Кафедра менеджменту
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра менеджменту by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 106
Results Per Page
Sort Options
Item Управління стимулюванням персоналу бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Пржеорська, Анна Сергіївна; Przheorska, Anna; Криворучкіна, Олена ВолодимирівнаItem Управління розширенням виробничих потужностей бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Місюренко, Богдан Олександрович; Misiurenko, Bohdan; Віннікова, Інна ІгорівнаРозглянуто теоретичні засади управління розширенням потужності бізнес–організації. Проведено аналіз сучасного стану та надано пропозиції щодо вдосконалення управління розширенням виробничої потужності . Можливість розширенням виробничої потужності ТОВ «Бріошь» та інших підприємств галузі. The theoretical foundations of managing the capacity expansion of a business organization are considered. An analysis of the current status is carried out and proposals for improving the management of production capacity expansion are provided. The possibility of expanding the production capacity of LLC «Briosh» and other enterprises in the industry.Item Формування цифрових конкурентних переваг бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Кривонос, Антон Ігорович; Kryvonos, Anton; Барабась, Дмитро ОлександровичЗа результатами дослідження сформульовані та аргументовані пропозиції щодо формування цифрових конкурентних переваг ТОВ «Епіцентр К», складено пропозиції щодо посилення цифровізації діяльності, оцінено очікувану ефективність запропонованих заходів, що дозволить підприємству покращити свою позицію на ринку. Досліджено поняття і види конкурентних переваг бізнес-організації, а саме: конкурентні переваги бізнес-організації являють собою сукупність її можливостей, реалізація яких у конкретної ринкової ситуації дозволяє протистояти конкуренції та залучати більше покупців, порівняно із конкурентами. Визначено процес формування конкурентних переваг бізнесорганізації на засадах цифровізації, що даєпідстави стверджувати: цифровізація — це концепція, яка тісно пов’язана з технологічним прогресом у сфері ІТ та ІКТ(інформаційно-комунікаційних технологій). Based on the results of the research, proposals were formulated and argued for the formation of digital competitive advantages of« Epicenter K» LLC, proposals were made for strengthening the digitalization of activities, the expected effectiveness of the proposed measures was evaluated, which will allow the company to improve its position on the market. The concept and types of competitive advantages of a business organization are studied, namely: the competitive advantages of a business organization are a set of its capabilities, the implementation of which in a specific market situation allows it to withstand competition and attract more buyers compared to competitors. The process of forming the competitive advantages of a business organization on the basis of digitalization is determined, which gives grounds for asserting: digitalization is a concept that is closely related to technological progress in the field of IT and ICT (information and communication technologies).Item Розробка маркетингової стратегії бізнес організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Куріпко, Павло Володимирович; Kuripko, Pavlo; Шершньова, Зоя ЄвгенівнаВ умовах воєнного стану підвищується значення забезпечення функціонування закладів охорони здоров’я. Брак коштів, процеси міграції населення висувають низку проблем перед лікарнями, які навіть в умовах нормального функціонування економіки мало уваги приділяли дослідженням потреб наявних та потенційних клієнтів.Маломісцевих фахівців володіють прийомами маркетингової діяльності. На основі аналізу робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників уточнено сутність та види маркетингових стратегій, а також сучасні концепції, що дозволило сформувати теоретико методологічну базу для розробки маркетингової стратегії бізнес-організації сфери медичних послуг. Проведено аналіз маркетингового середовища компанії, що дозволив уточнити актуальний стан, проблеми та перспективи розвитку бізнес-організації у зовнішньому середовищі. Запропоновано рекомендації, спрямовані на формування маркетингової стратегії компанії у сучасних умовах. На основі вивчення науково– методичної літератури визначити роль маркетингової стратегії у бізнес організації ,навести визначення базових категорій по обраній проблематиці, охарактеризувати класифікаційні підходи до змістовних характеристик маркетингових стратегій у БО різного типу. Теоретична значущість дослідження визначається актуальністю постановки проблеми, і полягає у узагальненні та доповненні наукових знань у галузі теорії та методики розробки маркетингової стратегії компанії для забезпечення її результативності. Інформаційну базу дослідження склали нормативно-правові акти, що регламентують питання маркетингової діяльності, наукові статті та монографії з проблеми дослідження, ресурси Інтернету. Практична значимість дослідження полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій у діяльності КНП «Окнянська БПЛ». In the conditions of martial law, the importance of ensuring the functioning of health care institutions increases. Lack of funds, processes of population migration pose a number of problems for hospitals, which, even in conditions of normal functioning of the economy, paid little attention to researching the needs of existing and potential clients. Few local specialists know the techniques of marketing activity. On the basis of the analysis of the works of domestic and foreign researchers, the essence and types of marketing strategies, as well as modern concepts, were clarified, which made it possible to form a theoretical and methodological basis for developing a marketing strategy of a business organization in the field of medical services. An analysis of the company's marketing environment was carried out, which made it possible to clarify the current state, problems and prospects of the business organization's development in the external environment. Recommendations aimed at forming the company's marketing strategy in modern conditions are offered. Based on the study of scientific and methodical literature, determine the role of marketing strategy in a business organization, define the basic categories for the chosen issue, characterize the classification approaches to the meaningful characteristics of marketing strategies in BO of different types. The theoretical significance of the research is determined by the relevance of the problem statement, and consists in the generalization and addition of scientific knowledge in the field of theory and methods of developing the company's marketing strategy to ensure its effectiveness. The information base of the research was made up of normative and legal acts regulating the issues of marketing activity, scientific articles and monographs on the research problem, Internet resources. The practical significance of the research lies in the possibility of applying the developed recommendations in the activities of the «Oknyansk BPL» KNP.Item Управління логістичними процесами бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Сударушкіна, Ангеліна Олегівна; Sudarushkina, Anhelina; Криворучкіна, Олена ВолодимирівнаItem Управління бізнес-організацією на засадах превентивного регулювання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Роднін, Руслан Романович; Rodnin, Ruslan; Банщиков, Петро ГавриловичДосліджено переваги та умови застосування превентивного регулювання в управлінні бізнес-організаціями. Превентивне регулювання в управліннібізнес-організаціями відноситься до системи заходів, які приймаються заздалегідь для уникнення можливих проблем, ризиків та небажаних ситуацій. Дана характеристика основних елементів системи превентивного регулювання та з’ясовано особливост іїхнього застосування в сучасних умовах. Превентивне управління має ґрунтуватися на стратегії захисту, провідним критерієм прийняття управлінських рішень за якою, як уже вказувалося, є забезпечення фінансової стійкості. Здійснена діагностика системи управління бізнес-організацією у ТОВ «ЛАН АГРОМІК» в контексті необхідност ізастосування процедур превентивного регулювання. Впродовж 2020-2022 рр. відбулося скорочення чистого доходу відреалізації продукції ТОВ «ЛАН АГРОМІК» на 389,3 тис. грн. або на 18,26%, що негативно вплинуло на наявність збитку на досліджуваному підприємстві (за 2022 р. ТОВ «ЛАН АГРОМІК» отримало чистий збиток -81,6 тис. грн), що свідчить про погіршення фінансового результату від діяльності підприємства. Впродовж 2020-2022 рр. спостерігаємо скорочення всіх показників рентабельності ТОВ «ЛАН АГРОМІК», що пов’язано із збитковою діяльністю підприємства у 2022 р. Скорочення показників рентабельності підприємства при оцінці превентивного регулювання системи управління ТОВ «ЛАН АГРОМІК» свідчить про наступні аспекти: проблеми з ефективністю виробничих процесів (зниження рентабельності є наслідком проблем з якістю та ефективністю виробничих процесів ТОВ «ЛАН АГРОМІК»; недостатня управлінська ефективність, недоцільність використання ресурсів або проблеми зі збутом призводить до зниження прибутковості підприємства); негативні зміни на ринку (зміни в ринкових умовах, зокрема, зменшення попиту, зростання конкуренції або зміни в ціновій політиці, можуть негативно вплинути на рентабельність підприємства. Це може вимагати превентивних заходів управління для адаптації до нових умов і підтримки прибутковості); фінансові проблеми (недостатність фінансових ресурсів, проблеми з управлінням кредиторською та дебіторською заборгованістю, високі витрати на фінансування або заборгованість можуть позначитися на рентабельності підприємства. Превентивні заходи управління в ТОВ «ЛАН АГРОМІК» можуть включати оптимізацію фінансових процесів, управління ризиками та пошук додаткових джерел фінансування). Розроблено заходи превентивного регулювання в системі управління ТОВ «ЛАН АГРОМІК». ТОВ «ЛАН АГРОМІК» має встановити програму технічного обслуговування та підтримки для своїх клієнтів. Це включає гарантійний та після гарантійний ремонт, надання консультаційних послуг та оперативну відповідь на запити клієнтів. Такий підхід допоможе уникнути негативного впливу несправностей техніки на клієнтське задоволення та репутацію підприємства. Використання систем контролю якості допоможе виявити можливі дефекти чи проблеми з технікою, обладнанням та запасними частинами ще до їх поставки або продажу. Це забезпечить високу якість продукції, зменшить ризик повернення товарів та позитивно позначиться на репутації ТОВ «ЛАН АГРОМІК». The advantages and conditions of applying preventive regulation in the management of business organizations are studied. Preventive regulation in the management of business organizations refers to a system of measures that are taken in advance to avoid possible problems, risks and undesirable situations. The characteristics of the main elements of the system of preventive regulation are given, and the peculiarities of their application in modern conditions are clarified. Preventive management should be based on a protection strategy, the leading criterion for making management decisions, according to which, as already indicated, is ensuring financial stability. Diagnostics of the business organization management system at « LAN AGROMIK» LLC was carried out in the context of the need to apply preventive regulation procedures. During 2020-2022, there was a reduction in the net income from the sale of products of «LAN AGROMIK» LLC by UAH 389.3 thousand or by 18.26%, which negatively affected the existence of a loss at the investigated enterprise (for 2022, «LAN AGROMIK" LLC » received a net loss of -81.6 thousand UAH), which indicates the deterioration of the financial result from the company's activities. During 2020-2022, we observe a reduction in all profitability indicators of «LAN AGROMIK» LLC, which is associated with the company's unprofitable activity in 2022 r. Reduction of the company's profitability indicators during the assessment of the preventive regulation of the management system of «LAN AGROMIK»LLC indicates the following aspects: problems with the efficiency of production processes (the decrease in profitability is a consequence of problems with the quality and efficiency of production processes of «LAN AGROMIK» LLC; insufficient management efficiency, impracticality use of resources or problems with sales leads to a decrease in the profitability of the enterprise); negative changes in the market (changes in market conditions, in particular, a decrease in demand, an increase in competition or changes in pricing policy, may negatively affect the profitability of the enterprise. This may require preventive management measures to adapt to new conditions and maintain profitability); financial problems (insufficient financial resources, problems with managing payables and receivables, high financing costs or debt may affect the profitability of the enterprise. Preventive management measures at «LAN AGROMIK» LLC may include optimization of financial processes, risk management and the search for additional sources of financing) . Preventive regulation measures have been developed in the management system of «LAN AGROMIK» LLC. « LAN AGROMIK» LLC shall establish a maintenance and support program for its customers. This includes warranty and post-warranty repairs, consulting services and prompt response to customer inquiries. This approach will help avoid the negative impact of equipment malfunctions on customer satisfaction and the company's reputation. The use of quality control systems will help identify possible defects or problems with machinery, equipment and spare parts even before they are delivered or sold. This will ensure high product quality, reduce the risk of returning goods and have a positive effect on the reputation of «LAN AGROMIK» LLC.Item Адаптація системи мотивації персоналу бізнес-організації до кризових явищ(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Грищенко, Анна Вячеславівна; Hryschenko, Anna; Решетняк, Тетяна ІванівнаУ роботі досліджується адаптація системи мотивації персоналу бізнес-організації до кризових явищ. Методологічна основа роботи: теоретичними й методичними засадами є спостереження, порівняльний метод, метод статичного аналізу та метод відображення наукових досліджень у графічній та табличній формах. У роботі проведено дослідженнярезультативності функціонування системи мотивації ТОВ «Удача 1» в умовах кризи. Запропоновано способи адаптації елементів системи мотивації персоналу ТОВ «Удача 1» до кризових явищ. The paper examines the adaptation of the motivation system of business organization personnel to crisis phenomena. Methodological basis of the work: theoretical and methodological foundations are observation, comparative method, static analysis method and method of displaying scientific research in graphical and tabular forms. The paper examines the effectiveness of the functioning of the motivation system of LLC «luck 1»in times of crisis. Methods of adaptation of elements of the personnel motivation system of LLC «luck 1» to crisis phenomena are proposed.Item Управління брендом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Назаренко, Микита Олександрович; Nasarenko, Mykyta; Гончар, Вікторія ВасилівнаУ роботідосліджується управління брендом бізнес-організації ТОВ «Епіцентр». Методологічна основа роботи: полягає у можливостівикористаннярозробленихпропозиційщодоудосконаленнямотивації персоналу у практичнійдіяльності ТОВ «Епіцентр». У роботіпроведено дослідження системи управління брендом ТОВ «Епіцентр» та здійсненопозиціонування бренду відносно споживачів.Обґрунтовано доцільність вдосконалення наявного процесу бренда і у діяльності ТОВ «Епіцентр». The management of the brand of the business organization «Epicenter» LLC is explored in the study. The methodological basis of the work lies in the possibility of using developed recommendations for improving employee motivation in the practical activities of «Epicenter» LLC. The study examines the brand management system of «Epicenter» LLC and positions the brand in relation to consumers. The feasibility of improving the existing branding process in the activities of «Epicenter» LLC is substantiated.Item Адаптація стратегії управління персоналом бізнес-організації до умов воєнного стану(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Резуненко, Станіслав Андрійович; Rezunenko, Stanislav; Щербина, Ольга ВолодимирівнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена темі адаптації стратегії управління персоналом в умовах воєнного стану виконана на базі компанії ТОВ «Лаба». Під час написання використовувалася наукова література на тему стратегічного управління персоналом, а також статті й інтернет-публікації, що розкривають специфіку управління персоналом підприємств в умовах воєнного стану в Україні та в інших країнах з подібним досвідом. Основною метою роботи було запропонувати комплекс заходів щодо адаптації стратегії управління персоналом компанії до умов воєнного стану. The qualifying bachelor's thesis is devoted to the topic of adaptation of the strategy of personnel management in the conditions of martial law and was performed on the basis of the LLC «Laba» company. Scientific literature on the topic of strategic personnel management, as well as articles and Internet publications that reveal the specifics of personnel management of enterprises under martial law in Ukraine and other countries with similar experience, were used during writing. The main goal of the work was to propose a set of measures to adapt the company's personnel management strategy to the conditions of martial law.Item Екологічне управління бізнес-організацією в умовах євроінтеграції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Яцина, Анастасія Анатоліївна; Yatsyna, Anastasiia; Костинець, Валерія ВолодимирівнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена темі екологічного управління бізнес-організацією в умовах євроінтеграції виконана на матеріалах підприємства ПАТ «Електромаш». Під час написання використовувалася наукова література на тему екологічного управління, численні нормативно-правові акти, державні стандарти, а також статті й інтернет-публікації, що розкривають специфіку екологічного управління бізнес-організацією. Основною метою роботи було визначено розробку системи екологічного управління бізнес-організацією в умовах євроінтеграції. The qualifying bachelor's thesis is devoted to the topic of environmental management of a business organization in the conditions of European integration and was made on the materials of PJSC «Electromash» . Scientific literature on the topic of environmental management, numerous normative legal acts, state standards, as well as articles and Internet publications revealing the specifics of environmental management of a business organization were used during writing. The main goal of the work was the development of a system of environmental management of a business organization in the conditions of European integration.Item Формування організаційної культури підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Коптенко, Вікторія Василівна; Koptenko, Viktoriia; Щербина, Ольга ВолодимирівнаРозглянуто теоретичні засади формування організаційної культури підприємства, її функції та типи. Досліджено процес формування організаційної культури за матеріалами досліджуваного підприємства. Розроблено шляхи вдосконалення організаційної культури «Тойота-Україна» на основі впровадження певних заходів, які дозволять покращити організаційну культуру на підприємстві. The theoretical basis of organizational culture of the modern enterprise, its functions and types are considered. The process of organizational culture formation is analysed on materials of the investigated enterprise. The ways of improving the organizational culture of «Toyota-Ukraine» are developed through the implementation of certain measures that will improve the organizational culture at the enterprise.Item Удосконалення системи мотивації та залученості персоналу некомерційної організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Красюк, Софія Сергіївна; Krasiuk, Sofiia; Верба, Вероніка АнатоліївнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена темі удосконалення системі мотивації та залученості персоналу некомерційної організації. Під час написання роботи використовувалася наукова література на тему мотивації та залученості персоналу, державні стандарти, а також статті й інтернет-публікації, що розкривають специфіку системи мотивації у некомерційній організації. Метою було обґрунтування теоретико-методологічних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи мотивації та залученості персоналу некомерційної організації. The bachelor's thesis is dedicated to the topic of improving the system of motivation and engagement of staff in a non-profit organization. In writing the work, the author used scientific literature on staff motivation and engagement, state standards, as well as articles and online publications that reveal the specifics of the motivation system in a non-profit organization. The purpose was to substantiate the theoretical and methodological foundations and develop practical recommendations for improving the system of motivation and engagement of staff in a non-profit organization.Item Удосконалення системи оперативного управління виробництвом на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Харченко, Ярослав Юрійович; Kharchenko, Yaroslav; Токарєва, Зорина ІгорівнаМетою кваліфікаційної бакалаврської роботи є пошук шляхів і напрямків удосконалення системи оперативного управління виробництвом на підприємстві ТОВ «Компанія «ЮТАС» на основі обґрунтування теоретичних та практичних підстав. За результатами роботи були запропоновані і обґрунтовані заходи з удосконалення системи управління виробництвом ТОВ «Компанія ЮТАС», що дозволять покращити економічну ситуацію в компанії, в цілому, і підняти на вищий щабель систему оперативного управління виробництвом, зокрема.Item Управління впровадженням цифрових технологій в операційну діяльність бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Ситниченко, Діана Сергіївна; Sytnychenko, Diana; Решетняк, Тетяна ІванівнаМетою кваліфікаційної бакалаврської роботи є те, що на основі узагальнення теоретичних та прикладних підходів до впровадження цифрових технологій в організації, обґрунтувати нову стратегічну ідеї бізнесу та напрями її реалізація для ТОВ «АТБ-Маркет». За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані напрями цифрової трансформації ТОВ «АТБ- Маркет», що дозволить збільшувати свою гнучкість та швидкість реагування на зміни в економічному середовищі та вимоги споживачів. Зокрема, вони можуть допомогти підприємствам швидко адаптуватися до ринкових умов, впроваджувати нові продукти та послуги, а також оптимізувати виробничі процеси.Item Управління брендом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Школяренко, Дмитро Ігорович; Skoliarenko, Dmytro; Токарєва, Зорина ІгорівнаМетою кваліфікаційної бакалаврської роботи є розробка практичних рекомендацій щодо управління брендом компанії «DANONE». За результатами дослідження було визначено сильні та слабкі сторони компанії «DANONE», на основі чого сформульовано ідеї для покращення впізнаваності бренду.Як результат, були надані рекомендації щодо покращення управління брендом компанії «DANONE». Розроблений план реалізації пропозиції зміцнення бренду та графік його покрокового виконання з метою зміцнення бренду бізнес-організації та підвищення прибутковості компанії. The aim of the bachelor thesis is to develop practical recommendations for managing the «DANONE» brand.The study revealed «DANONE's» strengths and weaknesses. On their basis, ideas for improving brand recognition and recommendations for improving «DANONE's» brand management were proposed. A plan for the implementation of the proposal to strengthen the brand and a schedule for its implementation have been developed. This is done in order to increase the profitability of the company.Item Удосконалення організаційної культури підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Абраменко, Софія Олексіївна; Abramenko, Sofiia; Колос, Ірина ВасилівнаРозкрито сутність поняття організаційної культури та її основних складників, порівняно найбільш поширені методики діагностики організаційної культури. Вивчено та проаналізовано існуючі моделі організаційні культури підприємства у сфері роздрібної торгівлі та виявлено основні проблеми, що їм перешкоджають. Запропоновано рекомендації щодо поліпшення організаційної культури окремого підприємства з метою покращення робочих процесів і рівня ефективності діяльності. The essence of the concept of organizational culture and its main componentswere discussed, the most common methods of diagnosing organizational culture were compared. The existing organizational culture of an organization in retail were studied and and analyzed, and the main problems hindering it were identified.The recommendations were suggested to improve the organizational culture in order to enhance work processes and increase the efficiency of enterprise operations.Item Розробка заходів підсилення вмотивованості працівників ресторану(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Шевчук, Софія Олександрівна; Shevchuk, Sofiia; Щербина, Ольга ВолодимирівнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена темі розробки заходів підсилення вмотивованості працівників ресторану виконана на базіресторану «THE TABLE».Під час написання використовувалася наукова література на тему стратегічного управління персоналом, а також статті й інтернет-публікації, що розкривають специфіку мотивації персоналу підприємств в Польщі. Основною метою роботи було запропонувати комплекс заходів щодопідсилення вмотивованості працівників ресторану «THE TABLE».Item Розвиток цифрових конкурентних переваг бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Кушнарьова, Олександра Геннадіївна; Kushnarova, Olexandra; Данилюк, Вʼячеслав ОлексійовичМетою дослідження було обґрунтування теоретичних і прикладних аспектів розвитку цифрових конкурентних переваг бізнес-організації. За результатами дослідження були визначені шляхи розвитку бренду компанії бути застосовані безпосередньо і в практичній діяльності ТОВ «МЕТРО» з метою підвищення рівня конкурентоспроможності та інноваційної діяльності підприємства. The purpose of the studywas to substantiate the theoretical and appliedaspects of the development of digital competitiveadvantages of a businessorganization. Based on the results of the research, ways of developing the company'sbrandweredetermined to be applieddirectly and in the practicalactivities of «METRO» LLC in order to increase the level of competitiveness and innovativeactivity of the enterprise.Item Управління стимулюванням персоналу бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Юртаєв, Андрій Андрійович; Yurtaiev, Andrii; Данилюк, В’ячеслав ОлексійовичНаукова робота про стимулюванняпраці персоналу в бізнес-організаціях. Дослідженовпливорганізаційних, робочих та особистіснихфакторів на ефективністьспівробітників. Розглянутоетапистимулюючоїсистеми: управління персоналом, підбір, навчання, оцінка та дисципліна. Подано організаційно-економічнийописфармацевтичногопідприємства АТ «Фармак», його структуру та фінансовіпоказники. Проаналізованопереваги та недолікиіснуючоїсистемистимулювання. Розроблено комплекс заходів для поліпшеннясистеми: впровадженняключовихпоказників, матеріальноївинагороди за інновації та коучингу. Цізаходисприятимутьефективномууправліннюперсоналомтазгуртованостіколективу. Scientific work on stimulating employee performance in business organizations has been carried out. The impact of organizational, work-related, and personal factors on employee effectiveness has been examined. The stages of the incentive system have been discussed, including personnel management, recruitment, training, evaluation, and discipline. An organizational and economic description of the pharmaceutical company AT «Pharmak», its structure, and financial indicators have been provided. The advantages and disadvantages of the existing incentive system have been analyzed. A set of measures has been developed to improve the system, including the implementation of key performance indicators, material rewards for innovation, and coaching. These measures will contribute to effective personnel management and team cohesion.Item Розроблення конкурентної стратегії бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-05) Балицька, Вероніка Сергіївна; Balytska, Veronika; Баніт, Ольга ВасилівнаМетою кваліфікаційної бакалаврської роботи єобґрунтування теоретичних і практичних засад розроблення конкурентної стратегії бізнес-організації. За результатами дослідження були запропоновані та обґрунтовані конкретні заходи з покращення конкурентної стратегії ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен», реалізація яких дозволить не лише отримати додатковий дохід, але й збільшити кількість споживачів, розширити сегменти цільової аудиторії. Thepurposeofthequalifyingbachelor’sthesisistosubstantiatethetheoreticalandpracticalprinciplesofdeveloping a competitivestrategyof a businessorganization. Basedontheresultsofthestudy, specificmeasurestoimprovethecompetitivestrategyof PJSC «KyivConfectioneryFactory «Roshen» wereproposedandsubstantiated, theimplementationofwhichwillallownotonlytoobtainadditionalincome, butalsotoincreasethenumberofconsumersandexpandthesegmentsofthetargetaudience.