Кафедра регіоналістики і туризму
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра регіоналістики і туризму by Subject "AHP-аналіз"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегії підвищення конкурентно-спроможності українських туроператорів: аналіз та рекомендації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-13) Мельник, Вероніка Олегівна; Melnyk, Veronika; Богославець, Оксана ГригорівнаКваліфікаційна робота присвячена розробці науково обґрунтованих стратегій підвищення конкурентоспроможності українських туроператорів. Дослідження актуальне в умовах сучасних викликів, пов'язаних з повномасштабною війною, та необхідності адаптації галузі до нових реалій. Робота містить аналіз світового й вітчизняного досвіду, а також сучасних викликів ринку. Розкрито теоретичні основи туроперейтингу, проаналізовано сучасний стан українського туроператорського ринку під час війни та визначено перспективи у повоєнний період. Сформульовано стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності, досліджена роль інновацій та кооперації. Розроблено модель туристичного продукту, орієнтованого на зростання конкурентних переваг. Оцінено міжнародний досвід та адаптовано його до українських реалій. Практична значимість полягає у формуванні комплексного інструментарію антикризових і повоєнних стратегій, таких як релокація логістики та запуск інноваційних продуктів. The qualification work is devoted to the development of scientifically sound strategies for increasing the competitiveness of Ukrainian tour operators. The research is relevant in the context of current challenges related to the full-scale war and the need for the industry to adapt to new realities. The work includes an analysis of world and domestic experience, as well as current market challenges. The theoretical foundations of tour operating are revealed, the current state of the Ukrainian tour operator market during the war is analyzed, and prospects for the post-war period are determined. Strategic directions for increasing competitiveness are formulated, and the role of innovations and cooperation is investigated. A model of a tourism product aimed at increasing competitive advantages has been developed. International experience has been evaluated and adapted to Ukrainian realities. The practical significance lies in the formation of a comprehensive set of anti-crisis and post-war strategies, such as logistics relocation and the launch of innovative products.