables, high financing costs or debt may affect the profitability of the enterprise. Preventive management measures at «LAN AGROMIK» LLC may include optimization of financial processes, risk management and the search for additional sources of financing) . Preventive regulation measures have been developed in the management system of «LAN AGROMIK» LLC. « LAN AGROMIK» LLC shall establish a maintenance and support program for its customers. This includes warranty and post-warranty repairs, consulting services and prompt response to customer inquiries. This approach will help avoid the negative impact of equipment malfunctions on customer satisfaction and the company's reputation. The use of quality control systems will help identify possible defects or problems with machinery, equipment and spare parts even before they are delivered or sold. This will ensure high product quality, reduce the risk of returning goods and have a positive effect on the reputation of «LAN AGROMIK» LLC.